Хора ефект няма :((

22.08.06
16:55

От един месец и половина съм на диета въртя 3-4 пъти в седмицата велоаргуметър взимам Super Cuts III ама да ви кажа ефект май няма  :(  :(  :( незнам кво да правя вече.

22.08.06
17:14
#1

[quote author=“BlindMind”]От един месец и половина съм на диета въртя 3-4 пъти в седмицата велоаргуметър взимам Super Cuts III ама да ви кажа ефект май няма  :(  :(  :( незнам кво да правя вече.

Ами след като видя, че няма ефект първите 1 - 2 седмици, какво прави цял месец после, какво промени? Трябва да се мериш стриктно всяка седмица, и ако няма ефект, променяш нещо, докато нещата тръгнат, така от само себе си нищо не става.

Я първо отговори на следните въпроси - колко калории приемаш дневно и на колко яденета, колко са ти подържащите калории, колко кила си и колко процента мазнини (ако ги знаеш), колко искаш да свалиш, колко пъти седмично тренираш и разбира се, разпиши режима си на хранене подробно, с количествата и съставът на храната.
Тук не сме гадатели, че да познаем къде ти е грешката.

22.08.06
21:41
#2

Еми аз съм 185 см тежа около 83кг искам да сваля 4-5 кг. първо искам да кажа че не съм се мерил от много време защото няма къде иначе хранителният ми режим е следният:

08:00 2xSuper Cuts III
08:30 3-4 белтъка от яйца и 150 гр. овесени ядки
11:30 2xSuper Cuts III
11:45 185гр. риба тон в собствен сос и салата без заливка
12:00 тренировка
14:00 450гр. нискомаслено кисело мляка 0.5% и един банан
18:30 150гр. пилешки гърди и 150 гр. варени картофи
22:00 2x Super Cuts III

Кардио тренировка правя 3-4 пъти в седмицата отделно от тренировката с тежести 30 мин. на 3-та степен със скорост 40km/h

22.08.06
21:49
#3

Mахни банана и картофите, разпредели храната на 2.5-3 часа и ако лягаш в полунощ измести последното ядене към 21.00 да кажем.
Сметни си калорийния баланс и виж дали приемаш необходимото количество протеин, вългехидрати и мазнини.
Хубаво е между тренировката и яденето преди нея да има мин 1 час разстояние, а ти в случая с пълен корем отиваш да тренираш.Тоя Кътс3 в 11.30 аз бих го изместил по-късно.

п.с. аз бих разкарал и киселото мляко

22.08.06
21:53
#4

Намали още калориите тогава, и полека

22.08.06
21:53
#5

[quote author=“BlindMind”]Еми аз съм 185 см тежа около 83кг искам да сваля 4-5 кг. първо искам да кажа че не съм се мерил от много време защото няма къде иначе хранителният ми режим е следният:

08:00 2xSuper Cuts III
08:30 3-4 белтъка от яйца и 150 гр. овесени ядки
11:30 2xSuper Cuts III
11:45 185гр. риба тон в собствен сос и салата без заливка
12:00 тренировка
14:00 450гр. нискомаслено кисело мляка 0.5% и един банан
18:30 150гр. пилешки гърди и 150 гр. варени картофи
22:00 2x Super Cuts III

Кардио тренировка правя 3-4 пъти в седмицата отделно от тренировката с тежести 30 мин. на 3-та степен със скорост 40km/h

Пич, нямам идея какво е това Супер кътс, че и 3, обаче вземи започни да се храниш като човек със достатъчно протеин и бавен въглехидрат в храненията, опердели си количествата, и тренирай 3 месеца като следиш тегло и визия.

Може теглото да не се променя но визията да, споредзависи.

22.08.06
22:52
#6

Добре става ли така :

08:30 2x Super Cuts III
09:00 3-4 белтъка от яйца+150 гр. овесени ядки
11:00 150гр. пилешки гърди+салата без заливка
12:00 2xSuper Cuts III
12:30 тренировка
14:00 185гр. риба тон в собстен сос+100гр варени картофи(тук вместо картофи какво да взимам)
18:00 като заместител на храна 30гр. суроватъчен протейн разбит с 100гр. нискомаслено кисело мляко(тук понеже можеби няма да имам възможност да си взимам суроватъчен протейн с какво мога да го заместя например пилешко или телешко месо с още нещо например 2 препечени филийки пълнозърнест хляб)
21:30 2х Super Cuts III
22:00 лягам да спя

Много съм зле със сметките отностно колорий въглехидрати и разни.

23.08.06
11:35
#7

Абе BlindMind, да не би случайно през нощта тайно да си похапваш, че да няма ефект!

23.08.06
16:01
#8

[quote author=“dobermann”]Абе BlindMind, да не би случайно през нощта тайно да си похапваш, че да няма ефект!


Ами тогава щях ли да питам защо няма ефект както съм написал по горе това ми е Хранителният режим и аз го спазвам.Моля дайте повече мнения добре ли е това което съм написал по-горе!!!

23.08.06
19:50
#9

Махай КАРТОФИТЕ добавяй двапати някаде ИЗВАРА
7:30 си вземи SUper Cuts 8:30 бягане ( всеки ден ) . Програма с 3-4 тренирофки в седмицата но интензивни пробвай така може да има ефект .

23.08.06
20:46
#10

Аз извара не мога да ям не я понасям нещо.Кажете така горе както съм направил режима добре ли и какво да ям в 18:00 часът вместо протейн защото нямам пари за него.

Иначе започнах да ходя да тичам рано сутрин на гладно след като взема Super Cuts иначе тренирам 6 дни в седмицата като 3-4 пъти правя само по 30 мин. кардио тренировка.Моля кажете така добре ли е както съм постнал малко по горе хранителният режим и кажете с какво да заместя картофите и какво да приемам в 18:00!!!

24.08.06
10:29
#11

08:00 2x Super Cuts III
08:30 3-4 белтъка от яйца+150 гр. овесени ядки
11:30 150гр. пилешки гърди+салата без заливка
12:00 2xSuper Cuts III
12:30 тренировка
15:30 185гр. риба тон в собстен сос+100гр варени картофи(тук вместо картофи какво да взимам)
18:30 като заместител на храна 30гр. суроватъчен протейн разбит с 100гр. нискомаслено кисело мляко(тук понеже можеби няма да имам възможност да си взимам суроватъчен протейн с какво мога да го заместя например пилешко или телешко месо с още нещо например 2 препечени филийки пълнозърнест хляб)
21:30 2х Super Cuts III
22:00 лягам да спя

Добре де пичове кажете този режим става ли или не да знам какво да правя все пак!!!Дайте малко помощ все пак и пак ще попитам кажете в 18:30 вместо суроватъчен протейн какво да приемам.Аре моля ви дайте съвети

24.08.06
11:12
#12

Добре де, как да ти помогнем като не ти “увира” главата (no offence) !
Kазах ти вече изчисли си калорийния баланс и си сметни нужните Б/М/В.
Забрави за хляба и картофите.Въглехидратите ти ще идват или от овес или от ориз.Ще ги приемаш основно сутрин.
Само да ти кажа, че с 150гр овес превишаваш вългехидратите.Разпредели храната на 2.5-3 часа.

24.08.06
15:51
#13

Добре ето какво аз сметнах воден от това че желаното тегло трябва да се умножи по 33.Моето желано тегло е 75 кг и от там идва 75х33=2457 така сега съм си сметна калорийте,белтъците,мазнините и въглехидратите в моят хранителен режим те са:

Калориий:1518
Бетъци:124.5
Мазнини:75.68
Бъглехидрати:180

Хранителният режим на който съм смятал е този:

Хранене1 - 3 белтъка +100 гр. овесени ядки
Хранене2 - 150гр пилешки гърди + салата без заливка
Хранене3 - 185гр риба тон в собствен сос + 100гр картоф
Хранене4 - 150гр. пилешки гърди + 100 кафяв ориз

Хранене4 отново е пилешки гърди понеже никой не ми каза с какво да заместя суроватъчният протейн+100гр нискомаслено кисело мляко!!!

24.08.06
15:55
#14

Уфф аз се отказвам.По дяволите какво е това желаното тегло х 33 ??
Използвай някоя доказана формула - Harris Benedict.

24.08.06
15:59
#15

[quote author=“emzo”]Уфф аз се отказвам.По дяволите какво е това желаното тегло х 33 ??
Използвай някоя доказана формула - Harris Benedict.

това го бях прочел в списание Мускули и Фитнес там го казват!!!

24.08.06
17:54
#16

[quote author=“emzo”]Уфф аз се отказвам.По дяволите какво е това желаното тегло х 33 ??
Използвай някоя доказана формула - Harris Benedict.


emzo изчислих го и по Harris Benedict на ден според сегашното ми тегло ми трябват 1973 калорий също така го изчислих и по теглото което аз искам да съм(то е 75кг) е ми трябват 1904 калорий.

25.08.06
20:18
#17

Добре бе пичове нали го сметнах и по Harris Benedict на ден според сегашното ми тегло ми трябват 1973 калорий също така го изчислих и по теглото което аз искам да съм(то е 75кг) е ми трябват 1904 калорий какво друго!!!

26.08.06
01:16
#18

ПОСТОЯНСТВО! Трябва да се има тътпение.Хубавите неща стават бавно.Дори и да не вземаш бърнъри да въртиш 4 пъти в седмицата по 40минути минимум виж как ще е резултата след 5 месеца!

26.08.06
10:00
#19

150гр овесени ядки  :lol:  .... направи ги 50 ... не повече!!! Ориз 100гр също е много ... това може да го ядеш ама ако ще тръгваш към  връх Мусала след 30мин. :D Ориза също около 50гр!!! Махни ориза от последното хранене!!!Последно ядене 1 час преди да си легнеш ... бяло пилешко месо ...или риба ...

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1