Моля за съвет

07.09.06
13:19

Здравейте,
От 2 месеца съм на НВД и не съм свалила нито грам. Висока съм 176 см, тежа 60 кг, 68 см талия, 92 см ханш, 50,5 см бедро, на 30 години съм. 3 пъти седмично ходя на оздравителна гимнастика - комбинация от Пилатес, каланетика и шейпинг. Трае около 40 минути, след това още около 45 минути правя кардио и упражнения по другите уреди. Ходя пеша, качвам се винаги пеша до 4 етаж. Искам да направя плочки на корема, да стегна бедрата и дупето. Сутрин пия кафе без захар, закуска в 8 ч - 200 гр. кис.мляко, 2 ч.л. трици, 2 ч.л. ленено семе, какао, канела, в 11 - шепа сурови ядки, най-често орехи, обяд към 14 ч - 1 домат, 1 краставица, около 100 гр. сирене, а в дните когато съм на тренировка ( от 17:30 ч) и 80 гр. сушеница, към 16:30 ч 200 гр. кис.мляко с ядки, вечера в 20:00 - салата от зеле, 1 домат, 1 краставица и консерва риба тон ( тук разнообразявам всяка вечер - спанак с извара, броколи с кисело мляко, извара с домати и т.н.), преди лягане пак малко ядки. Мисля, че трябва да огранича млечните и ядките , за да се получи, но не знам как да навксам калориите и с какво да заменя предтренировъчното хранене. Не мога да се откажа от него, защото е доста натоварваща тази гимнастика. Очаквам да ме посъветвате

07.09.06
13:34
#1

Ядките едва ли са ти проблема.Една шепа да я приемем за 50гр, което е екстра.
Като за начало сложи по 100гр пилешко в трите основни ястия (закуска, обяд, вечеря).Мдаа месо , не разни сушеници и други колбаси.

07.09.06
15:09
#2

аз така или иначе не ям никакви колбаси, освен сушеницата. А какво да бъде предтренировъчното хранене?

07.09.06
16:08
#3

В колко часа е това хранене ?
По принцип при НВД въглехидратите се приемат или сутринта или се разделя на два приема сутрин и преди тренировка (приемам, че е след обед).Аз хапвам овесени ядки 2 часа преди тренировка.

07.09.06
16:13
#4

Това хранене е в 16:30, тъй като тренировката е в 17:30. Овесените ядки с вода ли?

FI

07.09.06
21:32
#5

А какво е количество на вечерята ти? На отрицателен калориен баланс ли си? И моето предложение е да включиш някъде и пилешко месо. :)

07.09.06
21:48
#6

[quote author=“vaniny”]Това хранене е в 16:30, тъй като тренировката е в 17:30. Овесените ядки с вода ли?

Да с вода, можеш да ползваш подсладител.В една таблетка количествата въгл. и калории са нищожни и няма да попречат на диетата ти.
Обаче ако тренировката е в 17.30 те съветвам яденето да е в 15.30 или най-късно 16.00.
60кг х 2.2гр = 132гр. протеин (примерно)х4 = 528кал.
60кг х 1гр = 60гр въглехидрати х4 = 240кал.
След като си сметнеш калорийния баланс (http://www.bb-team.org/nutrition/000192.php) или (http://www.bmi-calculator.net/bmr-calculator/metric-bmr-calculator.php) извади примерно 400-500калории.
По мои сметки:
BMR - 1406
Activity Level - приемам, че имаш поне 3 тренировки седмично и стават 2180кал за поддържане на тегло (maintence)
2180-500=1680kal. за отрицателен калориен баланс.

Протеин - 528кал
Въгл. - 240кал
1680-(Пр.+Въгл.)=912кал. / 9 = 101гр мазнини (1гр. мазнини =9кал)
Така е по формулката, обаче аз мазнините не съм ги следял, както дойдат, но като цяло по-малко са идвали.

Отплеснах се :)
Та идеята е, че ако си спазвала тези правила за 2 месеца няма начин да не свалиш:

нито грам

.
Седни и си съобрази храненето с писаното по-горе.Добави месо както казах в трите основни ястия.

08.09.06
09:44
#7

Благодаря за съветите. Днес сутринта, като се мерих установих, че бицепса ми е +1 см, талията с -0.5 см, ханша с - 1 см. Килограмите са обаче +1. Това ми е вчерашното меню:
7:30 кафе без захар
8:00 200 гр. кис.мляко с 3 ч.л. трици, 2 ч.л. ленено семе, 1 ч.л. какао, канела
11:00 1 кръгче сушен ананас
13:00 1 краставица, 1 домат, 1/4 зелка, около 100гр. сирене
17:00 шепа сурово слънчогледово семе
20:30 150 гр. печено пилешко филе, 1 домат, 1 краставица, 1/4 зелка, зехтин
От днес махам сиренето и го замествам с 150 гр. пилешко на скара.
Кажете как е според вас? Трябва ли да корегирам някъде?

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1