Горната част на гърдите ми и предното рамо ми изостават ?

28.10.06
11:41

Всички съвети , методи , програми  и т.н. ще са ми от полза. Вупросът е как да стимулирам горната част на гърдите и предното рамо да напреднат ??

Ето и програмата ми за гърди и рамо:
Гърди:
Избутване на лост от полулег 3х10
Избутване на лост от лег 3х10
флайс от полулег 3х10
Кофички 3х10

Рамо:
Разтваряне на ръцете встрани 3х10
Повдигане на ръцете напред 3х10
Вертолет 3х10

Всичко ще ми от полза , чакам предложения.

П.П. Висок съм 181 , 75 кг стаж 5-6месеца

28.10.06
12:33

За горните гърди само мога да ти дам съвет:

1 Избутване на лост от полулег
2 Избутване на дъмбел от полулег/флайс от полулег  (сменяй ги)
3 Избутване на лост от лег
4 Кофички/крос оувър
И особено ако правиш кофички то след тях една преса за рамото ще ти се отрази добре...пробвай  :D

За гърдите - упражнения с дъмбели повече.
Рамото - по - интензивна тренировка(10-12-15 повторения).

28.10.06
20:21

Раменни преси с щанга пред врат вместо повдигане на дъмбели напред.

FZ

29.10.06
21:34

[quote author=“boxko”]Всички съвети , методи , програми  и т.н. ще са ми от полза. Вупросът е как да стимулирам горната част на гърдите и предното рамо да напреднат ??

Ето и програмата ми за гърди и рамо:
Гърди:
Избутване на лост от полулег 3х10
Избутване на лост от лег 3х10
флайс от полулег 3х10
Кофички 3х10

Рамо:
Разтваряне на ръцете встрани 3х10
Повдигане на ръцете напред 3х10
Вертолет 3х10

Всичко ще ми от полза , чакам предложения.

П.П. Висок съм 181 , 75 кг стаж 5-6месеца

според мен проблема е във възтановяването а не в упражненията !  8)

29.10.06
21:39

включи Раменни преси с Дъмбели като основно упражнение за Рамо

30.10.06
14:44

[quote author=“BIG PICHAGA”]
според мен проблема е във възтановяването а не в упражненията !  8)

Уточни се , какво предлагаш !?
Rambo, в залата ми няма уред за рамени преси , а със свободни тежести не ми се рискува , нещо друго ?

Така, преди малко пробвах ето това
Повдигане на лост от полу лег
повдигане на дъмбели от полулег
флайис от полу лег
Кофички

Повдигане на лост пред гърди за рамо
повдигане на ръцете напред


Имам само един въпрос относно тази програма - Ще претренирвам ли горната част на гърдите си така ?

10.11.06
22:42

:roll:  Е ?

П.П. Съжелявам за последователните мнения обаче чакам отговор две седмици вече  :lol:

10.11.06
23:56

Раздели ги. :)

Доколкото разбрах, тренираш гърди и рамо в един ден, така че ..нищо чудно да ги попретренирваш.

Изкарай рамото в отделен ден и комбинирай гърдите с някоя друга МГ или ги остави само така.

За раменните преси - пробвай с дъмбели. Арнолд пресите са доста добро упражнение. :)
Иначе, не виждам какво толкова те притеснява в тях, ако не се пресилваш...би трябвало да са ОК.

Добра система е - преси за цялото рамо + 1 упражнение за всяка част.

11.11.06
08:48

Еми тогава рамото ще го сложа при краката и без това правя само тях в един ден и тренировката ми се вижда къса.
Значи по тази новата схема ще претренирвам ли горната част на гърдите щото да не земе колкото ми изостава хептен да изчезне  :lol:

11.11.06
09:08

Отдели рамото в отделен ден и да не е веднага след гърдите .... Прави арнолд преса и военна преса !!! Тва е най-доброто !!!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1