Въпрос

Темата е заключена.

22.08.06
22:13

Здравейте на всички !
Имам един въпрос към вас ,които сте по -напреднали във фитнеса,а именно:
Започнах да взимам креатин,минах зареждащия период,но забелязвам че мускулите ми започнаха ,така да се каже ,да се вдървяват,в смисъл такъв,че са като чели напомпени,питах инструктора,той ми каза ,че е било нормално,но от друга страна,започнах бързо да се уморявам с тежестите с които работех до сега,много бързо започва да се усеща мускулна треска,...
Ще бъда благодарен,ако ми дадете съвет и кажете,дали е нормално това или не! :roll:

23.08.06
21:26
#1

Въпроса е ламерски няма какво да се обсъжда
с две думи ДА нормални са всичките симптоми дето изброи

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1