Преса,бицепс,трицепс за момиче

24.08.06
12:18

Добър ден!
Бих искала да попитам следното:
Мога ли само с коремни преси ясно да очертая мускулите на корема си или са ми необходими и други упражнения?
За добре очертани бицепси и трицепси упражнения с гири и лицеви опори ще бъдат ли достатъчни или ми трябва и нещо друго?
Става дума за работа само в домашни условия.
Срок за някакъв забележим резултат - юни 2007г.
Време, което бих могла да отделя на ден - час - час и петнадесет минути макс.
Нямам нужда от натрупване на каквато и да е било маса - имам си достатъчно /1.68м, 53кг./.
Моментно състояние на горепосочените области - не особено разплуто.

П.П. Сигурно въпросите ми ще ви се сторят смешни, но с радост ще приема всеки отговор или съвет.

Благодаря предварително!

С коремни преси ще очертаеш мускулите на корема си,стига да нямаш мазнини отгоре,иначе 1во ще трябва някаква диета.Бицепсите и трицепсите предполагам с правилните упражнения с дъмбели ще ги оформиш добре,още повече, че до юни догодина има много време. Лицевите опори са главно за гърди и частично за трицепс и рамо (разбира се, това се определя от начина на изпълнение на самите лицеви опори,но по добре не ги прави,излишни са ти).

shadow_

24.08.06
12:26
#2

Ами за пресата най важното е диетата.В сайта има доста информация която мисля,че ще ти бъде доста полезна.А за упражненията коремните преси ако ги правиш правилно са достатъчни.А за ръцете с лицевите опори няма да постигнеш кой знае какво  най-добре ако можеш си купи някакви гирички ако твърдо си решила да си тренираш у вас.Дано съм ти помогнал ако имаш някакви въпроси питай :)

по здрави

24.08.06
12:48
#3

Благодаря ви много за скорострелните отговори, господа! Гири ми е ясно, че ми трябват, обаче тежестта не знам каква да бъде. 1,5кг. или 2, или повече?

П.П. Ами да, реших да е у нас, защото времето скоро доста ще започне да ме притиска, а пък и в залата - много уреди = много изкушения.

24.08.06
14:01
#4

[quote author=“bonbon”]Благодаря ви много за скорострелните отговори, господа! Гири ми е ясно, че ми трябват, обаче тежестта не знам каква да бъде. 1,5кг. или 2, или повече?

П.П. Ами да, реших да е у нас, защото времето скоро доста ще започне да ме притиска, а пък и в залата - много уреди = много изкушения.

Със 1.5 и 2кг гири нищо няма да стане, ако искаш да правиш нещо както трябва, а не само да си  губиш времето. Тия 2 килограмовите може да ползваш само за загрявка. Целите които си поставила са напълно реални и постижими. Можеш за толкова време спокоино да промениш визията си.
Не каза на колко си години.... Съвет от мен, рано ти е за диета. Започни да се храниш правилно и да изпълняваш упражненията правилно. Второто не ми е ясно как ще стане... Коремните преси  ги прави с тежест, а като стане Март - Април някъде направи една хубава НВД.

24.08.06
14:16
#5

[quote author=“bonbon”]Благодаря ви много за скорострелните отговори, господа! Гири ми е ясно, че ми трябват, обаче тежестта не знам каква да бъде. 1,5кг. или 2, или повече?

П.П. Ами да, реших да е у нас, защото времето скоро доста ще започне да ме притиска, а пък и в залата - много уреди = много изкушения.

Купи си разглобяеми дъмбели от поне 10 - 15 кг, за да може да тренираш пълноценно. Не знам защо жените се страхувате толкова от тежестите. 1 - 2 кг са нищо, сигурно дамската ти чантичка тежи повече. Мускулите ще се стегнат и развият, ако ги тренираш.
Лицевите опори не са загуба на време, противно на някои мнения тук, най - малкото, защото едва ли ще успееш да направиш много пълни и чисти такива, така че тренирай си ги спокойно. Други подходящи упражнения за в къщи са напади, клек на един крак (за теб е тежко) и други. С дъмбелите има голям арсенал от упражнения - изтласкване за раменете и гърдите, гребане за гърба, сгъване и разгъване за трицепса и т.н. На сайта всичко е описано подробно.
П.П. Местя темата във женският раздел.

24.08.06
14:53
#6

Благодаря ви много за съветите и информацията.
Възраст - 17г.
А НВД за съжаление не зная какво е...

П.П. г-н Петко К, извинявам се, че темата е била постната на неподходящото място, но чак после видях, че има раздел за жени.

Поздрави

24.08.06
14:57
#7

[quote author=“bonbon”]Благодаря ви много за съветите и информацията.
Възраст - 17г.
А НВД за съжаление не зная какво е...

П.П. г-н Петко К, извинявам се, че темата е била постната на неподходящото място, но чак после видях, че има раздел за жени.

Поздрави

НВД е нисковъглехидратен режим на хранене.
На сайта си има раздели за хранене и тренировки, от където може да почерпиш доста информация като начало.

24.08.06
15:04
#8

[quote author=“bonbon”]
А НВД за съжаление не зная какво е...

Заповядаи: http://www.bb-team.org/nutrition/000192.php
http://www.bb-team.org/articles/000434.php

24.08.06
15:14
#9

Благодаря отново. Вече разбрах къде какво има. Да сте живи и здрави, господа!

25.08.06
11:49
#10

Добър ден!
А да попитам само 4 Х 30 коремни преси дали ще са ми достатъчни?
Става въпрос само обикновените преси, без всякакъв друг вид упражнения за коремните мускули.

Благодаря предварително!

25.08.06
13:06
#11

[quote author=“bonbon”]А да попитам само 4 Х 30 коремни преси дали ще са ми достатъчни?

Не!
Като за горна част 4*30, даже 3*30 е добре, но за долната част на корема, а страничната... или те не са твои?  :wink:
Не става да правиш само едно упражнение и да искаш резултати навсякъде, а ако ще и 5*100 пъти да го правиш.

Може да опиташ единия ден коремни преси, коремни преси с усуквания и странични наклони; втория ден повдигане на краката от лег/седеж и странични повдигания (на двата крака едновременно) след което са даваш два дни почивка и пак...

Успех!

Celica

25.08.06
13:46
#12

Има още няколко упражнения, който могат да се изпълняват в домашни условия: Клекове, Пулоувър, Коремни преси от седеж, Раменни преси с гирички от седеж, Странични наклони с тежест, Бицепсово вдигане с гирички, Френско вдигане с гирички от стоеж и Флайс с гирички от лег.
Надявам се, че съм била полезна все пак има нужда и от разнообразие не упражненията :)

25.08.06
14:30
#13

[quote author=“Djindjer”][quote author=“bonbon”]
Не става да правиш само едно упражнение и да искаш резултати навсякъде, а ако ще и 5*100 пъти да го правиш.
Успех!

Аз пък съм убеден, че човек който прави 5х 100-120 свободни коремни коремни преси, /като хората разбира се, защото има някой които, като ги погледнеш не можеш да кажеш какво упражнение се опитват да направят/ ще е в доста добра форма в горна и долна част, няма начин.

Въпроса е, дали ако се правят само коремни ще им се повиши бройката така лесно. В случая с един хран. режим ще стане работата, по-ефективно.

25.08.06
21:10
#14

[quote author=“Djindjer”] Не!
Като за горна част 4*30, даже 3*30 е добре, но за долната част на корема, а страничната... или те не са твои?  :wink:
Не става да правиш само едно упражнение и да искаш резултати навсякъде, а ако ще и 5*100 пъти да го правиш.

 

Що да не става ?
Както се вижда на аватара ,имам добра преса ,а за последните две години съм направила общо има-няма 100 коремни преси..

26.08.06
12:35
#15

[quote author=“tigra”]Що да не става ?
Както се вижда на аватара ,имам добра преса ,а за последните две години съм направила общо има-няма 100 коремни преси..

Чакай, чакай... за теб не говорим! (колко жени познаваш дето правят тяга с над 120-130 кг.)
Девойката иска да прави корем с 3*30 на ден. Ами не става само с това и ти много добре го знаеш, но не исках да я стресирам като я карам да прави тяга, лежанка, клек или ренегадско в домашни условия... Кво да вдига, телевизора ли?  :wink:
А за твоята преса поздрави!
И не заблуждавай девойките, че ще я постигнат само със  100 коремни преси за 2 години  :lol:

26.08.06
15:52
#16

[quote author=“Djindjer”][quote author=“tigra”]Що да не става ?
Както се вижда на аватара ,имам добра преса ,а за последните две години съм направила общо има-няма 100 коремни преси..

Чакай, чакай... за теб не говорим! (колко жени познаваш дето правят тяга с над 120-130 кг.)
Девойката иска да прави корем с 3*30 на ден. Ами не става само с това и ти много добре го знаеш, но не исках да я стресирам като я карам да прави тяга, лежанка, клек или ренегадско в домашни условия... Кво да вдига, телевизора ли?  :wink:
А за твоята преса поздрави!
И не заблуждавай девойките, че ще я постигнат само със  100 коремни преси за 2 години  :lol:

Никого не заблуждавам-казвам директно,че не съм си направила пресата с безброй повторения и упражнения..Мога да говоря по темата,моята физика не е по-различна от на другите жени.
На първо место е правилното хранене,след него тренировките.
Няма смисъл от някакви  си изгъзени упражнения за горна,долна и незнам каква си преса ...:)

26.08.06
21:20
#17

Добър вечер!
Благодаря много на всички ви.
Сега като се позагледах във въпроса си, излиза, че искам да постигна релеф само с тези 4 Х 30 коремни преси. Исках да попитам дали този брой преси са достатъчни, като не включвам другите упражнения за тази област.

А всичките изредени досега упражнения са описани тук, във форума, нали?

Поздрави!

31.08.06
17:54
#18

1,68/ 53 кг е дори под нормата за момиче. Така че не се притеснявай за килограмите си, а ми се струва че маса малко трудно ще натрупаш, без добавки в храната и т.н.
Коремните мускули можеш да тренираш успешно с упражнения, но не забравяй и храната си..... Почети малко и за режима на хранене и почивка, освен за силовите тренировки....
Успех!!!

31.08.06
17:57
#19

[quote author=“tigra”][quote author=“Djindjer”] Не!
Като за горна част 4*30, даже 3*30 е добре, но за долната част на корема, а страничната... или те не са твои?  :wink:
Не става да правиш само едно упражнение и да искаш резултати навсякъде, а ако ще и 5*100 пъти да го правиш.

 

Що да не става ?
Както се вижда на аватара ,имам добра преса ,а за последните две години съм направила общо има-няма 100 коремни преси..


Е ако ми кажеш, че тая преса е с 100 коремни преси за 2 години.... Ще се смея доста:):):):)!

02.09.06
14:37
#20

[quote author=“denitza1”][quote author=“tigra”][quote author=“Djindjer”] Не!
Като за горна част 4*30, даже 3*30 е добре, но за долната част на корема, а страничната... или те не са твои?  :wink:
Не става да правиш само едно упражнение и да искаш резултати навсякъде, а ако ще и 5*100 пъти да го правиш.

 

Що да не става ?
Както се вижда на аватара ,имам добра преса ,а за последните две години съм направила общо има-няма 100 коремни преси..


Е ако ми кажеш, че тая преса е с 100 коремни преси за 2 години.... Ще се смея доста:):):):)!

Аз първо бих попрочела това-онова,бих понаучила някои неща,бих се интересувала и опитвала различни методики,пък чаак тогава бих си позволила да се смея на нечии резултати.Моите са резултати са факт -има ги:)Ти си се смей -то друго не ти остава.
И между другото може да проявиш интерес как се отразяват тежките тренировки на цялото тяло върху развитието на коремните мускули;)

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1