Хранитележ режим - съвети

JO

16.09.06
17:53

Ето в какво полужение се намирам, чета ту една ту друга тема, и се объквам зверски. На 16 години съм, 187см, 65кг. След паузата това лято, ще започна да транирам началото не следващия месец. Целта ми е покачване на мускулна маса, метаболизма ми е бърз така че това явно няма да е лесно, но мисля че с повече воля ще успея. Има проблем, немога да си купувам филета и други по-скъпи храни. Бих искал да стана до 75 килограма, ако постигна това за една година бих се радвал :). Моля ви за примерен режим. Тренировката ми ще е някъде около 2:30 след обяд. Благодарен ще съм на хората, който отговорят!

diavolo_vam

16.09.06
23:15
#1

По принцип когато ти е бърз метаболизма това е хубаво, защото няма да качваш мазнини. Предлагам ти да ядеш повече пъти на ден (5-6) като след сяко редовно хранене слагаш по едно междинно (примерно след обяда ти, ядеш нещо за следобедна закуска). Трябва да ядеш повече пилешко, картофи, риба и ориз. Има много теми в този сайт, сигурен съм че ще намериш решение на проблема ти. Един савет, непрекаляваи с нощното хапване (след 9 часа вечер не яж нищо) тогава се качват само мазнини, казвам го от личен опит.

ZO

16.09.06
23:37
#2

Ако си с бавен метаболизъм блъскай яко въглехидрати-това е единствения начин.Трябва ти и достатъчно протеин-изварата и яйцата са доста евтини и в същото време са добри източници на протеин.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1