лявата част на тялото (ръка) ми изостава при упражненията

25.09.06
15:45

Значи ще изясня проблема из основи!По принцип едната ми ръка която е към 0,5 см по малко от другата тоест лявата ръка съм я усещал че изостава единствено с дъмбели и то при много тежки серии!Затова до скоро не обръщах внимание!Единствения проблем беше като правя трапец че от лявата страна щангата се накривавя много неприятно,което се опитваш да оправя но не обръщах и там чак такова внимание!Преди 1 седмица правих лег с 90 кг и при изпълнението от ляво зе малко повече да ми тежи или какво незнм точно,но се концентирах върху това как лявата ръка (страна) изпълнява повторенията и имаше известен ефект!После пък правих един ден трапец и правя пак се криви,нали трапеца със 150 го правя и дясната ми страна на трапеца влиза идеално а другата лявата нищо не чувствам,мизерно!Вчера доиде истинския проблем!Значи правя аз сериии тяга и много гадну се криви и не постигам баланс се едно лост-а от едната страна се криви!И после се набирах и пробвах да се концентирарам въху лявата ръка (страна) незнам тва е мисловен процес немога да го обесня,но лявата страна мисля нея как работи,а дясната работи по инерция,и установих че ми влизат по добре набиранията и по синхронно ги правя!После на скрипец зад врат пак така направих и усещах и двете страни на гарба много добре работещи!Накрая и на трапеца със щанга така направих и се свете кривенето на щангата до минимум и пак и двете страни на гърба ми работеха иделано!
Сега ясно е че работата със съсредоточаването върху лявата ръка (страна) работи за мене,но изниква въпроса трябва ли да се съсредоточавам или не!
Аз деля във фитнесс-а целите на 2 - Главни и Второстепенни!
Главните са да бутнесс,изтласкаш или сганеш с няква тежест самото преодоляване на тежеста като процес!
Второстепенните са тенически неща като държане на лактите,изпълнение,до къде се сгъва и т.н.!
Сега аз тази работа с концентрацията над лявата ръка (страна) я отнасям към второстепенните цели,а и изглежда малко странно да се съсредоточиш само върху едната страна на тялото си!
Та въпроса ми е според вас как трябва да постъпя,да продължа ли да се концентирирам повече върху лявата страна или да се съсредоточа върху цялостното изпълнение докато правя сериите!
Моля без глупави и аматиорски исказвания,искам мнение от със стаж,и нито си въобзявам нито държа лост-а на криво,нещата са така както ги пиша!

25.09.06
19:17
#1

Ами човек ... виж ако искаш да си изравниш силите на двете страни ти препоръчвам да правиж повечето упражнения с дъмбели ... така разликата ще се сведе до минимум, а за концентрирането ..... щом така усещаш че ти влиза по добре ... това е важното да се помпи мускула, нали затова се потим в крайна сметка. :D :D :D

morphey

25.09.06
22:04
#2

1 как може да ти е приоритет да бутнеш вдигнеш нещо и на 2 мястно да е техниката
както ти се изрази положението на лактите и тн.
нали по този начин в по-дълготраен план ще достигнеш едно положение ,в което неминуемо ще стигнеш до контузия
иначе за изоставането на ръката решението е просто
измести ЛеКо центъра на тежестта
пример:тяга - преместваш лявата ръка по-наляво ,по този начин ъгълът между ръката и щангата се изостря и няма да се криви щангата
иначе за ръцете попринцип при всеки човек има малка разлика между силата на лявата и дясната
пример :аз съм пиша с лявата ръка и съм по сръчен с нея но по-силна на вдигане канадска и удар ми е дясната
а и на сантиметри дясната е 1.3см по-голяма от лявата

25.09.06
23:06
#3

[quote author=“The_undisputed”]Ами човек ... виж ако искаш да си изравниш силите на двете страни ти препоръчвам да правиж повечето упражнения с дъмбели ... така разликата ще се сведе до минимум, а за концентрирането ..... щом така усещаш че ти влиза по добре ... това е важното да се помпи мускула, нали затова се потим в крайна сметка. :D :D :D

Добре де ми като прая гърди и гръб не всички упражнения може да се праят с дъмбели,кво да прая тогава да продалжа ли с концентрацията върху раката (лявата част на тялото) или не?!

Моя съвет е да не се концентрираш специално върху това. Прави си повторенията както си трябва. Ако правиш по 8 с дясната, правиш по 8 и с лявата(пример). Може проблема от части да е на психологична основа. Скоро и аз имах подобен. Не му обръщах специално внимание и май наистина се оказа на присхологична основа.

25.09.06
23:45
#5

[quote author=“boxerg”]Моя съвет е да не се концентрираш специално върху това. Прави си повторенията както си трябва. Ако правиш по 8 с дясната, правиш по 8 и с лявата(пример). Може проблема от части да е на психологична основа. Скоро и аз имах подобен. Не му обръщах специално внимание и май наистина се оказа на присхологична основа.

Ами аз достан често се съмнявам над това което мисля и в това което се съмнявам,но мноо често намирам практическа обосновка на задавания въпрос и в 90 % то случеите имам наистина реални въпроси!А  и това кривене на щангата при тяга и трапец,и усещането само в едната страна на гарба (трапеца) при положение че 100 пати съм гледал как са ми краката и как съм хванал щангата е доста странно!

Аз нищо лошо не съм казал за въпроса ти. Темата е важна и тяо въпрос вълнува много хора. Просто изложих моето мнение по въпроса. Наистина е странно това изкривяване. Фитили ползваш ли?

26.09.06
11:08
#7

[quote author=“boxerg”]Аз нищо лошо не съм казал за въпроса ти. Темата е важна и тяо въпрос вълнува много хора. Просто изложих моето мнение по въпроса. Наистина е странно това изкривяване. Фитили ползваш ли?

Да ползвам за тежестите над 100 кг,щото хвата зима да ми отслабва!
Ае и аз немога да си го убесня,но вчера дори като правих лицеви за трицепс едната ръка трицепса го чувствам мнгоо загрят и стегнат на другата по малко!Кофти раота!Ае има упражнения дето не ма барка!Но с този метод тренировката ми за гръб се подобри,а и баланса при лег-а също е от значение макар че скоро не съм имал аномалия едната ръка да ми бута другата да неможе,просто оня ден като се концентрирах върху лявата 90 ги бутнах 8 пати доста по лесно!Незнам защо но ми се струва че понеже дясната страна ръка е по силна тя деиства инстинктивно и съсредоточваики се върху лявата всъщност се изравняват!Ест не смятам да продължавам дълго с това тъи като все пак основната цел е да правя упражнения,не да мисля нон стоп за полвината си тяло и така...
Просто ми е интересно ако някои с повече стаж е имал подобен проблем или някои с много стаж които е падал на нещо подобно как би подходил!
Иначе всякакви детски и елементарни обеснения не ме вълнуват,таи като аз и и  без това съм доста напред с материала!

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1