Закуската

JI

21.08.06
09:15

закуската
доста хора от вас предпочитат овесените ядки 
все пак не мислите ли че именно закуската е
мястото където трябва да се включат прости въглехидрати
със висок гликомичен индекс . СПоред мен това е така тъй като
сутрин натрупването на мазнини е невъзможно а катаболното състояние на организма е доста сериозно след 10 -8 часов сън .
А едни бързи въхлехидрати като 2 филийки бял хляб ( примерно ) биха вдигнали нивото на инсулина , което би могло да подпомогне по бързото преминаване на тялото от катаболно в анаболно съсстояние  без риск от натрупване на мазнини

22.08.06
12:41
#1

Наистина доста интересен въпрос. Аз лично простите въглехидрати, имам предвид сладко, вафли, шоколад и т.н. се опитвам да ги приемам веднага след тренировка или ако не мога да устоя гледам приема им да е до обяд. Но така или иначе не спазвам строго НВД и не се лишавам от нищо, което ми се яде, а просто се опитвам да го ям в правилната част от деня.
Иначе и на мен ми е интересно какво е мнението на хората във форума за това, което Jivko е развил като идея.

22.08.06
12:54
#2

[quote author=“JiVk0”]
не мислите ли че именно закуската е
мястото където трябва да се включат прости въглехидрати
със висок гликомичен индекс

Ако ще ги включваш именно там им е мястото и след тренировка.  Но можеш и спокойно да ги разкараш от живота си, няма да сгрешиш.

dickhead

22.08.06
13:29
#3

Според мен е точно така - сутрин прости въглехидрати. Между другото съм се чудил защо никъде го няма като идея или като препоръка.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1