Какъв е смисъла?

18.08.06
19:27

При тренировката за начинаещи от сайта:
# повдигане на щанга от лег - 3 серии по 10 повторения

# избутване на дъмбели от полулег - 3 серии по 10 повторения

# придърпване на вертикален скрипец - 3 серии 10 повторения

# придърпване на хоризонтален скрипец - 3 серии 10 повторения

# раменно разтваряне встрани - 3 серии по 10 повторения

# трицепсово разгъване на скрипец - 3 серии по 10 повторения

# бицепсово сгъване с щанга - 3 серии 10 повторения

# бедрено разгъване - 3 серии по 15 повторения

# бедрено сгъване - 3 серии по 15 повторения

# повдигане на пръсти на калф машина - 3 серии по 15 повторения

# кoремни преси - 3 серии по 20 повторения

# повдигане на краката от лег - 3 серии по 20 повторения

Какъв е смисъла 3 пъти в седмицата да натоварвам едни и същи мускулни групи? Как в началото ще постигна разтеж като няма време за въстановяване?

18.08.06
19:55
#1

[quote author=“spllldag”]При тренировката за начинаещи от сайта:
# повдигане на щанга от лег - 3 серии по 10 повторения

# избутване на дъмбели от полулег - 3 серии по 10 повторения

# придърпване на вертикален скрипец - 3 серии 10 повторения

# придърпване на хоризонтален скрипец - 3 серии 10 повторения

# раменно разтваряне встрани - 3 серии по 10 повторения

# трицепсово разгъване на скрипец - 3 серии по 10 повторения

# бицепсово сгъване с щанга - 3 серии 10 повторения

# бедрено разгъване - 3 серии по 15 повторения

# бедрено сгъване - 3 серии по 15 повторения

# повдигане на пръсти на калф машина - 3 серии по 15 повторения

# кoремни преси - 3 серии по 20 повторения

# повдигане на краката от лег - 3 серии по 20 повторения

Какъв е смисъла 3 пъти в седмицата да натоварвам едни и същи мускулни групи? Как в началото ще постигна разтеж като няма време за въстановяване?

Това е кръгова тренировка. По нея се тренира така според мен около месец до 3 ако щеш. След това можеш да преминеш на нещо друго. В началото трябва да свикнат мускулите на такова натоварване, после на координация при движенията и т.н. Има смисъл определено!

18.08.06
19:57
#2

[quote author=“spllldag”]
Какъв е смисъла 3 пъти в седмицата да натоварвам едни и същи мускулни групи? Как в началото ще постигна разтеж като няма време за въстановяване?

Смисълът е че тренираш с тежести от сорта на 50 - 60 % от максималните ти възможности, не тренираш до отказ, следователно времето за възтановяване е и по-малко. Наи-важното  в този период е да се заучи правилното изпълнение на упражненията, а растежа понеже си начинаещ идва като страничен ефект  :lol:  Ти може и да почнеш с някоя програма за напреднали или елитни култористи ама като стигнеш застои с каква ще я смениш ?

18.08.06
20:00
#3

[quote author=“x_3_mar”][quote author=“spllldag”]
Какъв е смисъла 3 пъти в седмицата да натоварвам едни и същи мускулни групи? Как в началото ще постигна разтеж като няма време за въстановяване?

Смисълът е че тренираш с тежести от сорта на 50 - 60 % от максималните ти възможности, не тренираш до отказ, следователно времето за възтановяване е и по-малко. Наи-важното  в този период е да се заучи правилното изпълнение на упражненията, а растежа понеже си начинаещ идва като страничен ефект  :lol:  Ти може и да почнеш с някоя програма за напреднали или елитни култористи ама като стигнеш застои с каква ще я смениш ?

Той ако почне с програма за елитни културисти ще се контузи на първата тренировка още, до застой няма и да се стигне! :lol:

18.08.06
20:43
#4

Разнообразие някакво да правя ли? Да сменям упражнения? Или чак като мина на следващата програма за средно-напреднали?

18.08.06
20:53
#5

[quote author=“spllldag”]Разнообразие някакво да правя ли? Да сменям упражнения? Или чак като мина на следващата програма за средно-напреднали?

Не можеш да свикнеш толкова бързо с тези упражнения, че и 6 месеца да правиш пак няма да свикне тялото!

19.08.06
00:14
#6

[quote author=“YODA”]Той ако почне с програма за елитни културисти ще се контузи на първата тренировка още, до застой няма и да се стигне! :lol:

Е ставаше въпрос само за сплита, интензивноста е ясно че няма да я докара  :D Иначе в моята зала кви има, на 16 години по 6 упражнения за гърди!

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1