Упражнение 1 vs. Упражнение 2

OL

14.12.06
16:31

Здравейте, може и да има друга подобна тема но ми се струва, че няма да е излишна... понеже по време на тренировка от време на време се чудя кое упражнение е по ефективно за трениране на дадена мускулна група, тука всеки може да си пуска въпросите за колебанията си за някои упражнение. И конктретно мене кои ме интересуват :


1. Набирания vs. Вертикален скрипец (за перките)
2. Навиване на въже с тежест vs. сгъване на китките с дъмбел (за предмишница)
3. Скотово сгъване vs. бицепсово сгъване с крива щанга от стоеж(бицепс)

Тези упражнения ги правя в период за маса .

14.12.06
17:06

Значи може да ги въртиш на всяка тренировка примерно единия път набирания дъмбели и прав с щанга после обратно на следващия път, иначе мисля че набиранията вършат много по голяма работа от скрипеца.

14.12.06
17:15

Скотово сгъване vs. бицепсово сгъване с крива щанга от стоеж(бицепс)

Тези упражнения мисля че всяко от тях удря от различен ъгъл бицепса и не знам може да не ги слагаш под общ знаменател.

14.12.06
18:53

1.набирания
2.правя второто с дъмбел или щанга.първото не съм го пробвал, защото ме мързи да си направя такова нещо
3.правя и двете

Stan4y

14.12.06
18:54

[quote author=“Me_Blade”]

Скотово сгъване vs. бицепсово сгъване с крива щанга от стоеж(бицепс)

Тези упражнения мисля че всяко от тях удря от различен ъгъл бицепса и не знам може да не ги слагаш под общ знаменател.

Мда това е така, относно Набиранията и скрипеца мисля , че тук набирането е 100 пъти по ефективно за гърба, относно предмишницата доста изчетох и за нея се твърди, че е малък мускул и не е нужен да се тренира, той достатъчно се натоварва от останалите упражнения макар и частично, но все пак сгъването мисля, че е по-доброто

14.12.06
19:32

За предмишницата навиването е номер едно!

леко тъп въпрос...Гребане с дъмбел или гребъне с щанга е по добрия вариант или и двете

14.12.06
20:03

alleN
Редуваи ги през тренировка, хем ще разнообразяваш 8)

14.12.06
20:05

много добра тема!!

1:набирания
2:сгъване на китките с дъмбел
3: и двете ги правя

14.12.06
20:33

[quote author=“Nazgul”]много добра тема!!

1:набирания
2:сгъване на китките с дъмбел
3: и двете ги правя

И аз съм на това мнение.Темата е мн добра

Ок. Да питам за трицепс:
скрипец/френска преса/сгъване с дъмбел на глава/лег с тесен захват? те май сички са ми по програмата или поне 3 от тях, ама ме интересува кое е най-ефективно. За дъмбел над глава пищеще че тренва и 3-те глави на трицепса!!!
ПП: по впроса
1: скрипеца, че да се набирам още нямам достатъчно мускулна маса  :wink:
2: Сгъването с дъмбел рлз
3: и аз ги правя двете. Скотовото май е по-трудно но и по-ефективно мисля!

OL

15.12.06
16:35

за трицепс аз правя лежанка с тесен хват , не ме натоварва много и френско , доколкото знам то е мн ефективно за маса, натоварва и лактите обаче.
Относно скотовото сгъване, то не е ли също за маса ? Просто прочетох, че се използва при по напреднали, защото при другото си помагаш и с тялото , а така се изолира бицепса ? Въпреки, че аз правих бицепс и ми беше по лесно с еднаква тежест при скотовото отколкото прав (или можеби съм заякнал)... скотовото за какво го препоръчвате? Другото което е за предмишница навиването натоварва страшно, като пускаш вече е доста трудно..

15.12.06
16:41

[quote author=“13_Godini_Fitnes_Boy”]Ок. Да питам за трицепс:
скрипец/френска преса/сгъване с дъмбел на глава/лег с тесен захват? те май сички са ми по програмата или поне 3 от тях, ама ме интересува кое е най-ефективно. За дъмбел над глава пищеще че тренва и 3-те глави на трицепса!!!
ПП: по впроса
1: скрипеца, че да се набирам още нямам достатъчно мускулна маса  :wink:
2: Сгъването с дъмбел рлз
3: и аз ги правя двете. Скотовото май е по-трудно но и по-ефективно мисля!

е как може да ти кажем кое натоварва повече като това е индивидуално ,при мен може да деиства при теб не,трябва сам да разбереш кое те натоварва и кои не

15.12.06
19:50

1. И двете
2. И двете
3. И двете
:wink:

[quote author=“djpetko”]1. И двете
2. И двете
3. И двете
:wink:

То и аз ги правя всички без набиране :) . Въпроса е кое е по-ефективно.

bugatibugati ами от твоя гледна точка и диска-дъмбел за предмишницата са различно ефективни за всички?

OL

15.12.06
20:47

Инструктура ми каза да правя и набирания и скрипец, но стават 4 упражнения за гръб - Набирания 4*6-8 , Скрипец 3*8 , хоризонтален скрипец 3*8 гребане с дъмбел 3*10

И да ви питам , инструктура вика скрипеца трябвало да се правят повече повторение (12-15) с по малка тежест аз правя по 8 с по голяма тежест, вие как мислите ?

Ми според мен по принцип упражненията трябва да се правят с големи тежести с по 8 повторения, но на скрипеца малко по-малки но към 10 не 15!

1. набирания, естествено
2. навиването - най - доброто за предмишница
3. зависи от целите. За мен лично скотовото е по - добро.

16.12.06
11:29

Аз прявя и набирания и на скрипеца 3 серии набирания( ства се почва тренировката) до отказ като сменям хвата и после 2е серии н скрипеца,предмишница не правя а скотовото сгъвае го прая с дъмбел

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1