Вечният проблем с коремът ,в застой колко мазнини ми трябват

25.10.06
13:30

искам да попитам в период на 1) застой (2) и спортуване ),колко мазнини да приемам и какви , доколко да огранича чистите липиди (олио.зехтин ,масло) ? мерси имам корем 1,5 см  някъде ? 170 /61 кг , и паласките???  :oops:

02.11.06
13:36

[quote author=“hakama”]искам да попитам в период на 1) застой (2) и спортуване ),колко мазнини да приемам и какви , доколко да огранича чистите липиди (олио.зехтин ,масло) ? мерси имам корем 1,5 см  някъде ? 170 /61 кг , и паласките???  :oops:

  По-скоро е важно колко калории приемаш. Като си сметнеш BMR с коефицента за заседнал  начин на живот калориите за поддържане на теглото ще са по-малко от колкото ако го сметнеш с коефицент при 3-5 тренировки седмично примерно. От тези мазнини които си посочил при заседнал начин на живот само зехтина е подходящ и мазнините от ядки. Избягвай животинските мазнини.

02.11.06
18:52

[quote author=“Niki72”][quote author=“hakama”]искам да попитам в период на 1) застой (2) и спортуване ),колко мазнини да приемам и какви , доколко да огранича чистите липиди (олио.зехтин ,масло) ? мерси имам корем 1,5 см  някъде ? 170 /61 кг , и паласките???  :oops:

  По-скоро е важно колко калории приемаш. Като си сметнеш BMR с коефицента за заседнал  начин на живот калориите за поддържане на теглото ще са по-малко от колкото ако го сметнеш с коефицент при 3-5 тренировки седмично примерно. От тези мазнини които си посочил при заседнал начин на живот само зехтина е подходящ и мазнините от ядки. Избягвай животинските мазнини.

Иначе кои храни да забравя и на кои да наблегна ?

FI

02.11.06
20:46

[quote author=“hakama”][quote author=“Niki72”][quote author=“hakama”]искам да попитам в период на 1) застой (2) и спортуване ),колко мазнини да приемам и какви , доколко да огранича чистите липиди (олио.зехтин ,масло) ? мерси имам корем 1,5 см  някъде ? 170 /61 кг , и паласките???  :oops:

  По-скоро е важно колко калории приемаш. Като си сметнеш BMR с коефицента за заседнал  начин на живот калориите за поддържане на теглото ще са по-малко от колкото ако го сметнеш с коефицент при 3-5 тренировки седмично примерно. От тези мазнини които си посочил при заседнал начин на живот само зехтина е подходящ и мазнините от ядки. Избягвай животинските мазнини.

Иначе кои храни да забравя и на кои да наблегна ?

Забрави за хляб и сладко. Наблегни на пилешко месо, зеленчуци, салати, малко плодове.

02.11.06
23:00

[quote author=“fitday”][quote author=“hakama”][quote author=“Niki72”][quote author=“hakama”]искам да попитам в период на 1) застой (2) и спортуване ),колко мазнини да приемам и какви , доколко да огранича чистите липиди (олио.зехтин ,масло) ? мерси имам корем 1,5 см  някъде ? 170 /61 кг , и паласките???  :oops:

  По-скоро е важно колко калории приемаш. Като си сметнеш BMR с коефицента за заседнал  начин на живот калориите за поддържане на теглото ще са по-малко от колкото ако го сметнеш с коефицент при 3-5 тренировки седмично примерно. От тези мазнини които си посочил при заседнал начин на живот само зехтина е подходящ и мазнините от ядки. Избягвай животинските мазнини.

Иначе кои храни да забравя и на кои да наблегна ?

Забрави за хляб и сладко. Наблегни на пилешко месо, зеленчуци, салати, малко плодове.

през целият ден ?

03.11.06
12:02

Забрави за хляб и сладко. Наблегни на пилешко месо, зеленчуци, салати, малко плодове.

през целият ден ?

Сутрин на закуска може да си позволиш нещо сладко например,ама не прекалявай. Ако искаш да намаляват мазнините ти, не трябва да приемаш въглехидрати с висок гликемичен индекс като захарни изделя, тестени изделия, бял хляб и т.н. Те вдигат нивото на инсулина и горенето на мазнини спира. Тук може да видиш гликемичния индекс на някои храни: http://www.protos.bg/diabet/vd/i76/vd_i76_14.html

03.11.06
12:28

[quote author=“hakama”]искам да попитам в период на 1) застой (2) и спортуване ),колко мазнини да приемам и какви , доколко да огранича чистите липиди (олио.зехтин ,масло) ? мерси имам корем 1,5 см  някъде ? 170 /61 кг , и паласките???  :oops:

на тези килограми и тоя ръст ми е много интересно какъв корем(1,5см?!?!?!?) имаш.с тези данни би трябвало почти никакъв мускул да нямаш.
ако спортуваш нещо, се опитай да качиш няколко килограма(10-15) месо по себе си и нито корем, нито паласки ще си личат.
ако на 170см махнеш 2-3 кила от себе си ще заприличаш на закачалка :wink:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1