Моята тренировка

22.11.06
16:27

Ако може да коментирате и моята тренировка  :wink:

Ден 1 : - Ръце -

Бицепс:
- Сгъване с щанга - 10,8,6 и след това една изцездаща серия с малки тежести 12-15 повторения или “21”. Редувам раменен и тесен хват.
- Сгъване с дъмбел - 10,8,6 и пак същото.

Трицепс:
- Разгъване на горен скрипец - 10, 8, 6 и една изцездаща серия или последната е дроп серия.
- Френска преса - 10,8,6 и една изцездаща.

Ден 2: - Крака и Корем -

Крака:
- Клекове - 12,10,8 и една изцездаща.
- Разгъвания - 12,10,8 и една изцездаща или дроп серия.
- Сгъвания - 4x10.
- Повдигания на пръсти - 12,10,8 и една лека.

Корем:
- Коремни преси - 3 серии.
- Повдигания на крака - 3 серии.

Ден 3: - Гръб, Трапец и Задно Рамо -

Гръб:
- Вертикален скрипец - 10,8,6 и една изцездаща или последна дроп.
- Гребане с щанга - 10,8,6 и пак същото.

Трапец:
- Повдигане с дъмбели - 12,10,8 и една изцездаща или последна дроп.

Задно Рамо:
- Разтваряне - 12,10,8 и пак същото.

Ден 4: Почивка

Ден 5: - Гърди, Рамо и Корем -

Гърди:
- Права лежанка с щанга - 10,8,6 и една изцездаща.
- Полулег с дъмбели - 12,10,8 и една изцездаща или последна дроп.

Средно рамо:
- Разтваряне - 10,10, Третата е дроп серия, като първо вземам тежести, с които мога да направя половината движение и след това вземам по-леки и изпъвам до край.

Корем:
- Коремни преси - 3 серии.
- Повдигания на крака - 3 серии.

Ден 7: Почивка

Ден 6: Почивка

Няколко въпроса:

1. Ще има ли увеличаване на масата при корема ако всеки път правя суперсии, защото иначе нищо не усещам?
2. Удачно ли е всяка 4-та тренировка да правя супер серии при ръцете и след това да сменям правия и кривя лост?
3. Удачно ли е да редувам тесен със рамен хват при сгъването на щанга за бицепс или няма смисъл?

Стаж: Около 2 месеца след като не съм тренирал 3 месеца лятото.

22.11.06
16:59

За всяка мускулна група прави по още едно упр.малко си ти тези които си написал.Прави предно рамо защото не го видях никъде.За гръб прави още 2упр.Защото тои е голяма мускулна група и само със 2 упр. ми се струва че няма да се натовариш.

1.Значе увеличение ще има разбира се защото нали с тази цел се тренира за да се увеличава размера му ,но трябва да си доста чист за да видиш резултати.
2.Според мен е удачно защото това е един вид разнообразие и мускула се стресира по този начин.А прав и крив лост да знаеш че няма смисъл да се прави във една тренировка.
3.Удачно е донякъде но не мисля че ще има смисъл защото ем е по трудно ем няма голямо натоварване по добре прави раменен хват и малко по голям от раменния защото така бицепса се натоварва повече.

1. Корема е като всяка друга група - расте с по - тежко.
2. Няма смисъл все още.
3. Само на ширината на раменете.

22.11.06
19:43

Тренирал съм по почти същото. Само че с по още едно упражнение на големите групи - в гърди кофички, в гръб набирания (!), и рамото обособено с краката в един ден, разделено е тегаво за мен.
Т.е. харесва ми програмата ;)
Само че внимавай ако добавиш още неща, понеже с никакъв опит (2 месеца и после 3-4 нищо) е тегаво.

22.11.06
20:07

[quote author=“marzipan”]Само че внимавай ако добавиш още неща, понеже с никакъв опит (2 месеца и после 3-4 нищо) е тегаво.

Agree :!:

FZ

22.11.06
20:19

[quote author=“L00n”][quote author=“marzipan”]Само че внимавай ако добавиш още неща, понеже с никакъв опит (2 месеца и после 3-4 нищо) е тегаво.

Agree :!:

пиши на кирилица :!:  :twisted:

22.11.06
20:33

добре,г-н “бъди огромен”
но това е израз на английски (не е “българка латиница”) който не виждам нищо лошо да употребя...все пак е една дума..така че...БХ :wink:

22.11.06
22:06

[quote author=“bugatibugati”]2.Според мен е удачно защото това е един вид разнообразие и мускула се стресира по този начин.А прав и крив лост да знаеш че няма смисъл да се прави във една тренировка.

Имах предвид тренирам 1 месец с крив лост, след това правя суперсерия и след това от следващата тренировка го сменям с прав лост...

На гърдите и трицепса мисля, че засега ми е достатъчно, защото имам винаги мулкулна треска, понякога по 2 дена дори... а щом едно нещо работи не трябва да го сменям нали ?  :)

Предно рамо не правя, защото при гърдите се натоварва доста добре, и него го усещам на следващия ден.

Корема : правя коремните преси с диск 15кг... просто няма по-голям и пак не усещам нищо... само когато направя суперсерия почвам да усещам как работи.

23.11.06
11:33

Да и аз имам предвид това да правиш така.А иначе отностно това дали както каза едно нещо работи но все пак трябва да се сменя от време на време защото пък така мускула не се стресира и има застой

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1