Мойта Програмка,моля за мнение

Nikito1

30.08.06
11:26

5:30 - 2 яйца + 2ф.хляб бонус
7:00 - 2 банана + 1кис.мляко
10:00 - 150г.ориз + 200г. пилешко + 2ф.хляб
12:30-13:20- 2 вафли + 1 Питбул(преди тренировка)
15:30 - 1 кис.мляко + 1 банан(след трен)
17:00 - 3 варени картофа + 150г. извара + 2ф.хляб
19:30 - 150г. пилешко + 100г. ориз + 2ф.хляб
22:00 - 1кис.мляко + 2 яйца

Моля ако имате някой препоръки кажете ги за да си направя програмата както трябва

Sportex

30.08.06
11:27
#1

Махни вафлите преди тренировка.
Замени киселото мляко след тренировка с яйца.
Нямаш плодове. Нямаш салати.

Nikito1

30.08.06
11:47
#2

А преди тренировка нали трябва да си набавя нужната енергия,и без туй тренирам около 50мин до 1 час.И за кислето мляко защо да го махам,като мляко с банан си е класика за след тренировка.Иначе наистина ще добавя още плодове и някоя друга салатка.Нека и други да си изкажат мнението

Sportex

30.08.06
11:51
#3

[quote author=“Nikito1”]А преди тренировка нали трябва да си набавя нужната енергия,и без туй тренирам около 50мин до 1 час.И за кислето мляко защо да го махам,като мляко с банан си е класика за след тренировка.Иначе наистина ще добавя още плодове и някоя друга салатка.Нека и други да си изкажат мнението

Както искаш аз си дадох мнението. Има много теми за това...
А иначе класика след трен е суроватъчен шейк.

EL

30.08.06
12:18
#4

Човек в питбула нямаше ли алкохол или се бъркам. Тва питбула е най-отвратителното нещо на света :!: По-добре го махни

Nikito1

30.08.06
12:23
#5

[quote author=“elfisha_np”]Човек в питбула нямаше ли алкохол или се бъркам. Тва питбула е най-отвратителното нещо на света :!: По-добре го махни

Не батка,тва е онова енергийната напитка,мислех че преди тренировка ще дойде добре за енергия.А ианче програмата става ли или трябва още нещо да променя?

30.08.06
14:14
#6

Според мене си е доста добре само тряба малко да я едитна за моите нужди и от октомври ч почвам :) ще прибава малко салатка и ще махна була и вафлите че ще стана мазничък а и яйцата ще увелича на по 3 а ще прибава и рибка напр 2 пъти в седмицата вместо пиле . Само се чудя с какво да се заместят вафлите и була щото хода на фитнес след даскало и немога да си хода в нас да ям ориз напр :)

Nikito1

30.08.06
15:09
#7

[quote author=“GH0$T”]Според мене си е доста добре само тряба малко да я едитна за моите нужди и от октомври ч почвам :) ще прибава малко салатка и ще махна була и вафлите че ще стана мазничък а и яйцата ще увелича на по 3 а ще прибава и рибка напр 2 пъти в седмицата вместо пиле . Само се чудя с какво да се заместят вафлите и була щото хода на фитнес след даскало и немога да си хода в нас да ям ориз напр :)

Аз и аз бих добавил риба,но просто не обичам,иначе е незаменима.Само за вафлите незнам що трябва да ги махате,за преди тренировка ти дават енергия,апък и от 2 вафлички не вярвам да се омазниш бате :wink: Иначе какво да хапвам преди тренировка,защото и аз нямам възможност да се прибирам до вкъщи,някой да даде съвет

30.08.06
15:58
#8

2 Вафли ма секи ден по 2 и те станах цела кутия :) Вафлите са пълни с мазнини и с прости въглехидрати по добре е сложни да хапваме и аз за тфа съжелявам че немога да хапна нещо готвено час преди тренировката . Иначе доста добра програмка ! А що не обичаш рибка бе мн си е хубава ако н е некаф сом или шаран.. тех ги мразя :)

Nikito1

30.08.06
23:23
#9

[quote author=“GH0$T”]2 Вафли ма секи ден по 2 и те станах цела кутия :) Вафлите са пълни с мазнини и с прости въглехидрати по добре е сложни да хапваме и аз за тфа съжелявам че немога да хапна нещо готвено час преди тренировката . Иначе доста добра програмка ! А що не обичаш рибка бе мн си е хубава ако н е некаф сом или шаран.. тех ги мразя :)

Щото съм Николай,та точно аз риба не обичам;)Иначе просто незнам какво е най-добре преди тренировка да хапвам,щото до сега блъсках по 2 пизи преди тренировка и бях като мъртъв вътре в залата,супер тежко ми беше,та сега се чудя с кво да я заместя

31.08.06
02:30
#10

овесени ядки+ яица , пълнозърнест хляб+яица , ориз + яица  4ас и половина преди трен. за да ги смели стомаха, пълнозърнести макарони съЩо, за след тренировка  мед, бял ориз , бял хляб + амино кис.  наи ефтиният вариант  :idea:

Nikito1

31.08.06
09:53
#11

[quote author=“valentinik46”]овесени ядки+ яица , пълнозърнест хляб+яица , ориз + яица  4ас и половина преди трен. за да ги смели стомаха, пълнозърнести макарони съЩо, за след тренировка  мед, бял ориз , бял хляб + амино кис.  наи ефтиният вариант  :idea:

Точно за тва говорех,че нямам възможност да се прибирам в къщи да ям.Трябва ми нещо което да хапвам 30 мин преди тренировка,което да си го купувам общо взето,за това ставаше въпрос

31.08.06
10:26
#12

:shock: ами не можеШ ли да си ги носиШ

Nikito1

31.08.06
10:33
#13

Попринцип мога,аз и си нося ориз,картофи и месо в училище,но ставаше въпрос за нещо 25-20 мин преди тренировка,а не да се натъпча с ориз и после едвам да ходя,исках съвет за такова нещо какво да ям малко преди трен.

Sportex

31.08.06
10:42
#14

Виж сега 1 час преди трен вече не се яде. Преди това се яде бавни въглехидрати и белтъци. След тренировка бързи въглехидрати и бърз протеин. Ти си прецени като си гледаш програмата дали 2 вафли са бавен въглехидрат, колко протеин имат, дали киселото мляко е бърз протеин и дали банана е бърз въглехидрат и освен това дали банана води до така търсенето увеличение на нивото на инсулина след трен?! Успех.

02.09.06
22:11
#15

Аз имам следния въпрос. Четох за един вариант седмично хранене.
Към края на седмицата почваш да се пълниш с въглехидрати като животно. По този начин зареждаш с гликоген и после в началото на седмицата наблягаш повече на протеини. Не знам само дали трябва да се размива всмисъл примерно сряда взимаш по равно от двете. Как ви се струва това ? Също така ми е интересно дали ако правя по 4 пъти в седмицата кардио (велоаргуметър 30 мин) ще е зле за качването на маса.
/като се предполага че храните ще са качествени не вафли :) /

02.09.06
22:34
#16

Ами най добре се пълни всеки ден като животно с качествени храни  8)

03.09.06
00:29
#17

това се казват въглехидратни цикли 
http://www.bb-team.org/nutrition/000487.php

Nikito1

03.09.06
10:12
#18

[quote author=“valentinik46”]това се казват въглехидратни цикли 
http://www.bb-team.org/nutrition/000487.php

Това е много добро,но много трудно би се спазвало според мен.Трябва да се определи срванително точно колко въглехидрати и протеини приемаш и едното да е повече,друг път по-малко,ама ще го опитам де,мерси

14.09.06
00:43
#19

вместо да си даваш парите за Питбул, защо не си купиш някой гейнър, в някои от тях има същото вещество таурин каквото има и в енергийните напитки.

diavolo_vam

16.09.06
23:47
#20

Според мен трябва да намалиш хляба. Много ти е късно нощното ядене, премести го с един час най-малко. Ако нямаш гейнер или протеин, го махни този питбул и без това в него много вяра нямам. Невидях нито плодове,нито салати. Незабравяй да неядеш повече от 1 желтък на ден, не е полезно повече.

SI

17.09.06
05:21
#21

Спортекс вярно ти е казал. Общо взето часовете са добре, но протеините на места ми се виждат малко. Аз бих направил нещо такова:
5:30 - 4 белтъка + 1 жълтък, 4 филии бонус, 50-100 грама сирене.
8:00 - 2 банана + 150 грама мюсли/овесени ядки + 500 мл прясно мляко
1-2 часа преди тренировка: 11:00 - 150г.ориз + 200г. пилешко + 2ф.хляб
след тренировка: 14:00 веднага мед/глюкоза, след това 150 грама извара + 3 варени картофа + 2 ф.хляб
17:00 2 кисели млека + 4 филии хляб
20:00 - 150 грама пилешко + 100 грама ориз
22:00 - 100 грама извара + 100 грама сирене + салата + зехтин

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1