Мнение за програма

FI

07.10.06
15:33

Здравейте,

както вече ви писах в предната тема, тръгнах на фитнес и ми съставиха програма. Искам да ви я постна, ако може да получа мнения за нея. Първо да се извиня на модераторите за новата тема, но старата вече не е актуална.

Целите ми са:
1. сваляне на още 2 килограма до желаното ми тегло 54 кг. - то това май повече от диетата зависи де. (както вече бях писала - вече 3-ти месец съм на НВД)
2. стягане на мускулатурата - цялостно!

Ще тренирам 2-3 пъти седмично и според програмата, която имам всеки тренировъчен ден правя едни и същи упражнения. Програмата, която ми съставиха е следната:

1. кардио - 10 мин за загрявка
2. лег преса - 3х15 - 15 кг - Уреда е: http://us.commercial.lifefitness.com/content.cfm/seatedlegpress_1
3. абдуктор - 3х15 - 35 кг - http://us.commercial.lifefitness.com/content.cfm/hipabduction_1
4. адуктор - 3х15 - 35 кг - http://us.commercial.lifefitness.com/content.cfm/hipadduction_1
5. раменна преса - 3х15 - 10 кг - http://us.commercial.lifefitness.com/content.cfm/shoulderpress_1
6. Пул даун - 3х15 - 25 кг - http://us.commercial.lifefitness.com/content.cfm/pulldown_2
7. Back Extension - 3х15 - 25 кг - http://us.commercial.lifefitness.com/content.cfm/backextension_1
8. гребане - 3х15 - 10 кг - http://de.commercial.lifefitness.com/content.cfm/seatedrow
9. бедрено разгъване - 3х15 - 15 кг - http://us.commercial.lifefitness.com/content.cfm/legextension_1
10. бедрено сгъване - 3х15 - 25 кг - http://us.commercial.lifefitness.com/content.cfm/seatedlegcurl_1
11. коремни преси - 3 х докато мога
12. кардио - 30 мин.

Цялата тренировка е към 1 час и 30 минути.

Понеже видях, че имат една машина за корем исках да питам дали мога да правя и това упражнение.

http://us.commercial.lifefitness.com/content.cfm/abdominal_2

Благодаря на всички, които ще изкажат мнение.

08.10.06
00:55

Като за цел стягане става. Аз мразя да карам жените да правят бедрени разгъвания (LEG EXTENSION MACHINE), защото им прави мускули около коляното и бих ти препоръчал да го пропуснеш. Още повече че имаш LEG PRESS, която товари същия мускул, но не около коляното.
На машината за корем прави преди коремните преси 3х12(15) повторения с тежест, която да не ти позволява да направиш повече повторения. Това ще ти помогне да “изкараш” плочки.
Също така бих ти препоръчал да не слагаш чак толкова килограми по уредите още в началото на тренировката, а да започнеш с по една-две плочки по-малко.
Два пъти седмично тренировки срещу 3 пъти хранене на ден 7 дни в седмицата и цел още два кг. на долу ми се струва несериозно. Минимума според мен е тренировка през ден.

FI

08.10.06
10:42

[quote author=“mitaka101”]
Два пъти седмично тренировки срещу 3 пъти хранене на ден 7 дни в седмицата и цел още два кг. на долу ми се струва несериозно. Минимума според мен е тренировка през ден.

Здравей,

добре значи LEG EXTENSION MACHINE ще я пропускам. Ами за килограмите треньора каза да почна с толкова колкото мога да вдигна и ако ми стане много леко да качвам още. Това не е ли правилно?

Това, което е като цитат отгоре не го разбрах. Можеш ли пак да ми го обясниш.

П.С.

пропуснах да кажа, че през седмицата ходя почти винаги 1 път на плуване и правя още 2 пъти в седмицата велоергометър вкъщи. С една дума в пет дена от седмицата се занимавам под една или друга форма със спорт.

08.10.06
21:21

2. стягане на мускулатурата - цялостно!

На мен ми се струва, че по тази точка програмата невърви съвсем. Нещо ми е “осакатена” от към упражнения за горна част на тялото.
Нещо в предвид ли има инструктора, който ти я е направил?

FI

08.10.06
21:28

Ами честно да ти кажа незнам какво има предвид. Може да ме е видял, че краката са ми зле и затова толкова упражнения за крака да ми е сложил. Иначе ти какво ще ми препоръчаш за горна част? :)

08.10.06
22:25

Много не е в контекста на твоята тренировка, но лицевите опори са нещо чудесно за горната част :)

FI

08.10.06
23:22

[quote author=“larousse”]Много не е в контекста на твоята тренировка, но лицевите опори са нещо чудесно за горната част :)

Мога да опитам, но първо вкъщи да не се излагам в фитнеса. Незнам дали и една ще мога да направя правилно ама.... :?

09.10.06
07:15

Четох в друг форум, че докато не можеш да правиш 30 лицеви опори нямало смисъл да правиш други упражнения за горната част. Може и да не е точно така, но аз продължавам да си смятам, че лицевите опори са много добро упражнение. Ако не можеш да правиш “класически”, слагай си ръцете на пейка, или не си опъвай краката, а опри колената на пода :)

FI

09.10.06
12:23

Ще се пробвам днес обещавам, ама нали ти казвам съмнявам се много да мога да направя и две... малко сам кльощава още в ръцете...
:?  :?  :?

09.10.06
14:08

Естествено, че в началото ще ти е трудно, но после знаеш ли какъв кеф е, всички (мъже) те гледат с (не)прикрита завист - ау, какви ръце ;) Пък и подобрява стойката, стяга и коремната мускулатура, абе бонуси отвсякъде  :D

09.10.06
23:30

mitaka101 написа:

Два пъти седмично тренировки срещу 3 пъти хранене на ден 7 дни в седмицата и цел още два кг. на долу ми се струва несериозно. Минимума според мен е тренировка през ден.


Здравей,

добре значи LEG EXTENSION MACHINE ще я пропускам. Ами за килограмите треньора каза да почна с толкова колкото мога да вдигна и ако ми стане много леко да качвам още. Това не е ли правилно?

Това, което е като цитат отгоре не го разбрах. Можеш ли пак да ми го обясниш.

П.С.

пропуснах да кажа, че през седмицата ходя почти винаги 1 път на плуване и правя още 2 пъти в седмицата велоергометър вкъщи. С една дума в пет дена от седмицата се занимавам под една или друга форма със спорт.

Организма мрази промените. Винаги се стреми да запази съществуващото положение. Когато намалиш калориите (например чрез НВД) и увеличиш енергоразхода (например чрез веларгометър и фитнес + плуване) постигаш калориен дефицит ЗА МОМЕНТНИЯ МЕТАБОЛИЗЪМ. Тоест за определен период от време ще отслабваш. След известно време (индивидуално е ) организма засилва метаболизма и вече при този енергоразход (тренировки) приема на храна (въпреки НВД) е достатъчен и няма повече отслабване.
Когато стигнеш този момент ще го познаеш лесно - ако не спадаш поне по 0,5кг. седмично значи си го стигнала.
Какво да направиш за да преодолееш застоя?
а) намаляваш храната още;
б) увеличаваш тренировките още;
в) и двете;
Аз препоръчвам третия вариант.
Понеже съм с впечатлението, че си в застой с отслабването ти написах, че е несериозно да минеш с 2 тренировки седмично. И продължавам да го твърдя.
Също така ти писах да не намаляваш веларгометъра - виждам, че не си ме послушала.
При това положение можеш да очакваш след около 2 месеца (6/8 седмици) осезаемо стягане на мускулите на краката, раменете и корема, но мазнината върху мускулите ше си стои. Освен това няма да имаш промени в обиколките надолу, напротив леко ще се увеличат (бедро, ханш и талия) в рамките на 0,5 до 1,5 см.
Успех!

FI

10.10.06
21:31

Здравей,

сега разбрах какво имаш предвид. Засега не съм в застой, но ще е възползвам от съветите ти ако попадна в такъв. За велоергометъра защо да не съм те послушала и преди правих 4-5 дена в седмицата (2 пъти в фитнеса, 3 пъти вкъщи или обратното). Него не мисля да го намалявам много скоро, а и ми харесва да ти кажа да въртя.

Благодаря ти много за мнението. Вчера правих на машината за корем упражнения и останах много доволна. Мерси и за съвета за нея.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1