Малък проблем с храненето

08.09.06
01:28

Здравейте! Знам,че сигурно има много теми като или подобни на тази която аз пускам и се извинявам за което, но просто нямам много време да разгледам целия форум. Та по - същество:
От това,което прочетох в някои теми разбрах, че няма да имам финансовата възможност да си позволявам всеки ден определени храни като пилешко(телешко), мляко и др. => въпросът ми е следният: Ако не ям пържено,тестени изделия, сладки неща и не пия газирани напитки( ще се опитвам да си купувам до колкото е възможно п. месо и другите неща) ще бъде ли проблем ако не спазвам някаква по-стога диета, ще трябва ли да включа или отстраня нещо от менюто си?
Малко информация за мен давам в случай, че не можете да прецените просто ей така на изуст:
Ръст-1.83; Тегло-68(бавно качвам - бързо свалям). Не пия, не пуша(това няма и да стане), на 16 години съм, около 1 месец и половина стаж в залата( имам развитие).
П.П.Ако няма да ми дадете съвет или препоръка не си правете труда да поствате нещо изобщо.Приемам критики, но не и до степен “изцепки”(предполагам ме разбирате). За мен това е доста важно и ще се радвам ако ме насочите.
П.П.П. За хранителни добавки и други подобни не ща и да си помислям, така че не ми препоръчвайте.
Извинявам се за романа. :) Очаквам отговори от компетентни по темата хора. Благодаря.

Nikito1

08.09.06
09:03
#1

Ами естествено,че може и без строга диета,но е задължително да ядеш по 6 пъти на ден.Щом нямаш възможност за хубаво месо всеки ден се стреми да приемаш поне някой от по евтините продукти,които ти трбват,ориз,яйца,хляб,картофи,извара,а другите средства отделяй за някакво месо,по възможност пилешко,щото е по евтино и това е общо взето

SI

08.09.06
10:29
#2

За съжаление доброто и качествено хранене е скъпо, спор в това няма. Изварата и яйцата са сравнително евтини и същевременно добри източници на протеин. 10 яйца на ден (10 белтъка и 2-3 жълтъка) са ти малко над лев, изварата 300-400 грама на ден също няма да ти излезе повече от лев. Друго не много скъпо, което може да си вземеш са овесени ядки. Наблегни и на комплексните въглехидрати като ориз и картофи. Разбира се, не забравяй и плодовете по възможност.
А за хранителните добавки в България, според мен, важи правилото или скъпи, или никакви. Така че правилно си се насочил. Качествените (разбирай вносни) добавки в никакъв случай не излизат по-евтино от извара/яйца/пилешко бяло месо.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1