В друга страна съм с кофти време, има ли надежда?

28.10.06
10:47

Здравейте на всички надявам се някои все пак да даде съвет :)

В момента не съм в БГ и времето тук е много кофти, вали често студено е, т.е. не мога редовно да тичам или да карам колело.Ходя и на фитнес около 3-4 пъти в седмица.
От скоро започнах един такъв мои тип режим ...
Храня се през 3 часа - сутрин ям плодове + кафе, на обяд някаква салата (със зехтин) + 1ф черен хляб (техния е много хубав), следобяд 2-3 варени белтъка със зеленчук + чай понякога, а вечер пилешко месо + салата или броколи.
Много често в салатата ми присъства риба тон, която знам че е много полезна ..
Целта ми е за 2 месеца да сваля поне 4-5кг, а останалото в БГ.
Не свалям лесно, а и тялото ми е набито.От около 4 години тренирам редовно тичане, велоергометър имам вкъщи, ама понякога се отпускам и става лошо, както сега .. Имам достатъчно мускулна маса по себе си, стегната съм, а и костите ми тежат повечко, затова и килограмите ми май са повече .. Като чета тука 170см и 56кг и иска да отслабва .. еми моите са 162см и 65кг (вече), съм сигурна че ако някое друго момиче има моите размери ще изглежда като слон пред мен :)
Мисля да си взема и Fat Бурнер ...
Окуражете ме моля :)

28.10.06
11:02

Няколко дребни съвета:
1. Прави кардиото сутрин на гладно, може чаша кафе да изпиеш
2. След кардиото трябва да имаш изцяло белтъчно хранене, вече 2 часа след него - въглехидрати
3. Приемай бавни въглехидрати - неполиран ориз, овесени ядки, пълнозърнести макарони, пълнозърнест хляб  и др.
4. Белтъичини е хубаво да имаш в почти всяко хранене т.е. месо не само на вечеря.
5. Плодове може да си хапваш и сутрин е най-добре, но се съобрази с точка 2 в дните, в които правиш кардио.
6.Ако си избрала НВД като режим за хранене, прави зареждащ ден на всеки 5,6 или 7 дни.Това е ден, в който вдигаш въглехидратите х3 примерно.Можеш да свалиш килограмите и с други хранителни режими, но от личен опит съм забелязал, че става най-бързо като намалиш въглехидратите.

Колкото до студеното време - свалят се килограмите, по - скоро си въобразяваме, че е трудно.Върти си велоергометъра вкъщи или в залата и не се безпокой от времето :lol:
Успех

28.10.06
11:12

Да, но велоергометъра е в БГ, а залата тук е много далече с колело ми е половин час до там, докато отида и се върна стана обяд :) затова и ходя вечер на фитнес, когато има с кой да отида ... а и има малко дете, което доста честно се налага да гледам .. въобще пречките за редовен спорт са много :( за това залагам на диетата повече, макар че обожавам да спортувам ..
А какво ще ми кажеш за добавките?Да си взема ли да пия нещо, поне се предполага че тука може да са по качествени от тези в бг незнам и аз вече ...

28.10.06
12:02

Ами така и не каза къде е това “тук”, но ако имаш възможност си купи:
MAN Scorch - http://www.bodybuilding.com/store/man/scorch.html
+ MAN Vaporize - http://www.bodybuilding.com/store/man/vap.html

28.10.06
13:34

В Холандия съм ...
А от къде мога да си го закупя ...в аптеките дали го има или от специализиран magazin?

RE

28.10.06
14:06

[quote author=“MapuaHa”]В Холандия съм ...
А от къде мога да си го закупя ...в аптеките дали го има или от специализиран magazin?

можеш да си го поръчаш по интернет с доставка до вас от сайта на бодибилдинг.ком :wink:

29.10.06
16:17

Да, но от там се поръчват с кредитни карти, а аз имам дебитна ... Но все пак ще потърся ..
Прочетох в сайт-то, че ако имаме коремче за сваляне, първо трябва да се отстранят излишните мазнинки, а след това да се правят преси за стягане .. иначе преди това нямало смисъл от тях.Така ли е по принцип?

29.10.06
19:52

[quote author=“MapuaHa”]Здравейте на всички надявам се някои все пак да даде съвет :)

В момента не съм в БГ и времето тук е много кофти, вали често студено е, т.е. не мога редовно да тичам или да карам колело.Ходя и на фитнес около 3-4 пъти в седмица.
От скоро започнах един такъв мои тип режим ...
Храня се през 3 часа - сутрин ям плодове + кафе, на обяд някаква салата (със зехтин) + 1ф черен хляб (техния е много хубав), следобяд 2-3 варени белтъка със зеленчук + чай понякога, а вечер пилешко месо + салата или броколи.
Много често в салатата ми присъства риба тон, която знам че е много полезна ..
Целта ми е за 2 месеца да сваля поне 4-5кг, а останалото в БГ.
Не свалям лесно, а и тялото ми е набито.От около 4 години тренирам редовно тичане, велоергометър имам вкъщи, ама понякога се отпускам и става лошо, както сега .. Имам достатъчно мускулна маса по себе си, стегната съм, а и костите ми тежат повечко, затова и килограмите ми май са повече .. Като чета тука 170см и 56кг и иска да отслабва .. еми моите са 162см и 65кг (вече), съм сигурна че ако някое друго момиче има моите размери ще изглежда като слон пред мен :)
Мисля да си взема и Fat Бурнер ...
Окуражете ме моля :)

При НВД не трябва да набиваш плодове отделно от основно хранене. Сутрин 1 банан и след 2 часа 1 круша и забрави олекотена форма на сваляне.

По добре яж бавен въглехидрат и взимай мултивитамини. Ако метаболизна ти и безтова е бавен плодове сутирин в отсъствието на друга хранана е доста коти вариант.

29.10.06
22:22

Аз ям плодове, но гледам да са цитрусови, а не сладки и банани не ям ... Примерно 2 мандарини и 1 киви и после след 3h обядвам, като тогава включвам бавен въглехидрат, а за вечеря белтъчини .. поне така съм чела тук че е най-добре.Но добре дай някакво предложения за закуска, до скоро закусвах със корнфлейкс 1% fat със студено прясно мляко, но той пък има много въглехидрати и не ме държи дълго време.
А за метаболизма да наистина ми е бавен, но като спортувам и ям по малко и хубава храна се подобрява значително :)

FI

29.10.06
22:27

[quote author=“MapuaHa”]Аз ям плодове, но гледам да са цитрусови, а не сладки и банани не ям ... Примерно 2 мандарини и 1 киви и после след 3h обядвам, като тогава включвам бавен въглехидрат, а за вечеря белтъчини .. поне така съм чела тук че е най-добре.Но добре дай някакво предложения за закуска, до скоро закусвах със корнфлейкс 1% fat със студено прясно мляко, но той пък има много въглехидрати и не ме държи дълго време.
А за метаболизма да наистина ми е бавен, но като спортувам и ям по малко и хубава храна се подобрява значително :)

Корн флейкса не е много подходящ, по - добре овесени ядки с мляко. Закуската ти трябва да е по - стабилна нищо, че има въглехидрати. :)

29.10.06
22:34

Да и аз съм на същото мнение никога не пренебрегвам закуската, но ми казаха, а и съм чела че сутрин е добре да се ядат плодове и реших да пробвам ... То какво ли друго остана де  :)

29.10.06
23:36

[quote author=“MapuaHa”]Да и аз съм на същото мнение никога не пренебрегвам закуската, но ми казаха, а и съм чела че сутрин е добре да се ядат плодове и реших да пробвам ... То какво ли друго остана де  :)

:lol: Еми да, има нещо такова, че няма нищо...  :lol:

Ама цитрофови или не, пак са си бърз въглехидрат, а бърз въгл на ладно не бива. По-зле за диетата ти от това няма накъде.

Корн флейкс, даже не знам какво точно разбираш под това. Аз други ‘закуски в кутия’ отсвен чисти овесени ядки не бих купил.

И още нщо се сетих. Споменаваш, че хляба бил вкусен. Той вкусен, ама знаеш ли дали в него няма захар. Защото на запад доста обичат да подръгват и захарчица в хляба. Ако и това е факт... лошо-Гошо...  :wink:

29.10.06
23:45

Slusham izpulnqvam utre si vzemam oveseni qdki, ama ako ne otslabna ti si vinoven :Pp a kakuv gramaj dolu-gore (kolko lujici po-dobre che sum zle s gramajite) .. a za hlqba da ti kaja mnogo e cheren v bg nqma tolkova cheren hlqb, ama sega nqma nalichen vkushti i ne moga da proverq sudurjanieto, taka che utre ..

30.10.06
11:08

Слушам изпълнявам утре си вземам овесени ядки, ама ако не отслабна ти си виновен p а какъв грамаж долу-горе (колко лъжици по-добре че съм зле с грамажите) .. а за хляба да ти кажа много е черен в бг няма толкова черен хляб, ама сега няма наличен вкъщи и не мога да проверя съдържанието, така че утре ..

FI

30.10.06
11:31

[quote author=“MapuaHa”]Слушам изпълнявам утре си вземам овесени ядки, ама ако не отслабна ти си виновен p а какъв грамаж долу-горе (колко лъжици по-добре че съм зле с грамажите) .. а за хляба да ти кажа много е черен в бг няма толкова черен хляб, ама сега няма наличен вкъщи и не мога да проверя съдържанието, така че утре ..

Аз ям всяка сутрин около 30 - 40 грама, смесени със трици или ленено семе.

30.10.06
11:50

Е колко е това 30-40gr не мога да ги преценям тея нещa ужас ... а за разтоварващия ден искам да питам .. по колко и какви въглехидрати мога да приемам?

FI

30.10.06
12:01

[quote author=“MapuaHa”]Е колко е това 30-40gr не мога да ги преценям тея нещa ужас ... а за разтоварващия ден искам да питам .. по колко и какви въглехидрати мога да приемам?

30 грама са към 5-6 равни лъжици, ама тва е много на око, аз имам везна и ги меря там. в разтоварващият ден въглехидратите се умножават по 3 на теория, аз ги умножавам по 3, но това е по - скоро стечение на обстоятелствата, а не нарочно. естествено недей да ядеш бял хляб, сладко и т.н, по - добре въглехидратите да са от пълнозърнести продукти и ориз или картофи.

30.10.06
12:11

Ахам благодаря много :) ако се сетя нещо, а то със сигурност ще стане, ще питам пак :)

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1