За ОКБ

07.10.06
00:04

Става дума за Отрицателният Калориен Баланс, някой би ли ме светнал как се поддържа той.. че всичко ми е пълна мъгла в главата.. Благодаря Предварително  :lol:

Изгаряш повече калории на ден отколкото приемаш. Но мисля, че не точно това е въпросът ти. Я дай малко повече разяснение.

07.10.06
12:01

Ами не, точно това беше идеята на въпросът ми просто не мога да си обясня примерно ако трябва да приемам 2100 калорий, колко трябва да изгоря и колко да приема под даденото ниво.. и ако спазвам диета .. примерно аз пия в момента Амино(3 преди и 3 след трен) + Протеин (преди лягане) без да спазвам някаква диета.. ( смисъл такъв, че не следя точно количествата на приетите храни, но не се тъпча избягвам пърженото и мазното .. вечер не се тъпча много) .. но ме интересува как да ги съчетавам .. примерно да заместя вечерното ядене с протеинов шейк ? 170/56 кг съм, и не ми казвайте неща от рода ( С тия килограми за къде си тръгнал да правиш релеф, дигай за маса да направиш и после релеф), защото съм решил не да ставам масивен а с оформени малки мускули, или по точно съм решил да блъскам само за релеф.. и да го направя като хората.. а то мускула дори да дигам за релеф пак неминуемо ще порасне.. но сега точно се нуждая от малко изчистване на мазнините, в долната част на корема, паласките,задните части и след това искам да сваля още малко килограми примерно .. 53 кг да стана ще е добре..

08.10.06
14:05

[quote author=“cafu”]170/56 кг съм,
....................
53 кг да стана ще е добре..

:shock:  :shock:  :shock:

Внимавай междувременно да не умреш от глад!

Я напиши какво ядеш по часове?

08.10.06
18:35

като кажа, че съм 56 кг. всеки си мисли че съм някакав комар.. но не е така.. истината е, че цял живот съм бил пълничак от малак още.. и преди 2 години драстично си спаднах килограмите .. предимно с глад.. и за кратко свалих кам 10-тина килограма докато стана 55 .. сега си поддържам нивото и съм 56 кг. но от това отслабване все още имам мазнини за изчистване в областта на задника,долната част на корема и паласките.. така че .. искам да изчистя и тези мазнини .. и тогава чак евентуално да дигам за маса.. Точно тука искам да ме посъветвате по какъв начин е най-бързо и ефективно ще постигна това изгаряне.
А иначе какво ям през деня.. ами както казах не спазвам строга диета.. но примерно ( от скоро ) когато имам тренировка .. сутринта преди да тръгна за училище обелвам 3-4 белтъка + кофичка кисело мляко 0.1 или прясно .. а ако ли не  ям в училище нещо ( или тостер или няква вафла ) ... като се прибера ям .. примерно пилешка пържола + картофи варени или ориз .. отивам на тренировка и след тренировка примерно ям пак месо + нещо .. или салата или 1 филия черен хляб.. но това е до 18:00 след този час ако огладнея случайно пия или прясно мляко или изяждам една кофичка кисело мляко , или пък някакви ядки нещо нз.. според зависи  :lol:

FI

08.10.06
19:11

С тоя глад само си си свалил мускулите, затова и са ти останали мазнините по - корема и там където имаш. Иначе храненето ти е правилно в момента и мисля, че постепено с тренировки нещата ще си дойдат на мястото. Можеш да ограничиш въглехидратите до обяд, но при положение, че си 56 кг на 170 см не мисля че има някакъв смисъл. По - добре си тренирай здраво и не се грижи.  :)

08.10.06
19:56

[quote author=“cafu”]като кажа, че съм 56 кг. всеки си мисли че съм някакав комар.. но не е така.. истината е, че цял живот съм бил пълничак от малак още.. и преди 2 години драстично си спаднах килограмите .. предимно с глад.. и за кратко свалих кам 10-тина килограма докато стана 55 .. сега си поддържам нивото и съм 56 кг. но от това отслабване все още имам мазнини за изчистване в областта на задника,долната част на корема и паласките.. така че .. искам да изчистя и тези мазнини .. и тогава чак евентуално да дигам за маса.. Точно тука искам да ме посъветвате по какъв начин е най-бързо и ефективно ще постигна това изгаряне.
А иначе какво ям през деня.. ами както казах не спазвам строга диета.. но примерно ( от скоро ) когато имам тренировка .. сутринта преди да тръгна за училище обелвам 3-4 белтъка + кофичка кисело мляко 0.1 или прясно .. а ако ли не  ям в училище нещо ( или тостер или няква вафла ) ... като се прибера ям .. примерно пилешка пържола + картофи варени или ориз .. отивам на тренировка и след тренировка примерно ям пак месо + нещо .. или салата или 1
филия черен хляб.. но това е до 18:00 след този час ако огладнея случайно пия или прясно мляко или изяждам една кофичка кисело мляко , или пък някакви ядки нещо нз.. според зависи  :lol:

Най-приятелски ще ти кажа, че писанията на много анорексички, които познавам, са точно в стил като кажа, че съм 56 кг. всеки си мисли че съм някакав комар.. но не е така.. истината е, че цял живот съм бил пълничак от малак още.. и преди 2 години драстично си спаднах килограмите .. предимно с глад.. и за кратко свалих кам 10-тина килограма докато стана 55 .. сега си поддържам нивото и съм 56 кг. но от това отслабване все още имам мазнини за изчистване в областта на задника, долната част на корема и паласките..

ама просто едно към едно...

Искрено се надявам при теб случаят да не е такъв. :roll:

Не знам на колко си години, но що ходиш на училище, значи още растеш. Което означава, че трябва да се храниш пълноценно. Аз така като ти гледам менюто... абе не е зле, ама е малко.

Първо - защо не ядеш яйцата с жълтъците? Нищо няма да ти стане, вЕрвай ми, изпробвано лично върху мен. Най-много да започнеш да чувстваш прилив на енергия и да запомняш по-бързо ;)

Като чуя “вафла” и получавам стомашен спазъм... Носи си храна откъщи или поне плод или зеленчук... Не че е много хранитено, ама не е вафла...

Обядът да речем, че е добре, ама след тренировка не е едно и също дали ще изядеш една филия хляб и салата или месо+нещо ;)

но това е до 18:00 след този час ако огладнея случайно

според моите разбирания си е съвсем закономерно човек да огладнее след 18, а е направо задължително да яде!

Кисело мляко с ядки не е зле, да...

Та в обобщение най-доброжелателно ще кажа, че ако продължаваш да се храниш на ръба на оцеляването за тялото си, няма скоро да си свалиш мазнините. Имаш късмет, че все пак растеш и ако си оправиш храненето, много лесно ще постигнеш целите си. :)

И понеже май малко се отвлякох от темата без да искам - изчисли си разхода според формулата на сайта и намали поддържащите ти калории с 10% например и приемай толкова калории в придължение на няколко седмици. И естествено, гледай да се храниш 4-5 пъти на ден и без вафли ако може :)

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1