Проблеми с китката, явно не само при мен

JO

30.10.06
13:16

Искам да попитам на какво се дължи пронизващата болка след някое упражнение в китките и малко към предмишницата. Забелязал съм че когато правя бицепс с щанга се получава това, страшна болка след като оставя щангата. Не е само при мен, а и при мой приятели. Имам предположение на какво се дължи, мисля че проблема е от много слаба китка и големите тежести не и се отразяват добре, но мога и да бъркам, някой има ли е този проблем?

30.10.06
13:32

[quote author=“johny00”]Искам да попитам на какво се дължи пронизващата болка след някое упражнение в китките и малко към предмишницата. Забелязал съм че когато правя бицепс с щанга се получава това, страшна болка след като оставя щангата. Не е само при мен, а и при мой приятели. Имам предположение на какво се дължи, мисля че проблема е от много слаба китка и големите тежести не и се отразяват добре, но мога и да бъркам, някой има ли е този проблем?

Разгледай някоя от другите теми тук, има доста с този проблем.

Нещо конкретно, май така и не се намери...

Единственото което аз виждам е някакво претрениране. Дори и локално раздразнение - възпаление.

Докато бях начинаещ имах точно тоя проблем. С времето явно китката ми заздравя.

FZ

30.10.06
14:22

[quote author=“johny00”]Искам да попитам на какво се дължи пронизващата болка след някое упражнение в китките и малко към предмишницата. Забелязал съм че когато правя бицепс с щанга се получава това, страшна болка след като оставя щангата. Не е само при мен, а и при мой приятели. Имам предположение на какво се дължи, мисля че проблема е от много слаба китка и големите тежести не и се отразяват добре, но мога и да бъркам, някой има ли е този проблем?

Загрявай хубаво преди упражненията .

GS

30.10.06
14:51

И мен ме болеше, ама вече не. Според мен е от неправилен хват и не добря загрявка. Не може да е от големите килограми щото птедмищниците си се развиват успоредно и с другите мускули.
Аз лично като правех лежанка много ме боляха китките. И ме светнаха, че е заради кофти хвата. Лоста трябва да се хваща и с палеца. Сещате се за какво говоря... нали?  :D

30.10.06
16:21

Проблемът е - големи тежсти + “чупене” на китките, тоест не стоят неподвижно по време на движението, а най-вероятно се извиват към тялото в крайно горно положение.

Сега вече след като белята е направена, аз бих препоръчал да махнеш сгъването с щанга (или поне да минеш на крив лост) и да почнеш сгъвания тип “Чук” с дъмбели - при тях е по-малка възможността да движиш неправилно китките. Също накитници (силно стягащи) и някакъв загряващ крем ще помогнат да можеш все пак да тренираш.

30.10.06
16:24

И при мен се получава тази болка при сгъване с ПРАВА щанга за бицепс от стоеж, заминих лоста с крив и сега нямам проблеми...

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1