Стрес,нужда от храна

07.10.06
11:58

Бях чул,че било добра идея да си избереш един ден в който да ядеш значително по-малко,организмът ще се стресира и всичко което хапнеш на следващия ден щяло да бъде по-добре усвоено и запазено,като предпазна мярка на организма от уплах че скоро може пак да настъпи такъв ден (с малко храна).Има ли някакъв смисал в това?И ако има 1 или 2 пъти в месеца да го правя?

07.10.06
14:08

дефакто си е така , организмат ни е устроен на тази основа , но друг е вапроса колко ще се усвои за изграждане на мускулна маса и колко ще се запази като предпазна мярка за следващи такива дни в мастните депа , второто е с по големият процент

07.10.06
14:20

[quote author=“Offspring”]Бях чул,че било добра идея да си избереш един ден в който да ядеш значително по-малко,организмът ще се стресира и всичко което хапнеш на следващия ден щяло да бъде по-добре усвоено и запазено,като предпазна мярка на организма от уплах че скоро може пак да настъпи такъв ден (с малко храна).Има ли някакъв смисал в това?И ако има 1 или 2 пъти в месеца да го правя?

Ако искаш да трупаш мазно да ...
Казват че е хубаво един ден да ядеш повече(не по малко) за да си мисли организма че не е нужно да складира всичко  иначе ако искаш да качваш тлъстинки ...
Така става и след много лоша диета(гладуване) след големия глад организма складира всичко до което се докопа от опасение за следващ такъф период иначе казано ефекта на Йойо-то ;) .

07.10.06
14:39

Благодаря,мазнини не желая  :D явно е поне че няма да умирам от глад  :lol:

07.10.06
17:54

[quote author=“Offspring”]Бях чул,че било добра идея да си избереш един ден в който да ядеш значително по-малко,организмът ще се стресира и всичко което хапнеш на следващия ден щяло да бъде по-добре усвоено и запазено,като предпазна мярка на организма от уплах че скоро може пак да настъпи такъв ден (с малко храна).Има ли някакъв смисал в това?И ако има 1 или 2 пъти в месеца да го правя?

Аз го правя всяка седмица.  :lol:  Като свърши допълнителната храна в хладилника и... :lol:

Иначе мисля, че тактиката никак не е лоша. Ако през останалото време си на леко завишено ВВД, даже мисля, че са задължителни подобни дни. Просто организма малко се отпушва.  :lol:

И не съвзем без храна, просто няколко вида продукти /не както в нормални дни по 15 различни храни през дена/ +плодове и билки и си тип-топ.

И на мен ми действа супер тая тактика.

07.10.06
20:49

Има някаква идея в това, на като всяка идея, зависи от изпълнението  :D .
Не е особено удачно да намяляваш приема на протеин, тъй като той е необходим не само за поддържане/нарастване на мускулите, но и за правилното функциониране на вътрешните органи.
Има смисъл да правиш това, което на професионален жаргон се нарича въртене на въглехидратите.
Има различни модели за това, зависи много и от индивидуалните особености, не си писал какви са целите ти, така че по-точно подсказване не мога да ти направя. Примерно много удачен способ за чистене при някои хора се оказва т.нар. carb cycling, при което по примерна схема се редуват високо-, ниско- и безвъглехдратни дни. Има варианти с въртене на въглехитратите и за качване, когато тренирах активно с голям успех /аз съм ектоморф/ практикувах схема при която в дни с тежести консумирах повече въглехидрати, а в дни в които правех кардио-по-малко въглехидрати. Експериментирай и чети, успех  :D .

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1