Сваляне на 15-20 кг за около 6-7 месеца

11.09.06
20:53

Става въпрос за майка ми, иска да и направя диета с която да може да свали 15-20 кг за около 6-7 месеца. Тя е на около 50 години, заради катастрофа преди време има малко проблеми с дясното коляно и трудно може да и предложа упражнения от типа на клякане и бягане, но с велото се справя перфектно и не е проблем да кара по час на ден.
Интересува ме каква седмична диета да направи ?
Колко калории трябва да приема или ако някоя от жените благоволи да даде някаква примерна.
За упражнения освен вело друго мисля че няма да прави поне докато не види 8-10 кг. свалени като резултат. Как да го прави ? Сутрин, вечер, 1x60 min или 2x30.
Преди да започне иска да види една седмична програма за да може да има психическата нагласа да го направи.
Благодаря на всички отзовали се.

FI

11.09.06
21:12
#1

НВД дава при мен много добри резултати, но трябва да и изчислиш калорийния баланс. Има хиляди сайтове в нета за това нещо. После гледаш хранителните стойности на продуктите тук:

http://www.bb-team.org/nutrition/table.php?t=1

Идеята е да не се надхвърлят нужните калорий за деня и въглехидратите да са 1 гр. на 1 кг. от теглото. Това е в общи линии, пиши в търсачката на форума НВД и ще ти излезне също много информация.

CR

11.09.06
21:15
#2

еми, значи, аз се опитвам да правя нвд , ама от онова, в което се яде около 50% мазнини
и авфуст месец по4ти без спорт, щото ме мързеше, тук таме малко кростренажор 2-3 пъти седми4но сутрин на гладно и свалих 3-4 кила, при положение, 4е толкова имах да свалям

ето ти какво ядях
закуска кисело мляко ама пълномалсено половин кофи4ка с някакъв плод - 100тина грама и 10-15 бадема/ореха/лешници сурови, понякога и по малко натурално какао 1 с.л., или лелено семе, ама като е пълномаслено млякото стама мн мазнини с тва ленено семе

предиобедна закуска варено яйце

обяд чуша, краставица, пилешка пържола 100тина грама

следобяд
40-50 грама ядки

ве4еря месо със салата

някоя от междинните закусни ми беше риба тон в собствен сос 1 консерваили половин

имах и опция за закуска омлет от 1 яйце с 20-30 грама луканка в 1ч.л. масло забъркан и с 1 домат
тогава на предиобедната ядях плод с 4-5 бадема

не съм правила ограни4ения да не ве4ерям след 7 примерно, работното време не го позволява
никакъв алкохол
салатите със зехтин - 1-2 с.л., зависи колко ми позволяваха калориите
в на4алото трудно напасвах и се слу4ваше да ям мн по-малко и така

вси4кото тва е в минало време, защото после излязох в отпуска и омазах положението
и още не мога да спра да го омазвам

ако има възможност велото сутрин на гладно да е интервално - 5 мин загрявка, после редуване на 20 сек макс и 1 мин умерено или две, ако й е трудно, накрая 5 мин cool down, вси4кото тва за макс 25-30 мин
после като посвали, може да върти педалите двуразово сутрин и ве4ер

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1