диета с ориз и овес за чистене на мазнини

24.08.06
14:26

здравейте,
да ви питам и вас, защото вече се умопорках от проучвания сред фитнес специалсти и разбрах накрая че се делят на 2 типа.
хора, които изключват напълно въглехидратните храни като ориз, картофи, овес, прясно мляко и тн.
и хора които ядат ориз, картофи, овес и прясно мляко.

инфо за мен, момиче, 168, 72 кг като мускулите на краката особено са ми големи, 18-19% мазнини по корем/бедра, спортувам всеки ден сутрин 15 мин. интервално тичане, през ден вечер каране на колело 1 ч или волейбол, бивша катерачка съм ..но от както спрях сериозно да катеря качих върху вече съществуващите мускули и сланина и станах малко като бичме. та преди като катерех се хранех основно с ориз, овесени ядки, кисело и прясно мляко, други видове ядки, зеленчуци, от време на време месо и някое и друго яйце ... и бях перфект, но и тренировките ми бяха тежки., много ми е трудно финансово да издържа на вм-нвд, моля ви дайте съвет спорта ли да сменя или?
същи така правя си и антицелулитни масажи ...
бе мани ..
ще съм благодарна

24.08.06
14:32
#1

Ще сваляш на всеки режим, при който имаш отрицателен калориен баланс. Все пак те съветвам да се ориентираш към НВД, където между другото въглехидратите не се изключват, а се намаляват до едно ниво. Финансово не е по - скъп от всеки друг нормален режим, не говорим за храненето с боклуци от типа на 2 банички и 1 кроасан дневно.

24.08.06
14:35
#2

[quote author=”Петко К”]Ще сваляш на всеки режим, при който имаш отрицателен калориен баланс. Все пак те съветвам да се ориентираш към НВД, където между другото въглехидратите не се изключват, а се намаляват до едно ниво. Финансово не е по - скъп от всеки друг нормален режим, не говорим за храненето с боклуци от типа на 2 банички и 1 кроасан дневно.

да де ..
но ти против овес и ориз ли си или за?

24.08.06
14:36
#3

[quote author=“momi4e”][quote author=”Петко К”]Ще сваляш на всеки режим, при който имаш отрицателен калориен баланс. Все пак те съветвам да се ориентираш към НВД, където между другото въглехидратите не се изключват, а се намаляват до едно ниво. Финансово не е по - скъп от всеки друг нормален режим, не говорим за храненето с боклуци от типа на 2 банички и 1 кроасан дневно.

да де ..
но ти против овес и ориз ли си или за?

В определени граници съм за, въпреки че аз не ги ям, защото не ги обичам ;)

Sharp

25.08.06
03:09
#4

168/72 с 18-19% мазнини - ми ти наистина си тренирала доста явно.Добре ми звучи,ама това е лично мнение:)
Напиши как искаш да изглеждаш(не мазна или “слаба”),за да ти напишат за или против въглехидратите и колко;)
Ако инфото е вярно с тези мускули дори и с по-малко мазнини пак ще си ,както написа,”малко като бичме”  :lol: (оф-това ми е познато и ме позабавлява доста).
Диетата ти всъщност ще се съобразява с целите.Както и бягането.Ако ще сваляш и мускулите,кардиото вероятно няма да е интервално...

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1