приемам всякакви съвети и критики за моят "режим"

27.08.06
13:43

здравейте мили прятели. този сайт ми хареса страшно много и се радвам че има толкова много хора които могат да помагат. значи да мина към основата- аз сега съм си измислила нещо като режимче. искам да свалям килца и искам да стягм след това. от какво се състои този така наречен “режим”:
08.00-09.00-кисело мляко-половин кофичка
12.00-12.30-някакво печено не тлъсто месо и може би кашкавал(в някои дни карам само на таратор)
16.30-17.00-отново някакво месо не тлъсто или кисело мляко(може и таратор)
това ми е последното ядне. ако изгладнея след това си позволявам например една праскова или малко диня. правя около 100 коремни на ден. старая се да скачам на въже. сега знам че ще ме критикувате може би, че искам да свалям бързо но искам до началото на учебната година да се стегна. въпросите са ми: мога ли да включа някъде яйца? какво ви е мнението ако включа някъде и зелева салата? относно упражненията-както казах старая се да скачам на въже-колко мин на ден трябва да го правя? коремните преси-правя половинки-едните са с вдигнати крака, а другите са  все едно седя по турски...ако се сещате. ако можете кажете ми и някакви други и ако трябва да увелича количеството им. за бягане-в момента не тичам, но трябва ли да започна? по колко минути да започна да бягам и с какво темпо? да правя ли почивки? да пия ли вода през това време? още отсега да отбележа- във фитнес никой не може да ме вкара... така че не приемам съвети за фитнес  :twisted:  ако можете кажете ми как да направя свалянето още по-ефективно и как след това мога да запазя фигурата си без да качвам отново защото тази година ми предстои и абитуриентски бал. и май остана да кажа че съм на 18 години, ниска съм 157 см и тежа около 69 кг. имам също едра костна структура ако това изобщо е от значение. ако някой иска снимки. може да ми прати лично съобщение :) благодаря предварително на всички!!!!  :wink:

29.08.06
23:13
#1

Бягай сутрин на гладно, пии л карнитин 5 10 мин преди бягане, яж често но по малко, скачането на въже ще ти помогне доста, но нищо не може да замени бягането. А след като свалиш кг, с запазването на кг просто погледни в форума има раздел за подържане на теглото. Направи първо едното след това другото, и пии вода много .. по 2 3 литра на ден зависи колко можеш да поемеш.... задължително вода! и просто .. бягай.. успеха няма да закъснее..

по здрави

29.08.06
23:55
#2

благодаря много  :roll:  ако някой има още съвети-нека да дава :) хора, приемам всичко, което ще ми помогне!!!

CR

30.08.06
09:14
#3

яж по-често и ми се струва, че ти е твърде малко храната и в един момент ще спреш да сваляш. до колко кг имаш желание/амбиция да се докараш?
изчети сайта - има статии за различните видове режими на хранене и си избери. също така добре ще е да си изчислиш т.нар. поддържащи калории - има някъде из сайта формули, ама не ми се търси сега - и да намалиш дневния прием с 300 до 500 най-много.
успех! (и воля!)  8)

30.08.06
10:58
#4

еми да си кажа правичката сега съм май около 69 ако не съм свалила де  :oops:  а иначе нямам определена цел за килата просто искам като се погледна в огледалото аз самата да се харесвам а и да ми стават доста повече дрешки  :oops:  а иначе сега почвам с тая зелевата супа да видим какво ще стане. пожелайте ми успех  :D

CR

30.08.06
12:47
#5

ЗАБРАВИ ЗА ЗЕЛЕВАТА СУПА !!!!!!!!!!!!

ОК?

от тва слабееш и после връщаш сваленото плюс 1-2 кила поне отгоре
не прави глупости и безсмислени експерименти с тялото си

пробвала съм, говорила съм и с други хора, които са я опитвали - все това е бил ефекта

бавно кротко и спокойно си сваляй, тренирай си, прави си НВД и ще се получи

30.08.06
19:25
#6

krisi_nova, дай височина и години защото при някой хора имат желание да смъкват килограми само защото приятелките им го правят, а в действителност нямат нужда.
Храната ти е прекалено малко и прекалено еднообразна както ти казва cranberrry
Ако имаш време и възможност се запиши в някой фитнес салон за да започнеш да стягаш мускулите. Бягането сутрин на гладно 30 мин. разбира се ако можеш. Ако не можеш на гладно хапвай нещо предварително.
Белтъците на яйцата можеш да ги включваш по всяко време на денонощието. Жълтъците си ги пази за маска за косата.
Успех.

31.08.06
18:42
#7

еми аз нагоре съм си дала мерките- 18 годишна, висока 157 см и тежа около 60 килограма. и всичките ми приятелки са слаби. така че не мисля че някой прави диета  :oops:  :D :D :D

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1