Цел 65-75 кг...

KE

20.10.06
16:31

Здравеите искам да сваля някое и друго килце защото съм си малко пълничък.И не знам какво да направя (чиста и проста липса на информация  :oops:  ) Предполагам че ви трябва малко информация за мен за да можете поне мъничко да ми помогнете.На 14 години съм, тежа 85 килца и съм висок 183см.Реших че нормални килограми за мен (нормални,нормални така че да се харесвам пред огледалото) са някъде между 65-75 килограма а може би и по малко,и да натрупам малко мускулна маса,но някъде бях чел че не е хубаво на толкова малко години да се правят усилени тренировки.Ако можете мънинко да ме информирате или насочите към някакви добавки,фитнес клубове или нещо което би ми било полезно.Искам да спомена че ходих на диетолог и свалих значително количество мазнини.След като спрях да ходя продължих да спазвам основните работи в диетите които тои ми преписваше,но с течение на времето качил килца.

Това, че си бил на диетолог е много хубаво. Просто ти трябва повечко движение както си се досетил сам. Три пъти в седмицата тренировка, НВД и умерени кардио тренировки. С храненето сигурно си запознат. Тези 65 кила ще са ти малко. Зависи от типа тяло де, но все пак мисля, че 70-75 ще е по - добър вариант.

KE

20.10.06
23:28

[quote author=“boxerg”]Това, че си бил на диетолог е много хубаво. Просто ти трябва повечко движение както си се досетил сам. Три пъти в седмицата тренировка, НВД и умерени кардио тренировки. С храненето сигурно си запознат. Тези 65 кила ще са ти малко. Зависи от типа тяло де, но все пак мисля, че 70-75 ще е по - добър вариант.


Да си кажа честно доста съм си едър така че може би си прав че 70-75 ще е по добре.Но мога ли да помоля за някъкво примерно НВД и някъкви хранителни добавки... охх де да знам и аз. :cry:

ZO

22.10.06
22:19

Аз бих ти препоръчал следният вариант-почваш силови тренировки+кардио след всяка тренировка.Ядеш на ден по 2,5-3гр. протеин(може да приемаш част от него като суплемент),въглехидратите и мазнините ги ядеш по много малко.Въобще не яж сладко,газирано и пържени храни.Колкото до добавките...освен както вече споменах протеина можеш да си вземеш и фетбърнър.Вече за по-нататък като постопиш мазнинките може да включиш и креатинче или глутамин(ако искаш повече мускулна маса).

FI

22.10.06
22:36

[quote author=“zoben_pitbul”]Аз бих ти препоръчал следният вариант-почваш силови тренировки+кардио след всяка тренировка.Ядеш на ден по 2,5-3гр. протеин(може да приемаш част от него като суплемент),въглехидратите и мазнините ги ядеш по много малко.Въобще не яж сладко,газирано и пържени храни.Колкото до добавките...освен както вече споменах протеина можеш да си вземеш и фетбърнър.Вече за по-нататък като постопиш мазнинките може да включиш и креатинче или глутамин(ако искаш повече мускулна маса).

С фетбърнъра можеш и л карнитин да комбинираш, но темата става вече за друг раздел. :)

Още утре вече ще се чувстваш по-добре, ако започнеш днес!

Виж услугите ни
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1