По какви коли си падате

Прескочи до:

06.04.07
12:53

Надавам се че в този раздел няма проблем да пускам теми които не са към фитнеса
Та интерсно ми е да знам по какви коли си падаме фитнесджийте и какви притежавате
Аз лично мнооо се кефя на спортни купета и на немски машини като цяло
Любим засега ми е - http://www.desktopmachine.com/framepic.php?id=8061&size=1024 Mercedes Cl BRABUS(тунинга развива по голяма макс. скорост от ламборгини мурсиелаго)
А иначе от 3 месаца се кефя на едно Пежо 306 Турбодизел :coolsmirk:

Темата беше редактирана от Predatorzzz на 06.04.07 12:54.

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим

06.04.07
13:34

аз съм с ALFA ROMEO 156 - 2.0TS
ама ми е писнало от коли и напоследък на никаква не мога да се накефя

ЦъЛъ-то бих го употребил и без да е Брабус :) С Брабус тва идва кола за полвин милион лева(и повече)... Само мога да я гледкам на картинка и да се надявам някой някога да ме повози, но тук няма и много собственици на такива.  Като цяло и аз много се кефя на мерцедесите. Не обичам БМВ-тата. Харесвам също Волво и Сааб. Субару. От американските марки - може би кадилак. Ама само някои модификации - например грозният ескалейд.
А кола - нямам.... Надявам се скоро да имам.
Ама няма да е първата от горепосочените марки. Не ми се купува талига, а за повече нямам пари...

В тая връзка - Франко, бях хвърлил око на Алфи като твоята и даже 166. Как е Алфата? Имам предвид като поддръжка и разходи. Всички приказват колко били крехки и чупливи. От коя година е твоята?

Мнението беше редактирано от Стефан Симеонов на 06.04.07 13:51.

InDaHEad

06.04.07
14:23

Хммм голям фен съм на колите като цяло и спортните определено най-мн ме интересуват,по специално Murcielago lp640 s modifikaciq capristo exhaust system….по принцип ламборгини вадят определено най-добър звук,а с тва нещо звукът става уникален...някъде в youtube май има клипче потърсете го.
Иначе малко в по близък план съм намислил скоро да си взимам кола,и тъй като ще уча в Германия това ще да е БМВ^^...318ti compact съм си намерил за 9000 евро на под 80 000 км и даже вече съм навил бащата:0

06.04.07
15:12

Forza Scuderia Ferrari. Ferrari Per Sempre!!!

Иначе при нормалните автомобили: Субару (изкараха миналата седмица дизелов боксер двигател) Импреца и Легаси, Ауди А4 и А6 allroad, Порше турбо, Hummer H1 + H2. Както си личи всичките са 4х4 :) и една със FWD Mazda Mx5 със старите неотварящи се фарове, демек предпоследния модел, с твърд покрив (и кабриолети не харесвам)!

бтв: не мога да дишам Мерцедес и БМВ, като коли може и да са добри, но не мога да ги понасям! Лично мнение!

Може да пуснеме една тема и за моторите!
това ми е едната тръпка:
eдит: не мога да отворя линка, но ако отворите www.mobile.de на мотори, KTM, напишете Rally и ще го видите, един червен състезателен хубавец!

а това е втората:
http://www.motoplanete.com/mtt/Y2K.jpg

Мнението беше редактирано от YODA на 06.04.07 15:15.

06.04.07
15:19

р

Мнението беше редактирано от Predatorzzz на 20.09.16 22:48.

Хм, странно, Йода :)
На субару изтъкваш баш автомобили, дето 4х4 им е по  - скоро.... пречка. Сори, ама на един нисък спортен автомобил като му сложиш 4х4 и какво получаваш? Спортен автомобил с безполезно 4х4. Не вярвам да се пускаш на ралита с него, а иначе поне аз не му виждам приложението. Вярно, субаруто лапат голяма джанта...
Същото и при аудито. Че то олроуда си е чиста А6 реформирана в катафалка.
А за любимеца Форестър и В9 какво ти е мнението? Q 7 на Ауди? Те са асъл джипове.
Учудвам се. Всичко ти е 4х4. И като изключим Хамъра, които са си фирма само за джипове, няма ни един джип. Нито субару, нито мазда, нито ауди.
Какво точно намираш в това една обикновенна или спортна кола да ти е 4х4? Съвсем сериозно те питам. Винаги съм се чудел какво харесват хората в клас лимузина или даже рали кола (за каквато съм склонен да приема например импрезата) да нашият едно 4х4. За какво би го използвал? Или си просто фен?

dn_bg

06.04.07
16:59

Голям лъскав черен джип - това е моя идеал като се има предвид че от коли абсолютно нищо не разбирам :)

Немските автомобили като цяло ;)

Любима марка - VW (няма по-добри от тях по отношение цена/качество)
Имам мечта да карам BMW 645 и/или Porche Carrera GT, но ще си остане само мечта :-)
По принцип никак не харесвам американски автомобили, но новият Mustang ме радва изключително много... не за друго, би ми паснал на цвета на очите :-)

06.04.07
19:09

казано от D3BEP на 06.04.07, 13:40:

В тая връзка - Франко, бях хвърлил око на Алфи като твоята и даже 166. Как е Алфата? Имам предвид като поддръжка и разходи. Всички приказват колко били крехки и чупливи. От коя година е твоята?

от година я имам и нямам ядове с нея.няма друг автомобил с такова излъчване и толкова красив(сериен).166 не ме кефи заради малките фарчета.98-ми набор е.за крехки и чупливи - изобщо не съм убеден, че едно бмв, ауди, мерцедес са по-здрави, с по-евтина подръжка и да вървят повече.и няма да ти казвам, че жените не искат убеждаване за да се метнат в нея ;-)
по въпроса “всички казват” - да казват само тези, които са имали такава.имал съм френски и немски автомобили и алфата с съвсем друго нещо

psixar

06.04.07
19:19

Ами айде и аз да се включа...аз макар и да имам книжка само от 7 месеца съм карал доста интересни коли...
Личен автомобил имам Рено Меган Коуч 1.6…96година е..двувратка и е много красива кола..тясна е за седящите отзад обаче гледам да се ограничавам само до 1-2 мацки на един път за да не им пречи ;)
Иначе семейството ни притежава един джип Hyundai Santa Fe 2003 май...хубава кола е..взехме я за зимата за снега...иначе джипа си е голяма гъзария..
Имаме и един мерцедес C200 2002 година обаче има мноо як тунинг да двигател...отчете мощност над 200 к.с...и е улекотявано купето..има някви специални ауспуси и просто яко му се кефя мноо е бързо :D
А попринцип обичам спортно изглеждащите коли...като мечти имам Ламборджини Галардо... или Мерцедес sl 65 AMG..обаче това ще е след 7-8 години..а за сега съм харесал една страшна на вид кола а цената направо ме учуди
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11162545874474449&f1=details

06.04.07
19:56

Аз съм по старите спортни автомобили. Няма по-велико от Porsch 911 RS. истинска кола - няма ABS, няма глезотии. Lamorghini Miura, Shelby Cobra, моделите на Wiessmann, абе важното е да усещаш, че караш кола. Супер директно и твърдо окачване, да усещаш всяко камъче на настилката, хубав скоростен лост в ръката и някой двигател с въздушно охлаждане, или хубав турбокомпресор. като звук много харесвам muscle cars с supercharger. За спортна кола Auto Union Typ C.

06.04.07
19:56

БМВ М6
Алфа Брера
Мерцедес ЦЛС
и др.

06.04.07
20:14

Порше..хммм...някой ден ще карам Порше!
От по-нисък клас - Субару Импреца WRX Sti и т.н., по-ръчнати аудита, Лексус...
За автомобилите марка Мерцедес..не съм им особен фен, но във високите им класове, наистина, имат хубави изпълнения, БМВ-та..Мки => добро.
От още по-нисък - сивиците, спряните вече от производство VW Corrado..
Преди имах Форд Ескорт XR3 - старичка, пораздрънкана, но все пак...доста пъргава машина. Да ти е кеф да се закачаш със собственици на малолитражни голфове и подобни баварки. :-P
Сега съм пешеходец и честно казано ми е доста добре - ходя повече пеша. :-D
Всъщност, една от причините против закупуването на автомобил е точно тази - много ще се заседя.

ДЗВЕР - това със спъването при 4х4 задвижване е малко стара теория. :)
Още при първото появяване и тестове на прословутото Ауди Куатро и неговия небивал успех, тази теория е поопровергана.
До този момент е било.. едва ли не..еретично да се споменава “4х4 задвижване” и “състезателен автомобил”  в едно изречение.  Стабилността и бързината, с  която с 4wd се взимат завоите, при наличието на свикнал на шофирането на такъв автомобил шофЕр, определено дава добри резултати.

Мнението беше редактирано от 6th на 06.04.07 20:15.

06.04.07
20:40

казано от D3BEP на 06.04.07, 16:22:

Хм, странно, Йода :)
На субару изтъкваш баш автомобили, дето 4х4 им е по  - скоро.... пречка. Сори, ама на един нисък спортен автомобил като му сложиш 4х4 и какво получаваш? Спортен автомобил с безполезно 4х4. Не вярвам да се пускаш на ралита с него, а иначе поне аз не му виждам приложението. Вярно, субаруто лапат голяма джанта...
Същото и при аудито. Че то олроуда си е чиста А6 реформирана в катафалка.
А за любимеца Форестър и В9 какво ти е мнението? Q 7 на Ауди? Те са асъл джипове.
Учудвам се. Всичко ти е 4х4. И като изключим Хамъра, които са си фирма само за джипове, няма ни един джип. Нито субару, нито мазда, нито ауди.
Какво точно намираш в това една обикновенна или спортна кола да ти е 4х4? Съвсем сериозно те питам. Винаги съм се чудел какво харесват хората в клас лимузина или даже рали кола (за каквато съм склонен да приема например импрезата) да нашият едно 4х4. За какво би го използвал? Или си просто фен?

Че съм фен, фен съм, но понякога в завои 4х4 има предимство, пътища с много завои, на мене особено ми трябва кола която да е високопроходима, че като снимаме някъде и си е***о м*****а. Няколко пъти се случва с една импреца да дърпаме половината екип на едни снимки че затъват, хем са с предно и т.н. Съвременните автомобили нямат особено голяма разлика като проходимост със ESP, ABS, тракшън контрол, контрол на приплъзване, но понякога 4х4 помага много. Че вдига разхода, тежи повече и понякога колата е по-тромава е друго, за което съм напълно съгласен. На мен лично ми харесва. В спортна кола задното е супер, затова писах Mazda, защото е мн балансирана и върви готино. Не съм специалист, но Ламбо Мурсиелаго е с двойно предаване, Гаярдо също, Бентли Континентъл, Порше Турбо (вярно че всичките са на Фолксваген фирми, ама не мисля че това е само причината) използват двойно предаване.
4х4 помага в извънредни ситуации и т.н.  Форестър не харесвам, някакъв семеен почти сув почти комби като сритан в ташаците ми изглежда :) В9 не ми харесва защото е сув (от сув само Туарег ми харесва и Хамър, който повече спада към камионите обаче:))))))
Много спънати сувовете в сравнение с колите, високи движат се бавно в сравнение с автомобил, не са повратливи, харчат много, няма много място вътре (убедил съм се от опит, в едно комби побираш в пъти повече). Вярно че от сув до сув има разлика, то се разми много, но като цяло такава е тенденцията. Общо взето ми харесват спортните комбита и спортните автомобили на утвърдени фирми в тази област, че напоследък мн фирми правят спортни, само и само да има в асортимента.
NRG52 - абе тая теория пак се измени. Значи преди Ауди Куатро 4х4 имаше само в едни бутикови англ автомобили и джипове, след него се оказа че е супер 4х4, докато напоследък не се появиха електронните системи, за които споменах, които намаляват тази разлика и не е толкова фатално дали е куатро или не. Само в извънредни ситуации или ако ти харесва като на мен.
Забравих - Валтер Рьол ми е един от кумирите :))))

Мнението беше редактирано от YODA на 06.04.07 20:48.

06.04.07
20:43

Mercedes SLI Макларън за мен е №1

AUDI A8 е мечтаната от мен кола. В краен случай и със 6ца бих минал :D
Голям фен съм на Порше. Един лош модел нямат според мен.
Ако някога имам възможност задължително бих си купил една от тези марки. А може би и двете.(мечтите поне са безплатни)

Подкрепям Jorku за ауди. Като изключим недоразумението А2, останалите модели са чудесно изпълнение.

06.04.07
21:19

Мечтая си за BMW M3 GTR1, ама иначе ми е рано да имам кола :)

06.04.07
21:40

Аз съм фен старите американски коли! Додж чарджър или Форд мустанг от 68-70 . Това са истинските коли , екстрите са им - волан,седалки и колани :) нема лигавщини само истинска кожа и ненормално мощен двигател облицован с малко ламарина  :coolgrin:  л

NO

06.04.07
21:50

От толкова отговори не видях нито един да посочва най-добрите автомобили в света, а именно FERRARI. Не може да се поставят тия фолксвагени до религия като FERRARI та били те поршета, аудита и тем подобни отпадъци. Иначе аз имам алфичка и съм много доволен... стремя се към FERRARI ;)

Мнението беше редактирано от noble на 06.04.07 21:50.

06.04.07
22:09

Нека бъдеме реалисти :) аз съм ФЕН на BMW като модели всички са добри за мен наи много се отличават 850 турбо - 370 коня , 89 година . 725 , 320-3-5 каквато мисла да си зимам :P мераклия съм на 850 ма 40 бона втора ръка много пари :) :P

07.04.07
07:20

казано от noble на 06.04.07, 21:50:

От толкова отговори не видях нито един да посочва най-добрите автомобили в света, а именно FERRARI. Не може да се поставят тия фолксвагени до религия като FERRARI та били те поршета, аудита и тем подобни отпадъци. Иначе аз имам алфичка и съм много доволен... стремя се към FERRARI ;)

Ти видя ли първото ми мнение!? Да са най-добрите в света, не са, но че са религия, това съм съгласен! Отдавна съм “Вярващ”!!!

07.04.07
09:21

Като цяло обичам големи коли( но не джипове).  Като марка обожавм BMW!!!! Любими модели - 7-ците(по-специално 745i и 760Li) и ///M-power (М6 руллз) . Също така съм и почитател на Amercan Muscle cars.

07.04.07
10:45

р

Мнението беше редактирано от Predatorzzz на 20.09.16 22:47.

InDaHEad

07.04.07
12:44

казано от psixar на 06.04.07, 19:19:

Ами айде и аз да се включа...аз макар и да имам книжка само от 7 месеца съм карал доста интересни коли...
Личен автомобил имам Рено Меган Коуч 1.6…96година е..двувратка и е много красива кола..тясна е за седящите отзад обаче гледам да се ограничавам само до 1-2 мацки на един път за да не им пречи ;)
Иначе семейството ни притежава един джип Hyundai Santa Fe 2003 май...хубава кола е..взехме я за зимата за снега...иначе джипа си е голяма гъзария..
Имаме и един мерцедес C200 2002 година оба :cheese: че има мноо як тунинг да двигател...отчете мощност над 200 к.с...и е улекотявано купето..има някви специални ауспуси и просто яко му се кефя мноо е бързо :D
А попринцип обичам спортно изглеждащите коли...като мечти имам Ламборджини Галардо... или Мерцедес sl 65 AMG..обаче това ще е след 7-8 години..а за сега съм харесал една страшна на вид кола а цената направо ме учуди
http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=11162545874474449&f1=details

Брато тая селика дори не си струва тия пари...някво умряла toyota coupe na 150000 km колко искаш да струва...да не говорим че е само 143коня и вътре има само базови екстри...за тия пари от германия ше си земеш Голф4 2,3 Т която е уникална кола....така че не само че не е евтина а е и скъпа даже :cheese:

07.04.07
13:20

р

Мнението беше редактирано от Predatorzzz на 20.09.16 22:47.

07.04.07
14:59

BMW Z4 M Roadster/343к.с. / -Ей тва ако ми падне, ше му стопя лагерите :-)
Снимка:http://www.seriouswheels.com/pics-2007/2007-Hamann-BMW-Z4-M-Roadster-Front-And-Side-Tilt-1280x960.jpg

InDaHEad

07.04.07
15:21

Eee човек мн ясно тва е hamann се пак за кво си говориме...в случая тая z4m дет показваш е с 40 коня отгоре,заради по-голямо турбо:)...по принцип hamann i AcSchnitzer правят може би най-добрите тунинги в света(се пак са немци)...http://www.hamann-motorsport.de/galerie/HAMANN-M6 ей тая м6-ца са я напраили уникална-първо е с 60 коня отгоре(не си спомням точно ама май толкова бяха) и второ е доста олекотена....абе с една дума лудницааа:D

NO

07.04.07
17:46

Ти видя ли първото ми мнение!? Да са най-добрите в света, не са, но че са религия, това съм съгласен! Отдавна съм “Вярващ”!!!

Извинявай, не съм видял...
А за тойотата - тя е класи над голф 4, вервайте ми много по-безпроблемна и качествена кола, но всеки с вкуса си...

Yoda, значи е горе долу както си мисля братле...
Ти си некакъв луд спортист  :-P
Е, за класът автомобили не си говорим. Нормално е една кола за 300 хил. лева да има всякакви екстри, включая 4х4.
Наздраве, братле!
Psixar, от все сърце ти ги пожелавам тея коли наистина до 7-8 години :) С200 компресор обаче въобще не е тунинг модел. Не знам защо цените точно на този двигател с 190+ коня паднаха ужасно много. Иначе съм чувал добри неща за скоростните му характеристики, но никога не съм се качвал точно в такова.

Ако говорим за коли, които не са коли - Ферари, Астон, даже и SLR MacLaren, аз лично например много се кефя на bentley continental GT. И на по  -евтиният, но много стилен rolls royce fantom black edition.
Както се вижда при мен пък, мен откровено не ме кефят чисто спортните коли и почти нямам добра дума за порше например. Харесвам тежките, дори агресивни лимузини. Но това, за което си говорим, са коли на картинки. Бентлито само съм го мяркал по случайност за малко. Божествено е! Ролс Ройса пък никога не съм го виждал наживо.
Единствената кола от типа, който харесвам и която може би някога бих си купил, е нещо като да кажем Chrysler 300C. Като определено бих се прежалил и за комбито - стилно му е изпълнението при този модел, а че е практично - спор няма!

Мнението беше редактирано от Стефан Симеонов на 07.04.07 19:55.

InDaHEad

08.04.07
12:56

Дзвер бтв не знаеш колко е изгодно да си докарваш нови американски автомобили....въпреки че повечето US каручки са доста примитивни-общо взето “big engine in a piece of shit” все пак има някои добри предложения и едно от тях наистина е тоя крайслер...и мене много ме кефи и се очудих от цената...както и да е най-изгодната спортна кола(може би в света) в момента е новия корвет z06 който е всепризнат за уникална  кола с мочност ако не се лъжа 512 коня...о-100 за 3.9 секунди и Vmax 320км/ч! ....колата ако не я купуваш от дистрибутор а чакаш и плащаш сам таксите излиза към...70 000 евро!!-да 70000 евро за кола със всички екстри която се движи като ферари за 200 000 евро....и забележете тя не харчи 20 или 25 литра на 100 както би харчила кола от нейния клас,а харчи...12 на 100!...не случайно в top gear я обявиха за кола на годината...(тва малко прозвуча като реклама май^^)....както и да е просто съветвам който има 70000 евро да си я купи и да черпи едно кръгче за съвета!:)

Не е точно така,  InDaHEad.
1. За американските коли има много сериозни мита на границите на ЕС.
2. Почти всички имат страшни акцизи и екотакси в ЕС. Те като цяло рядко отговарят на евронормите за емисии, или са пригодени за американският WTI бензин.
3. Има големи групи американски автомобили, които не са.... как да го кажа. Картотекирани в КАТ и ЕС. Като следствие като физическо лице на практика не можеш да ги регистрираш и използваш.
4. Като цяло американските автомобили не признават алтернативните горива, даже и дизелите. Това ги прави трудно продаваеми в ЕС. Това е и причината американските производители да пригаждат специални модели за европейският пазар. Лошото обаче е, че те не се продават на американските, т.е. обичайният им път до потребителя минава през дистрибутори. Да не говорим за харча, не знам за корветите как е, но като цяло въобще не съм убеден в теорията за пестеливостта на американските автомобили, даже напротив - пример са точно за обратното + грандомания.
5. Други, в т.ч. например преустройство и пререгистрация за да върнеш ДДС. Много често за тези действия се мнава и границата; като частно лице с преустроеното возило на връщане в страната най - вероятно ще те накарат пак да си платиш данъците за внос.
Има ред неща, заради които не е чак такава манна лично да си внасяш автомобила. Иначе съм на твоето мнение. Всичко, което могат да го аправят хората, го мога и аз. Може. Но на цената на какви усилия и колко пари? Не са толкова евтини и на далавера автомобилите, колкото изглеждат.
Поздрави!

InDaHEad

09.04.07
13:58

Да напълно прав си но има някои неща които не са така.Например никъде в ЕС не се начисляват акцизи на автомобили,само в бг е така и след 1-2 години ще ги махнат със сигурност.За екотаксите да не говорим те са минимални...иначе американските машини си напълно прав че са известни с това че харчат страшно много и нищо чудно като литър бензин им е 60 цента ако не се лъжа....даже типичната американ мъсъл кола Додж Вайпър харчи над 30 на 100 комбиниран разход бензин^^,тоест градско към 40 идва:)...но аз говорех специално за корвета че е може би най-добрата американска спортна кола която си заслужава да се купи и от европеец...

B_

09.04.07
15:43

бензина им е нещо от порядъка на 70 стотинки ако не се лъжа, ем така е като нямат акциз на бензина .... а иначе по темата .... колите които ми харесват са ужасно много, но автомобилът който бих( или ще) си купя след време  е много далече от тях(а бих си купил Рено или Волво )  , така че няма какво да се обсъждат автомобили които са 1-ци в България а и в света, защото неможе да харесваш нещо повече от друго при положение, че само си го виждал (понякога дори и само в интернет)

09.04.07
15:54

р

Мнението беше редактирано от Predatorzzz на 20.09.16 22:46.

Екотаксата е вид акциз. Условно съм ги разделил, защото при нас верно тежестта е върху акциз за обема на двигателя, докато в други държави акцентът е върху емисиите и потреблението. Не мисля, че ще отпадат в ЕС, даже мисля, че България изостава.
Виждам ги няколко вида:
1. Такса върху вредните емисии. Едва ли ще отпадне, на тази база са класификаторите на двигатели Евро 1,2,3,4,5. Ако отпадне, то ще е само по причина, че някои водове двигатели вече са забранени. Тук трябва да се отнесат и косвени облагания - например п о-малък размер пътен данък върху двигател с по - малки емисии, каквито облекчения мисля, че се срещат...
2. Акцизи от типа на нашите акцизи върху обема на двигателя. Не знам за аналози, но вероятно има и насоката не е дотам грешна. Евро 4 и евро 5 не са манна небесна. Защото един евро 5 ако щеш двигател, 6 литра, бензинов, замърсява във пъти повече околната среда, отколкото един двулитров дзел на евро 2. И двата задвижват по една кола, т.е. относителното замърсяване остава голямо, а евростандартите -трик за продажба.
3. Друг тип данъци. Аз лично не бих се учудил да се появят и данъци, основани на фабрично зададената консумация на двигателите. Даже бих ги отчел като най - справедливи. От една страна ще имаш сигурни данни за консумацията, на които можеш да разчиташ. От друга страна ще се регулира и стимулира пестенето на ограничен природен ресурс. И от трета страна, при каквито и да е филтри е ясно, че двигателят, който харчи 12 на 100, замърсява природата много повече от този, който харчи 5 на 100.

10.04.07
08:40

колата-мечта ми е BMW 318/320 - скромничко го давам, но когато тъкмо имах и парите и още бях в германия не можах да си намеря точно това което исках и съответно си останах без кола (за което още ме е яд...  >:( ) 
като се завърнах обаче, попаднах на сегашното си возило - едно Cherokee 98ми набор (ама не Grand, а баш Cherokee :-) ) тъмно син металик, клима, 4х4 по желание (малко по-тромаво става да си призная, но за сняг или оф-роуд е идеално) малко е голямко и трудничко го паркирам из софия, но упорито отказвам да си купя друга кола (въпреки че нашите ме врънкат постоянно) - това да караш джип си е мания - веднъж като се зарибиш отказване няма  ;-P

10.04.07
10:36

Аз съм бил тест пилот на чуждестранна тунинг фирмичка и съм карал доста хубави изпълнения преди и след тунинга им. Съдейки по впечатленията които съм добил от поведенията на колите на пистата преди тунинга - най-добре се държат немските коли, а след тунинга - японските. Любимата ми кола (засега) обаче е италианска - Мазерати Куатропорте.

казано от MOHCTAPA на 10.04.07, 10:36:

Аз съм бил тест пилот на чуждестранна тунинг фирмичка и съм карал доста хубави изпълнения преди и след тунинга им. Съдейки по впечатленията които съм добил от поведенията на колите на пистата преди тунинга - най-добре се държат немските коли, а след тунинга - японските. Любимата ми кола (засега) обаче е италианска - Мазерати Куатропорте.

Извинете, аз вече периодично взех да разводнявам темата, но пък ми се струва че всеки от тези въпроси просто няма ресурс за нова тема и затова си питам тук....
Хм, Монстар,  дали ти се разказва малко повече? Какво значи тест пилот? Какви тестове точно си провеждал? Скоростни ли? За коя тунинг фирма - известна ли е? Ккави коли тунинговат и какви си карал ти?
бтв. състезател ли си?

10.04.07
16:15

казано от D3BEP на 10.04.07, 10:45:

казано от MOHCTAPA на 10.04.07, 10:36:

Аз съм бил тест пилот на чуждестранна тунинг фирмичка и съм карал доста хубави изпълнения преди и след тунинга им. Съдейки по впечатленията които съм добил от поведенията на колите на пистата преди тунинга - най-добре се държат немските коли, а след тунинга - японските. Любимата ми кола (засега) обаче е италианска - Мазерати Куатропорте.

Извинете, аз вече периодично взех да разводнявам темата, но пък ми се струва че всеки от тези въпроси просто няма ресурс за нова тема и затова си питам тук....
Хм, Монстар,  дали ти се разказва малко повече? Какво значи тест пилот? Какви тестове точно си провеждал? Скоростни ли? За коя тунинг фирма - известна ли е? Ккави коли тунинговат и какви си карал ти?
бтв. състезател ли си?


Не, не съм състезател. Нито имам подобен опит като състезател. Идеята е следната: живял съм в Унгария и във въпросната фирма работеше един мой познат, който се занимаваше с техническата част (двигатели, турбо и т.н.). И един ден това момче ме попита имам ли нещо против да тествам коли, които те правят, защото в момента нямат желаещ за тази работа.Общо взето моята “работа” се състоеше в това да изтисквам максимума от возилото като до мен има един лаптоп, който отчита как функционират двигател и т.н. и един G-meter на предното стъкло. Само да вметна, че за коли над 400 коня си имаха истински пилот. Нищо кой знае колко  луксозно не ми е попадало, но БМВ-та, хонди, тойоти, субару, митсубишита, голфове, опели бол. Частите се внасяха от япония, ама имаше и некви по-боклучави. Брони, престилки, спойлери там се отливаха с що годе качествени материали, карбонови нишки...ей такива работи. Най-мощната кола, която съм карал е ауди rs4 на 420 коня (без тунинг).

Мнението беше редактирано от Стоянчо на 10.04.07 16:21.

Прескочи до:

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1