Малко въпроси от мен...

04.09.06
08:26

Здравейте! От доста време не бях посещавал този форум и се радвам, че сега го правя пак. Вече от две години и половина се занимавам с бодибилдинг и имам някои въпроси, на които ще се радвам да получа компетентен отговор:

1. Има ли смисъл да продължавам да пия Проголд 90, сещам се че имаше някаква измама около съдържанието протеин?
2. Имам плътен и дълъг бицепс, но това от друга страна пречи на върха. Как да увелича върха му, с какви упражнения?
3. Понеже правя доста често кардио и предполагам оттам имам проблем със китките и предмишницата - как да им “прекача” маса? Тренирам ги заедно със бицепса, а и доплънително с пружина, но вече с месеци ефект - никакъв.
4. Има ли вариант да намаля локално подкожната мазнина, понеже съм 78кг и не мога по никакъв начин да направя плочки на корема, при положение, че кардиото ми е доста натоварващо, а и упражнения за корем правя през ден.
5. След тренировка за гръб се чувствам схванат 1-2 дни след нея. С какво да продължа следващата тренировка?
6. Вярно ли е, че ако правя клекове (в момента не правя, понеже имам причина да не го) ще покача маса освен по краката, ами и по цялото тяло?
7. Кое упражнение развива подмишничните мускули, имам предвид тези, които ако си вдигнеш ръцете нагоре и се разширяват под рамото - перки май им казваха?
8. Има ли упражнения за вратни мускули и кои са те?
9. Какъв трябва да е приема на храна час преди тренировка - много или малко?
10. Как да подобря вдигането си от лег, при положение, че тренирам от толкова време и имам доста добре развита маса на гърдите, почти 80кг съм, но като постижения на лега съм доста бездарен - 70-75кг.

Благодаря предварително за отговорите, извинявам се, ако въпросите са ми тъпи, просто ме мъчат от доста време и най-накрая се реших да посетя това забравено от мен място.

04.09.06
10:21
#1

За бицепса - концентрично сгъване с дъмбел е за връх.
За машинките за предмишница - те са за издържливост.  :)
За перките - набирания, чукчета и т.н. :)
“След тренировка за гръб се чувствам схванат 1-2 дни след нея. С какво да продължа следващата тренировка?” - с почивка.  :) аз не бих правил задно рамо или бицепс, непосредствено след такава трен.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1