Начин на трениране

15.03.07
20:41

Значи в момента от тази седмица тренирам от понеделник до петък всеки ден, като:

понеделник:гърди
вторник:гръб
сряда:бицепс
четвъртък:трицепс
петък:рамо(и малко клек)

та въпроса ми е правя 3 серии 6-8 повторения за маса с колкото се може повече килограми.

на мускул правя към 4-5 упражнения.

сериите и повторенията добре ли са?

само да поясня че в момента съм на 3 месечен цикъл с напусим. почнах го тая седмица.

15.03.07
23:14

[quote author=“stefko”]Начин на трениране

По-скоро начин за претрениране...

16.03.07
10:18

Без почивка между тренировъчните дни и метана няма да ти помогне!

16.03.07
11:41

Самоубивай се ... но не търси подкрепа ...

16.03.07
11:42

Hahaha, много ме зарибяват тези юнаци дето даже и не подозират какво се 5 тренировки в 5 поредни дни, ама важното е да е на лист! :D :D :D: :D

16.03.07
11:48

с тая програма нищо няма да направиш а и само с метана пак нищо  :wink:

17.03.07
00:21

Е,  и аз правя от време на време такива пет поредни тренировки за по две седмици, но не повече, после става претрениране, пък дори и с напосим. Но ако тренировките ти са максимално интензивни и се възстановяваш добре/което изисква много повече от напосим, пък ако ще и 2гр да пиеш дневно/, може да даде добър резултат. 4-5 упражнения за бицепс и трицепс не са ли множко?

Nacionala

17.03.07
01:37

[quote author=“stefko”]Значи в момента от тази седмица тренирам от понеделник до петък всеки ден, като:

понеделник:гърди
вторник:гръб
сряда:бицепс
четвъртък:трицепс
петък:рамо(и малко клек)

та въпроса ми е правя 3 серии 6-8 повторения за маса с колкото се може повече килограми.

на мускул правя към 4-5 упражнения.

сериите и повторенията добре ли са?

само да поясня че в момента съм на 3 месечен цикъл с напусим. почнах го тая седмица.

Пич, просто виж мненията под теб... разбери, че мускулът се изгражда, когато се ПОЧИВА! Ти в залата казано на жаргон си скапваш тялото... то се изгражда, оформя и т.н. в дните на покой, на възстановяване, по време на сън, докато се храниш. Затова си събери по две групи мускули в един ден МИНИМУМ, на следващия ПОЧИВАЙ!

17.03.07
16:48

Е ок разбрах че съм стъпал в блатото, а така добре ли е?:

понеделник:гърди
вторник:гръб
сряда:почивка
четвъртък:бицепс и трицепс
петък:рамо и малко крака
събота:почивка
неделя:почивка

17.03.07
17:24

[quote author=“FLY”]с тая програма нищо няма да направиш а и само с метана пак нищо  :wink:

Искаш да ме отчаеш ли?  :wink:

450 хапа напусим не са малко.. така си мисля аз

17.03.07
18:23

Не е важно колко са хаповете, а как се храниш и тренираш. Само със здрави тренировки и правилно хранене може да очакваш нещо от напосима и въобще от зоба, без значение дали са сто или 450 таблетки. Нека не дискутираме обаче този аспект на възстановяването, за да не заключат темата.
Колкото до новия вариант на програмата ти, лично на мен не ми допада много, но все пак става. Не разбирам обаче защо е това “малко крака”. Ако тренираш малко краката, ще имаш малки крака :D

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1