Програма за работещ

09.07.07
10:12

Здравейте маняци :)
Начи почнах бачкане от 8:00 до 20:00 след работа мисля да ходя на фитнес ..
Трениривачния ми сплит е 3 дневен ... първо искам да ви попитам дали е добре че ходя 3пати в седмицата тренирам от 2 години ... или трябва да премина на 4 дневен (но като се има в предвид че работя мисля че е добре 3 дневен ) работата ми не е тежка не е физически натоварена ...мисля да направя така
ПОНЕДЕЛНИК:
гърди,крака,корем
СРЯДА:
гръб,трапец,корем
ПЕТЪК:
бицепс,трицепс,предмишница,рамо,корем

За бицепса и трицепса  правя по 2 упр. х 3 серий  или 3 упр. х 2серий 
За рамото правя предна средна и задна част по 1 упр. по 3 серии
За гърди и гръб правя по 3 х 3 или 4 х 2
сичко по 6 повторения
освен при краката по 8-10 повторения

На 18/185/80 стаж 2 години!
Моля кажете си мнението добре ли е така
гърдите уместно ли е да са с крака—- смисъл 2 големи мускулни групи в 1 ден добре ли е ...
искам да наблегна в ръцете .... понеже те ми изостават .... някаква техника нещо да ми препоръчате ...
Благодаря ви предварително

Темата беше редактирана от bobisz на 09.07.07 10:19.

Малка + голяма МГ
Демек бицепс + гърди, трицепс + гръб и крака и рамо. Иначе с тия гърди и крака може да ти дойде нанагорно.

09.07.07
13:17

казано от Jorku на 09.07.07, 10:41:

Малка + голяма МГ
Демек бицепс + гърди, трицепс + гръб и крака и рамо. Иначе с тия гърди и крака може да ти дойде нанагорно.


трапеца и предмишницата каде да ги вкарам
трапеца при гърба ,а предмишницата при гърдите

09.07.07
13:27

Предмишницата е при бицепса.

10.07.07
05:15

да 10х :)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1