Трениращи и нетрениращи, прогрес и т.н.

26.08.06
16:44

Може би, темата е малко лековата, но ми е интересно, дали има някаква таблица или нещо подобно, в които са събрани АБСОЛЮТНО средни показатели за човешката физика - абсолютно средни по височина, например. :)
Какви са средностатистическите мерки на човек, който не спортува активно, който не е нито дебел, нито хърбав -> средно телосложение, обиколка на ръце, гръдна, килограми и т.н.  :)

Какви щяхме да сме, ако не сме тренирали и къде сме ние, в света на неспортуващия? -> с едно изречение.  :)

dickhead

26.08.06
19:01
#1

Такова нещо просто няма. Изобщо не се занимавай да търсиш.

26.08.06
20:32
#2

ето таблица която би могла да ти помогне :

ръст        Тегло          Гръден кош        Талия        Бицепс        Бедро
152,5         56             97,7               70,4           34,5           52,5
155           58,6             99,4               71,5           35,1           53
157,5         61,1             101,2             72,7           35,8           53,8
160           63,8             102,9             73,8           36,4           54,7
170           75,6             109,5             78,6           39             58,6
172,5         78,8           111,6             79,8           39,6           59
175           82,1           113,3             81             40,3           59,9
177,5         85,5           115               82,2           40,9           60,8
180           89             116,8             83,4           41,6           61,7
182,5         92,6             118,5             84,6           42,5           62,5
185           96,3             120,2             85,8           42,8           63,4
187,5         100,1           122               87 :shock:      43,5           64,2

надявам се да ти е в помощ.  Успех !

Уфф много сори ама излиза без спеисовете  :oops:

26.08.06
23:10
#3

тази таблица е по скоро за спортуващи

нещо бъркаш. аз честно казано не съм забелязал хора хора 184-5 да са с 42-43 ръка и ДА НЕ ТРЕНИРАТ :shock:  абсурд, освен ако не са мазни много

27.08.06
11:20
#4

Грег Ковач е имал ръка около 41 сантиметра още преди да започне да тренира.

Sourcemag

27.08.06
11:36
#5

според тази таблиза трябва да кача 20кг 20см на гръдната обиколка 10на раката и 10 на талията  :lol:

27.08.06
22:12
#6

аз имам таблици ама те са за трениращи иначе отиди при личния ти лекар те имат такива :)

SI

28.08.06
00:01
#7

[quote author=“Ayo”]ето таблица която би могла да ти помогне :

ръст        Тегло          Гръден кош        Талия        Бицепс        Бедро
152,5         56             97,7               70,4           34,5           52,5
155           58,6             99,4               71,5           35,1           53
157,5         61,1             101,2             72,7           35,8           53,8
160           63,8             102,9             73,8           36,4           54,7
170           75,6             109,5             78,6           39             58,6
172,5         78,8           111,6             79,8           39,6           59
175           82,1           113,3             81             40,3           59,9
177,5         85,5           115               82,2           40,9           60,8
180           89             116,8             83,4           41,6           61,7
182,5         92,6             118,5             84,6           42,5           62,5
185           96,3             120,2             85,8           42,8           63,4
187,5         100,1           122               87 :shock:      43,5           64,2

надявам се да ти е в помощ.  Успех !

Уфф много сори ама излиза без спеисовете  :oops:

Тази таблица е по-скоро за перфектните мерки при определените височини...

28.08.06
10:22
#8

Мерси Ауо :)

И според мен, тази таблица е за някакви перфектни мерки, ама няма значение.
Така или иначе, предполагах че такава таблица, като зададената, надали има, но пък нищо не пречи да си кажете, какви щяхте да бъдете в сравнение със сегашните си мерки. :)

Според таблицата - трябва да кача почти 10кила, 3см на ръцете и 3 на гръдния кош.  Ехаа.  :)

28.08.06
12:00
#9

Ако не бях тренирал никога, нищо и се хранех като другите хора, щях да съм с 32 ръка, 100 талия и 90 гръден кош ;)

За трениращи - преди време ми попадна една таблица с хармоничните пропорции, към които трябва да се стремите. Според мен е доста вярна, защото отчита костната структура, теглото, височината и т.н.

На които му е интересно, ето я - http://www.megaupload.com/?d=WCZWL168

На Ексел е. В жълтите клетки въвеждате вашите данни.
Имайте предвид все пак, че такова нещо като идеални мерки е доста относително понятие ;)

29.08.06
09:46
#10

Има няколко формули за неспортуващи с 3-4 параметъра:ръст,тегло,гръдна обиколка.Ето някои:
Индекс  на Кетле:Ръста в сантиметри се  дели  на теглото в грамове.Показва колко грама се падат на 1 см ръст.За мъже е 400,за  жени-300.Над 400(300)-затлъстяване.Под 400(300)-отслабване.
Индекс на Пине:Съотношение между ръст,тегло и гръдна обиколка.От ръста в сантиметри се вади сбора на теглото в
килограми и средната гръдна обиколка в сантиметри.От 0 до18,5-много добро развитие на тялото,18,5-23,5-добро,
до 28,5-средно,до 33,5-слабо развитие.Недостатък е,че дава добри стойности за хора с голямо тегло,нисък ръст и неправилно развитие.
Индекс на Ерисман:от гръдната обиколка се изважда половината от ръста.0-средно развитие на гръдния кош,над 0-
добро,под 0-лошо развитие  на гръдния кош.При мъже нормално стига +7-+9.За жени +5-+6.
Индекс на Брока:Ръста-100.Подходящ за завършили пубертета и за възрастни.
Жизнен показател:съотношение между белодробната вместимост и тежестта на тялото.Показва колко куб.см. въздух съответстват на 1 кг телесно тегло.Нормално е не по-малко от 60 кубически см за мъжете и 50 за жените.
Силов показател:силата на ръката измерена с динамометър се  умножава по 100 и полученият  резултат се дели на
теглото.Изразява се в проценти.За мъже 60-70%,за жени 45-50%.

29.08.06
10:17
#11

[quote author=”Миро”]Индекс на Пине:

Вярно са за нетрениращи тези стойности. На мен ми дава отрицателен резултат  :lol:

29.08.06
10:55
#12

[quote author=”Петко К”][quote author=”Миро”]Индекс на Пине:

Вярно са за нетрениращи тези стойности. На мен ми дава отрицателен резултат  :lol:

И на мен => -12, а на един и осемссе +...не минавам за много нисък.
А пък, според Индекса на Ерисман ме изкара с гръден кош над нормалното с няколко единици => пт 7-9…аз ги изкарах 18, ама ...структура.  :)


Ако не бях тренирал..не знам как щях да изглеждам, надали много по-различно - щях да съм с няколко кила отгоре ~ 90+/- 2, ръка към 37-39см, ама по-”мазна”..гръдна обиколка, без особена разлика -> 107-9..и без т’ва от няколко месеца тренирам гръб.. :)

Щях и  да съм по-мъзрзел и да пиянствам по-често.  :oops:

Въпреки, че е трудно за определяне, защото под една или друга форма...все съм правил нещо. :roll:

29.08.06
10:57
#13

Да така е.Забравих да добавя,че при спортисти може да даде отрицателни стойности.Очевидно формулата е добра за неспортуващи и начинаещи.Но може атлетичните да сравняват кой има по-отрицателна величина,хаха. :idea:  Шега разбира се. :)

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1