Netrition - problem

09.11.06
21:31

Моля ви да ми помогнете!
Преди малко испратих кредитната си карта(сканирана) на тези от Netrition а те ми пишат
We have received your online order, but there is a problem with it.

The credit card that you submitted with this order has been declined.

Please check to see that you have provided us with the correct
expiration date for your card. The date you gave us was 11/2007.

If you have verified that the expiration date you submitted is correct,
then you will need to contact your bank to find out why it was declined,
or you may simply use another credit card.Once you have done so, please reply to this message and let us know
so that we can process your order right away.

There is no need to re-enter your order. This order will remain active
awaiting your response.

Thank you for your prompt attention to this matter and thank you for
choosing Netrition.com for your nutritional needs!
А след това:
Hello,

We tried to process your card and it is declined.
Please let us know how you would like us to proceed with
this order.

Best Regards

Незнам какво да правя Помагайте!

JD

09.11.06
22:19

1- Провери правилно ли си въвел датата на валидност на картата
2- Обади се в банката ( най-добре) издала к.к., възможно е да не става за този сайт като трранзакция
3- Плати с друга карта (заявката ти е все още валидна)
4- Така като  гледам, отмени поръчката  :lol: 
(споко,  няма проблем че си им изпратил снимка на картата)

09.11.06
22:31

Абе образ! Трябва да активираш възможно плащане по интернет ;) Този на който е картата отива и казва че иска с нея да може да се разплаща в нет-а попълва некаф лист и готово .

09.11.06
22:41

[quote author=“GH0$T”]Абе образ! Трябва да активираш възможно плащане по интернет ;) Този на който е картата отива и казва че иска с нея да може да се разплаща в нет-а попълва некаф лист и готово .

Еми картата ми би трябвало да е активирана,щото когато ми я издаваха им казах че ще ми трябва за плащания по интернет и дори ми казаха че този номер на гърба на картата е именно за това!А и не мисля че в гова е проблема.

09.11.06
22:47

На коя банка е?
Какъв вид е?
В каква валута е?
Кога внесе парите и колко внесе?

09.11.06
22:56

[quote author=“GH0$T”]На коя банка е?
Какъв вид е?
В каква валута е?
Кога внесе парите и колко внесе?

Hа Банка ДСК е Кредитна-Visa Galaxy(в момента по телевизията тече реклама за нея)В нея имам 500лв лимит!

09.11.06
22:59

С Галакси незнам дали става... Но по добре е да е в долари. Плюс това гледай да имаш парите за поръчката + още 15$ в картата защото и от банката искат пари за транзакцията се пак и те са хора и те требва да забогатеват! Ако и тогава нестане незнам ..

SNS

10.11.06
08:05

Не съм сигурен но ние имахме същият проблем в магазина  с доста клиенти.Картата е валидна но я отказва системата също като твоя случай.Тогава я минавам като дебитна/каквато е тя в действителност и тогава минава без проблеми/.Опитай това кажи им да я чарджват като дебитна и виж какво ще стане.По принцип почти навсякъде картите ги минават като кредитни независимо от това какви са но все още има места където системата им не е упдейтвана.Успех.

10.11.06
12:26

Вариантите са 2 и двата са ми се случвали.
1-Няма активирана опцията-Плащане в чужбина,или по интернет.
2-Картата е блокирана и трябва да идеш до банката да я оправят.
По вероятно е да е първото.Тряба да ги питаш,дали с твоята карта може да излвършваш плащания по интернет(говорим за чужбина)
И трябваше да ми пишеш 1лс. :wink:

10.11.06
17:51

[quote author=“Body_Builder”]Вариантите са 2 и двата са ми се случвали.
1-Няма активирана опцията-Плащане в чужбина,или по интернет.
2-Картата е блокирана и трябва да идеш до банката да я оправят.
По вероятно е да е първото.Тряба да ги питаш,дали с твоята карта може да излвършваш плащания по интернет(говорим за чужбина)
И трябваше да ми пишеш 1лс. :wink:

Питах ги,а те ми отгвориха:
Hello,

Unfortunately, I cannot answer this question. You will
need to contact your bank to find out why this card was
declined. There is no need to place a new order this
invoice will remain active until we hear from you.

Но днес разбрах че когато съм направил поръчката картата ми е била неактивирана(вече е)и ще ви помоля да ми кажете как да им го обясня(на английски разбира се)

10.11.06
19:41

Просто им кажи да опитат отново или

Sorry for any inconvеniece . I contacted my bank and they sad that my card was not still activated so now that it is activated there should be no problem in proceeding with my order.

10.11.06
19:53

[quote author=“GH0$T”]Просто им кажи да опитат отново или

Sorry for any inconvеniece . I contacted my bank and they sad that my card was not still activated so now that it is activated there should be no problem in proceeding with my order.

Казах им да опитат отново,а те ми писаха:
Hello,

Your order has now been processed and you should have just
received an email confirmation from us. Thank you for your order!

Best Regards,
:D Сега всичко е нормално!

10.11.06
19:55

Стискаме палци до 2 седмици да си оборудван :)
btw : http://img148.imageshack.us/img148/8947/10481079108610731088002iy8.jpg
моита пратка :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1