Хвърлете един погледа на моето НВД

Saint

26.08.06
16:40

Здравайте на всички съчинил съм едно НВД като взимам примери от тези в форума и бих желал да чуя вашето мнение та ето го:

Закуска(08:30) - 100гр. овесени ядки + 3 яйчни белтъка
Обяд I (12:00) - 150гр. пилешки гърди + 100гр. ориз
Oбяд II (15:30) - 185гр. риба тон(може по някога и друг вид но задължително в собствен сос) + 100гр. картофи
Вечеря  (18:30) - отново 150гр. пилешки гърди +  1бр. краставица + 1бр домат

К:1769
Б:165
М:35
В:193

Значи притеснаваме количеството на въглехидрати до колкото знам нужни са от 0,8 до 1,1 на килограм телесно тегло значи по тази логика на мен ми трябват към 90гр. въглехидрати това означава че най-вероятно трябва да махна някой от храните който съдържат много въглехидрати а това са 100-те гр. овесени ядки и 100-те гр. ориз също така може да се каже и 100-те гр. картофи хубаво но всеки в своето НВД има овесени ядки а преди малко гледах Недик който каза че яйцата,пилешкото,картофите и ориза са основни така че тях не мога да ги пипам а тогава как да намала въглехидратите!Също така искам да попитам 35-те гр. мазнини много ли са?!Имам въпрос и към белтъците дневната доза норма трябва да е около 2.5 до 3гр. на кг. телесно тегло което означава че аз трябва да имам в моят хранителен режим Б:200 за да не губя мускулна маса нали което ме добежда до въпроса не са ли малко тези 165?!Само калорийте като гледам са добре по формулата в сайта изчислих че на ден за килограмите който искам да съм ми трябват 1903 калорий аз в моето НВД имам изчислени 1769 калориий като се има в предвид че правя и кардио тренировка където изгарям 800 калорий като извадя от калорийте в моето НВД калорийте който изгарям на кардио тренировката  и след това полученото го извадя и от калорийте за деня се получава -934 калорий което означава че съм в калориен дефицит и свалям нали?

P.S.Знам че въпросчетата са много но силно се интересувам дали НВД-то става много ще се радвам ако дадете ясни и конкретни отговори надявам се всичко съм обяснил както трябва и нямате въпроси.А също така искам да попитам има ли нужда да се прави зареждащ ден и на колко дни или месеци трябва да се прави?Благодаря на всички предварително.

Много дълго, не ми се чете  :oops:  Изтрих ти поредните постове - повече не пиши така!

Трябва да добавиш още едно хранене. Мазнините не са ти проблем. В случая въглехидратите са много. Намали овесените ядки и махни или ориза или картофите. Преразпредели си храните. Домати и краставижи може да ядеш колкото искаш. 185 гр. риба можеш да я разделиш на по около 90 грама и да я прибавиш към другото ядене.

Saint

27.08.06
20:22
#2

Добре ставали така да намаля овесените ядки на половина да махна ориза но с какво да го заменя.

[quote author=“Saint”]Добре ставали така да намаля овесените ядки на половина да махна ориза но с какво да го заменя.

Кажи си мерките като начало. Две трети от овеса са въглехидрати. Тях не трябва да ги намаляваш наполовина, защото въглехидратите, които са съдържат в твоя случай са по-добри от тези в картофите и ориза. Първите две хранения или първото и третото само трябва да съдържат въглехидрати. Кажи и колко калории ти трябват за диетата. После ще помогнем пак.

Saint

27.08.06
20:27
#4

Висок съм 185см тежа 81кг за диетата ми трябват 1903 аз съм го написал по горе.

28.08.06
00:23
#5

Трябва да намалиш въглехидратите драстично 193 гр са много за 81 кг...

[quote author=“Saint”]Висок съм 185см тежа 81кг за диетата ми трябват 1903 аз съм го написал по горе.

80 грама въглехидрати и 200 белтък ти трябват. Останалото от мазнини или белтъци си го набави. Ако ти трябват мазнини не ползвай хидрогенирани, ами ядки (лешници и бадеми най-добре, може и от риби).

Saint

28.08.06
02:18
#7

[quote author=“manson”][quote author=“Saint”]Висок съм 185см тежа 81кг за диетата ми трябват 1903 аз съм го написал по горе.

80 грама въглехидрати и 200 белтък ти трябват. Останалото от мазнини или белтъци си го набави. Ако ти трябват мазнини не ползвай хидрогенирани, ами ядки (лешници и бадеми най-добре, може и от риби).

за въглехидратите и белтъка го знам това ми бяха едни от опасенията добре за да намаля въглехидратите значи че трябва да махна ориза и картофоте но и без тях въглехидратите стават 99 какво да направя за да станат 80гр. а и също така като ги махна на тяхно място да слагам ли нещо друго и какво.Manson това последното не го разбрах за набавянето на останалото от мазнини и белтъци.

Намали овеса, махни картофите и остави ориза. След малко сметки ще излязат въглехидратите. Последното: има предвид, че тия неща трябва да ги имаш. Т.е.

80 гр х 4 = 320 ккал въглехидрати
200 гр х 4 = 800 ккал протеин
това прави 1120 ккал. Остават ти 900 ккал по твоите сметки. Тях може да ги вземеш или от мазнини или от белтъци.

Saint

28.08.06
16:58
#9

Добре 100-те грама картофи ги махам на тяхно място трябва ли да слагам нещо, овеса колко да го намаля дори и след това това нещо въглехидратите пак не излизат
[quote author=“manson”]Последното: има предвид, че тия неща трябва да ги имаш. Т.е.
80 гр х 4 = 320 ккал въглехидрати
200 гр х 4 = 800 ккал протеин
това прави 1120 ккал. Остават ти 900 ккал по твоите сметки. Тях може да ги вземеш или от мазнини или от белтъци.

Тези последни сметки тотално ме объркаха можеш ли малко да обясниш,

Е остани само на ориз и овес примерно. Общо то тях трябва да направиш 80 грама въглехидрати. Просто трябва да седнеш и да посмяташ.

Saint

29.08.06
16:06
#11

[quote author=“manson”]Е остани само на ориз и овес примерно. Общо то тях трябва да направиш 80 грама въглехидрати. Просто трябва да седнеш и да посмяташ.

Еми това правя но то само ориза съдържа 76,17гр. въглехидрати да не би да не е вярно аз хранителните стойности ги гледам от сайта ето от тук: http://www.bb-team.org/nutrition/table.php?t=1

P.S. Сега погледанах от опакавката на ориза хранителните стойности на 100гр. са 575 калорий а на сайта са 362 това е с около 200 калорий по малко!

29.08.06
16:26
#12

100gr ориз варен 1:4 - 22-24гр въглехидрати.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1