хляба

KO

03.11.06
10:52

имам въпрос относно хляба
понеже сега сам в трудно финансово положение ме интересува следното
ако сам 80 килограма примерно по 2 грама белтъчени на килограм тегло прави 160 грама
ако хляба съдържа 8 грама белтъчени на 100 грама значи ли че като сам изял 1 килограм хляб сам си набавил половината белтък
само да допълня, че многото въглехидрати не ме притесняват, понеже имам бърз метаболизъм

_ZOB_DOG_

03.11.06
11:06

Един хляб е 700 гр , значи от него ще получиш 50 гр протеин а ти трябват 150. Това е 1/3 , също така е растителен , а задължително трябва да има от месо - значи останалите 100 гр протеин ти е 400 гр пилешко - това е 2 лв.

03.11.06
11:15

[quote author=“kormorankormoran”]имам въпрос относно хляба
понеже сега сам в трудно финансово положение ме интересува следното
ако сам 80 килограма примерно по 2 грама белтъчени на килограм тегло прави 160 грама
ако хляба съдържа 8 грама белтъчени на 100 грама значи ли че като сам изял 1 килограм хляб сам си набавил половината белтък
само да допълня, че многото въглехидрати не ме притесняват, понеже имам бърз метаболизъм

  По-добре си вземи пшеница и си я сварявай. Хляба се прави от брашно и разни “подобрители”. Хляба от бяло брашно рязко ще ти вдига инсулина, за разлика от вареното жито, което е и по-полезно да се яде отколкото хляб. Освен това 500 гр. грухана пшеница е около 50 стотинки в магазините, но предполагам се намира и по-евтино. Може да ползваш житото и за кълнове-тогава още по-добър става аминокиселинният му състав. Но трябва да си набавяш и белтъчини от животински произход - яйцата и изварата не са скъпи. Животинския белтък е с по-ценен аминокиселинен състав от растителния.

03.11.06
11:23

Мускули с хляб не се правят ;).
Ако търсиш евтиното, да беше проверил бобовите и ядките, по - евтино ти излизат от хляба.
В 200 грама фъстъци например има 50 грама белтък, изяждат се по - лесно от едно кило хляб и ти излиза 60 - 80 ст.
Но задължително животинския белтък трябва да е основното в менюто.  Ако нямаш пари за месо, яж извара, евтина е. И яйца.
И все пак месото е силно препоръчително да присъства, ако не всеки ден, то поне през ден.

07.11.06
22:37

Правилно ти казаха основните работи.Аз искам да ти кажа че абсолютно можеш да минеш без месо,от животинските вкарваи млечни продукти и яйца в определени количества и месо въобще не ти трябва.

08.11.06
10:26

[quote author=“Sumalia”]Правилно ти казаха основните работи.Аз искам да ти кажа че абсолютно можеш да минеш без месо,от животинските вкарваи млечни продукти и яйца в определени количества и месо въобще не ти трябва.

Вярно, че има вегетарианци-културисти но повярвай те си набавят необходимите за тях белтъци. Без месо няма как според мен

08.11.06
12:05

Аз бях вегетарианец(само млечни продукти) 3 години.Общо качих 20кг кога със сериозни тренировки кога със спирания.След това за около 6 месеца ядох месо,просто заради спекулантите които казват че без месо не може(като няма нито една такава научна обосновка) и разликата беше единствено че ми беше по вкусно!В момента ям млечни продукти,риба и яйца защото така в краина сметка се чувствам наи добре,имам нужда от повече протеин отколкото в началото и ми е по вкусна и разнообразна диетата.
Само да не обръщаме темата на За и против вегетарианството щото и тука и навсякъде е имало 100-тици такива теми и секи си изказва доводите и просто нема смисъл да повтаряме всичко.
Нека момчето си яде месо като има пари,но сега ако му трябва евтин протеин а яйцата и млечните съдържат всички незаменими аминокиселини+много микроелементи в млякото и жълтъка!

08.11.06
13:59

Истината е в рибата тон, винаги съм го казвал

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1