35гр протеин на хранене?

05.06.07
15:13

Пиша си НВД и се чудя как ще се докарат 35гр протеин на хранене х 6 пъти на ден (ако въглехидратите са 75 само примерно)
Това значи  по мои сметки  9 белтъка  / 150гр пилешки гърди / 150гр риба тон / 250гр извара / доза и половина сурватъчен протеин .... и май се изчерпах от към храни . Струва ми се , че ще се тъпча яко с цел орелефяване ... ако въобще намеря такива пари да си осигуря толкова ядене .  Вие как си докарвате толкова протеин при тази диета ? Ако сложа 150гр сирене за едно от яденетата добре ли ще е ? В смисъл какъв тип са мазнините в сиренето ?
Ако някой може да си напише диетата с грамажите и храните които приема да се ориентирам ще съм му благодарен .

psixar

05.06.07
20:00

Изварата е един от най-добрите източници на протеин като сравняваш количество/цена

06.06.07
08:36

В тази извара , която купувам тука в Австрия пише че съдържа 12гр белтък 4.5 въглехидрати и 1гр мазнини .
Тези 4.5 гр въглехидрати захари ли са ? Проблем ли са те ако ям по 500гр на ден , най-вече последните две яденета ?

06.06.07
08:49

Не би трябвало да са, ако си спазваш калорийния баланс. Никъде не е казано, че не можеш да приемаш въглехидрати вечер (доматите и краставиците също са въглехидрати). Просто гледаш да не взимаш повече от 1 гр. въглехидрат на кг телесно тегло на ден и си ок :) За първото - горе са прави, ядеш много обезмаслена извара, това е възможно най на сметка откъм средства. Моят режим включва 2 пилешки пържоли по 200 гр, 7 белтъка, малко кисело мляко и три пъти на ден изварата - 2 пъти по 150 и преди лягане 200 гр. Иначе наистина няма как да докараш нужния протеин.

Мнението беше редактирано от michael_popov на 06.06.07 08:53.

06.06.07
10:22

казано от michael_popov на 06.06.07, 08:49:

Никъде не е казано, че не можеш да приемаш въглехидрати вечер (доматите и краставиците също са въглехидрати)

:lol: .. Директно в бисерите..  :-P

06.06.07
13:10

Опитваш се да ми обясниш, че не мога да ям домати и краставици след 18 ли :)

06.06.07
13:59

казано от michael_popov на 06.06.07, 13:10:

Опитваш се да ми обясниш, че не мога да ям домати и краставици след 18 ли :)

Не.

Въг. след 16:00 при НВД не е желателно да се приемат ( освен след тренировка ако тя е следобяд/вечер ).

доматите и краставиците също са въглехидрати

:lol:  ..иначе това беше по-смешното в предния ти пост..

Мнението беше редактирано от Crazy_With_Razor на 06.06.07 14:02.

Всъщност, аз не виждам какво е смешното. Ще ми кажеш ли какво са домаите и крастаиците тогава? Белтъчини? Мазнини? Изцяло вода? Точно въглехидратите са най-големия процент от състава им.

06.06.07
15:12

Aко говорим за въглехидрати от типа на мюсли, картофи, овесени ядки и прочие, да съгласен съм. Но не виждам как трябва да се хапват много зеленчуци (домати, краставици, зеле) и да се приемат всичките до 16:00. След това само пилешки пържоли, риба и извара ли да нагъвам още 3 пъти. Затова вече не съм съгласен с теб - вечер, ако ядеш извара например, нищо не ти пречи да й сложиш половин домат или резен краставица :)

Мнението беше редактирано от michael_popov на 06.06.07 15:13.

06.06.07
15:38

казано от Христо Пиянков на 06.06.07, 15:00:

Всъщност, аз не виждам какво е смешното. Ще ми кажеш ли какво са домаите и крастаиците тогава? Белтъчини? Мазнини? Изцяло вода? Точно въглехидратите са най-големия процент от състава им.

Т’ва пак заминава директно в бисерите.. :lol:  ..

Домат

ккал - 21 | вода - 95.8 | белтък - 1 | мазнини - 0.2 | въглехидрати - 3 / 100гр.

Краставица

ккал - 14 | вода - 97 | белтък - 0.6 | мазнини - 0.2 | въглехидрати - 2.2 / 100гр.

Мисля, че това отговаря изцяло на въпросите ти. Съвсем отделен въпрос, е че въглехидратите от повечето зеленчуци “не се броят” защото повечето са фибри ( не могат да бъдат асимилирани от организма, две от трите въг. във 100гр. домат са фибри примерно ) пък и са в нищожни количества. Примерно изядеш 300гр. тиквички - 50ккал, 12гр. въг. всичките - фибри. Ако си смятате тези въг. ( от зеленчуците ) във режимите си за НВД примерно - много жалко за Вас. Ще си добавяте много по-малко въг. отколкото Ви трябват.

 

казано от michael_popov на 06.06.07, 15:12:

Aко говорим за въглехидрати от типа на мюсли, картофи, овесени ядки и прочие, да съгласен съм. Но не виждам как трябва да се хапват много зеленчуци (домати, краставици, зеле) и да се приемат всичките до 16:00. След това само пилешки пържоли, риба и извара ли да нагъвам още 3 пъти. Затова вече не съм съгласен с теб - вечер, ако ядеш извара например, нищо не ти пречи да й сложиш половин домат или резен краставица :)

Написах, че въг. не трябва да се ядът след 16:00 часа при НВД, но къде съм написал, че доматите и краставиците са въг. ( това го написа ти и си е голям бисер )?? .. Я прочети хубаво горната част на поста ми! :)

Мнението беше редактирано от Crazy_With_Razor на 06.06.07 16:21.

06.06.07
17:36

Напълни се темата с глупости , но някой ще ми каже ли какви са въглехидратите в изварата (5гр на 100) и мазнините в краве сиренето (20гр на 100) - повече наситени или ненаситени . Ако има някаде някъкви таблици ... ?

06.06.07
21:43

казано от torres на 06.06.07, 17:36:

Напълни се темата с глупости , но някой ще ми каже ли какви са въглехидратите в изварата (5гр на 100) и мазнините в краве сиренето (20гр на 100) - повече наситени или ненаситени . Ако има някаде някъкви таблици ... ?

В изварата не би трябвало да има въг. .. купувай такава в която няма..

В сиренето както и във всички меса и животински продукти мазнините са наситени..

казано от Crazy_With_Razor на 06.06.07, 15:38:

Ако си смятате тези въг. ( от зеленчуците ) във режимите си за НВД примерно - много жалко за Вас. Ще си добавяте много по-малко въг. отколкото Ви трябват.

Никъде не казваме, че ги смятаме мисля. Въпроса си е чисто принципен. Да въглехидратите при зеленчуците не се смятат... това не променя факта, че са въглехидрати и реакцията ти спрямо по-горния пост, беше напълно излишна.

07.06.07
09:35

казано от Христо Пиянков на 07.06.07, 07:07:

казано от Crazy_With_Razor на 06.06.07, 15:38:

Ако си смятате тези въг. ( от зеленчуците ) във режимите си за НВД примерно - много жалко за Вас. Ще си добавяте много по-малко въг. отколкото Ви трябват.

Никъде не казваме, че ги смятаме мисля. Въпроса си е чисто принципен. Да въглехидратите при зеленчуците не се смятат... това не променя факта, че са въглехидрати и реакцията ти спрямо по-горния пост, беше напълно излишна.

Не се хващай за отклонението в опит да продължиш да ми оспорваш реакцията. Мислете преди да пишете.. да чета, че в доматите и краставиците въг. били най-големия процент от състава им или че доматите/краставиците са въг. е нещо пред което не мога да оставя един коментар.. ще вземе някой да прочете тия глупости и да Ви се върже..  :)

Мнението беше редактирано от Crazy_With_Razor на 07.06.07 09:40.

Добре де, просто ми отговори на въпроса тогава. Какво са, щом не са въглехидрати?

07.06.07
09:48

казано от Христо Пиянков на 07.06.07, 09:44:

Добре де, просто ми отговори на въпроса тогава. Какво са, щом не са въглехидрати?

Сам ли да почна да се цитирам?? .. Прочете ли вобще този пост..

Домат

ккал - 21 | вода - 95.8 | белтък - 1 | мазнини - 0.2 | въглехидрати - 3 / 100гр.

Краставица

ккал - 14 | вода - 97 | белтък - 0.6 | мазнини - 0.2 | въглехидрати - 2.2 / 100гр.

Мисля, че това отговаря изцяло на въпросите ти. Съвсем отделен въпрос, е че въглехидратите от повечето зеленчуци “не се броят” защото повечето са фибри ( не могат да бъдат асимилирани от организма, две от трите въг. във 100гр. домат са фибри примерно ) пък и са в нищожни количества.

07.06.07
10:22

казано от Христо Пиянков на 07.06.07, 09:44:

Добре де, просто ми отговори на въпроса тогава. Какво са, щом не са въглехидрати?

http://www.bb-team.org/faq/comments/694/
http://www.bb-team.org/faq/comments/706/

“Фибри” е синоним на понятието “влакнини”. Двете понятия са взаимозаменяеми.

Влакнините са въглехидрати - полизахариди, които се срещат в някои растения, водорасли и микроорганизми

Мерси, за това ставаше въпрос.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1