Протеин (за начинаещи)

Прескочи до:

22.03.09
21:46

Кажи какви пари си готов да дадеш.

23.03.09
12:57

Oтказах се :) Ще наблягам на яденето повече май :Р

Мнението беше редактирано от Карло на 23.03.09 21:16.

JO

18.05.09
08:28

Здравейте!
Току-що си поръчах протеина на Scivation (900г 79%) и искам да ви питам кога да го пия (за моите 62кг):

По принцип четох, че в тренировъчни дни се пие сутрин след ставане и след тренировка, а в нетренировъчни дни само сутрин след ставане.

Еми има ли смисъл да го пия сутрин след ставане, тъй като винаги тогава ям поне 3 белтъка + овесени ядки? Тоест протеина ще се яви един вид заместител на закуската, а това не ме устройва...заслужава ли си наистина или по-добре да го пия само след тренировка?

Дозите са 30г така ли? Значи да го разтварям в близо 300 мл вода точно преди употреба...

А след тренировка се пиел с бързо усвоими въглехидрати, демек да пия натурален сок след протеина? А щом ще взимам протеин след тренировка, то тогава явно ми отпада яденето веднага след това.

мерси предварително

18.05.09
08:31

дрън дрън
3 белтъка сутрин са нищо!Или яж 3 яйца(да кажем 10 белътка) или си пии протеина.
след тренировка го взимай с корни/банан/мед и НЕ не ти отпада яденето селд това.

JO

18.05.09
09:47

Ти какво разбираш под белтък? Като казах 3 белтъка имах предвид от 3 яйца само белтъка...?

SelBy

18.05.09
11:27

казано от Jorkataaa на 18.05.09, 09:47:

Ти какво разбираш под белтък? Като казах 3 белтъка имах предвид от 3 яйца само белтъка...?

Човека иска да ти каже, че с 3 белтъка никав няма да го обръснеш, супер малко са.
Според мен,  пии си протеина сутрин веднага след ставане и след най-много час яж стабилна закуска.
След трен вече ти казаха. В никакъв случей не ти отпада яденето, след около час след протеина яж.

HI

30.05.09
06:29

Здравейте, понеже съм нов, искам да попитам с какво да се храня, защото се казва, че не може всичко. Тук е описано много подробно , за което благодаря. Но не се споменава какво да се яде. Казвате, че не става с кифли и банички, както и вафли, а с какво? :) И ако може, да ми препоръчате протеин, на 15 години съм, 63 кила, имам хубав релеф, но искам по-големи мускули.

30.05.09
06:43

казано от Highttrain на 30.05.09, 06:29:

Здравейте, понеже съм нов, искам да попитам с какво да се храня, защото се казва, че не може всичко. Тук е описано много подробно , за което благодаря. Но не се споменава какво да се яде. Казвате, че не става с кифли и банички, както и вафли, а с какво? :) И ако може, да ми препоръчате протеин, на 15 години съм, 63 кила, имам хубав релеф, но искам по-големи мускули.

Храни се с яйца , месо , мляко , ядки , извара ... Наблегни на месото и яйцата ;)

Колкото до протеина - той не е вълшебно прахче , което прави мускули :P Тренирай , яж правилно и ще имаш желания успех :)

31.05.09
17:27

Добър вечер за всички :)
silabg.com/bg/product/detail/cid/11/id/1149/na/AMERICAN%20SPORTS%20NUTRITION%20-%20AMERICAN%20WHEY/Протеини
Този протеин нали го бива
И да ми кажете как да го пия,по колко пъти на ден (за след тр. знам че трябва да се пие ама по друго време дали трябва)
И когато не съм на тр. как се пие

Благодаря ви

От 3 дни пия креатин и съм решил да го комбинирам с протеин
Може и дам и преложите някой друг протеин които да ми излиа 70-80 лева на месец

На 17 год. 72кг. 180см

20.06.09
15:47

Според мен протейна е добър!
English
“Mix one or two scoops in one cup water. No blender needed, mixes well in a shaker or with a spoon. For best results use 2-3 times daily as a protein supplement..”
Български
“Разбъркайте 1-2 лъжички от протейна във чаша вода.Не Ви е нужен миксер или блендер , за да го разбъркате,достатъчно е да се разбърка със лъжичка.За да постигнете най-добрите резултати можете да го използвате 2-3 пъти дневно.”

Лично мое мнение е , че ти са нужни само две дози дневно , но все пак написаното по-горе го изкарах от сайт :) (Не слушай сайтовете)
Така е по моета аритметика :
Тренировъчен ден  - 1 Доза преди тренировка + 1 Доза след тренировка
Нетренировъчен ден - 1 Доза сутрин след ставане + 1 Доза вечер преди лягане

Така е според сайтовете за Добавки :
Тренировъчен ден - 1 Доза преди тренировка + 1 Доза след тренировка + 1 Доза Сутрин/Вечер
Нетренировъчен ден - 1 Доза сутрин + 1 Доза на обед + 1 Доза Вечер

Аз бих предпочел моета аритметика , понеже пестя а пък и според мен не е толкова важна третата доза....
Превода не е точен - Добавял съм от мен :)
Поздрави!  :coolsmile:

Мнението беше редактирано от gogata2427 на 20.06.09 15:48.

20.06.09
23:44

Щом ще пестиш дай така :

тр.ден : Сутрин след ставане+след тренировка
нетр.ден : Сутрин след ставане+следобяд

Вечер няма смисъл да се пие бързоусвоим протеин ..

12.07.09
08:54

Добър ден
На 17 год. тежа 72 кг. и съм висок 180см
От 6 месеца тренирам фитнес и от 1 месец пия креатин(сега съм в почивка)
И съм решил да си купя протеин та:
Спрял съм се на два протеина да ми кажете кой бихте ми препоръчали :
1-  syntraxbg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=36
2-  nowbg.com/index.php?option=com_content&task=view&id=23&Itemid=36
Кои е по добър

Предварително ви благодаря

Г-н Щанга

03.08.09
19:30

казано от Krum Doychinov на 10.08.08, 22:51:

Power Whey PRO на Power food не е лош като бюджетно решение.Лично съм го пробвал.Излиза 80 лева мисля за месец ако не и 40 дни.Може да се намери в фитнеса на зала Хр.Ботев в ст.Град от там съм си го купувал.Но все пак това е краен вариант , ако няма пари за нещо по-добро.А протейни от Bio Game i Nutrim просто не си заслужават.

А пробвал ли си на нутрим протеина или слагаш сичко под общ знаменател защото е българско.За био геим съм против но за нутрим успорвам. :)

26.08.09
22:41

Здравейте,
аз съм на 16 години и тежа 60 килограма, висок съм 177 см. Тренирал съм 4 месеца края на миналата година, след което се наложи да прекъсна и сега тренирам от 2 месеца. Тренировките са ми по 3 пъти в седмицата и са разделени на: гърди и бицепс; рамене и крака; гръб и трицепс. Реших да си взема протеин, за да подпомогне качването на мускулна маса. Тъй като чух противоречиви мнения за това дали да си взема гейнър или не реших да се допитам във форума. Аз лично не виждам голям смисъл от гейнър-а. И тук идва въпроса какъв протеин ще ми препоръчате. Гледах Нектар на Синтракс (изолат), матрицата също на Синтракс или някакъв суроватъчен протеин. Държа най-вече на качеството и ефективността (макар че предполагам на този етап почти всичко би имало ефект). Също искам да попитам как ще е най-удачно да го приемам. От това, което прочетох установих, че е добре в тренировъчен ден да се приема сутрин, преди и след тренировка, а в нетренировъчен сутрин и вечер. Мерси предварително за отговорите!

07.09.09
18:27

Здравейте на всички. Току що си направих профил и ще споделя с вас някой неща за мен, както и ще поискам съвет.

Казвам се Ангел, скоро навърших 17години висок съм 177см тежа 95кг.
Преди 1 - 1,5 година започнах да се занимавам с фитнес, (да съм използвал най - много 4 - 5 карти с 16 посещения)  но много несериозно ходих около 4-5 месеца сериозно и след това разпокъсано, един път ида после ме домързи и .. общо взето несериозна работа. Но мисля да се стегна и да започна сериозно. В тези 4 месеца програмата ми беше 4 дни в седмицата без абсолютно никакви добавки, стероиди, и т.н. Диети също не съм прилагал. Просто яко вдигане във фитнеса и много ядене. (Каквото приготви баба) :D
Когато започнах бях 74 - 75 кг. След усилените тренировки и здравото ядене, стигнах до 88 кг. А тези 95 ги качих за 2 месеца, лятото само с 2 тренировки за гърди, другото беше много ядене и бирички по морето. Но лятото свърши и идва момента в който трябва да обърна сериозно внимание на фитнеса и тялото си. Започна се като на шега с един приятел и сега се оказа, че той е качил невероятните 40 кг, а аз 30 кг. И за жалост никой не вярва, че не сме пипнали добавки или стероиди. Но ние си знаем, и не ни интересува чуждото мнение по този въпрос. Та.. искам да си поставя за цел да кача около 10 кг до месец март с помоща на добавки. Защото мисля, че ми е време.. така и така се появиха стрий на трицепса и бицепса ми. Не се притеснявам от още маса.
Много съм объркан в тази облас “добавки” опитвам се да се образовам, чета разпитвам, но всеки казва различно.. И аз немога да избера какво да ползвам, дали ще е креатин или протеин и какъв, суроватъчен, яйчен ? Или пък аминокиселини.  Считам, че всеки си има собствено мнение, но искам да ви попитам. Какво ще ми препоръчате да приемам в този период и мислите ли, че ще постигна целта си ? Благодаря предварително! :)
За сведение - ръка 40 - 41
Гръдна обиколка 117

Мнението беше редактирано от a4ka7a на 07.09.09 20:43.

25.10.09
07:29

Здравейте.Поразгледах темата и искам да ми препоръчате нещо на по-нормални цени
Харесах си silabg.com/bg/product/detail/cid/11/id/1149/na/AMERICAN .Оба4е по мой груби сметни 1360гр делено на 150г на ден ми излиза някъде за 10 дена тая кутийка.80 кг съм,ако има грешка в сметките кажете.Ако няма моля да ми препоръчате някой за около 20-30-40 лв. :)

Щом финансите са проблем  и търсиш нещо по-евтино - по-добре си купи храна вместо протеин, поради простата причина, че протеина не се пести и е хубаво да е качествен, за да имаш някакъв ефект.
Сериозно ли мислиш, че “нещо за 20-30-40 лв”  ще ти свърши работа??

25.10.09
07:56

Ем не...аз си карах на амино и бърнърчета и съм си добре.Но нали всичко тоооооооолко много го хвалите тоя протеин,че реших да опитам :)
Ще видим какво ще стане
ППС:Търся релеф,не някаква огромна мускулна маса :)

“огромна мускулна маса” от протеин няма да направиш ;)
Помага и за релефа, но всичко си зависи от хранителния режим. Прочети още информация из bb-team преди да си купуваш, каквото и да е.

25.10.09
08:07

Мерси за съвета.Попрочел съм,но явно не достатъчно.Ще се пообразовам още и ще реша :)

07.11.09
23:26

казано от s1m3on на 16.08.08, 17:56:

. А иначе ще исползвам да плувам повече нали се натоварват всички мускили :)

казано от Vasko на 16.08.08, 17:58:

Да и се смъква мускулна маса :)

Това верно ли е наистина? Защо си мисля, че плуването си е хубаво нещо?

08.11.09
12:38

Ако не ядеш и без да мърдаш пак ще сваляш мускулна маса.
Плуването е хубаво да, не знам кои с каква заблуда живее ...

09.11.09
22:12

Хубава тема!!! Но аз искам да попитам за какво точно помага протеина за маса релеф или сила? Също така мисля скоро да си взимам някаква добавка на 15 год съм 177 см 74 кила ( пу а бех 75 :D) та да попитам хубаво ли е на тази възраст да се взима?

10.11.09
10:50

казано от T0nki4a на 09.11.09, 22:12:

Хубава тема!!! Но аз искам да попитам за какво точно помага протеина за маса релеф или сила? Също така мисля скоро да си взимам някаква добавка на 15 год съм 177 см 74 кила ( пу а бех 75 :D) та да попитам хубаво ли е на тази възраст да се взима?

Протеина като добавка може да се използва както за маса така и за релеф след тренировка с цел възстановяване на мускулите. Според мен на тази възраст ти е рано за добавки, не е нужно да вземаш протеин, пробвай с естествените му източници - яйца, месо, извара,мляко,сирене и т.н. На твойта възраст ти трябва само 1 добър хранителен режим и ще имаш видим резултат.

Мнението беше редактирано от King на 10.11.09 10:50.

10.11.09
11:01

Темата е страхотна и информативна, но имам един леко тъп въпрос.

Не искам да кажа, че вярвам на тези глупости, само питам ОТКЪДЕ са се взели тея тъпотии “Протеина ше ти деформира оная работа/Ше ти изсъхнат ташаците от аминокиселини...”? Защото всеки неинформиран, на когото дори проговориш за протеин, ако изобщо знае какво е това, ше ти каже глупости за тва как на военния му дядо който не е барал лежанка му е останал малък заради протеини (най-вече, понякога се говори така и за други добавки).

Мерси.

Питбула

10.11.09
17:42

казано от Дан на 10.11.09, 11:01:

Темата е страхотна и информативна, но имам един леко тъп въпрос.

Не искам да кажа, че вярвам на тези глупости, само питам ОТКЪДЕ са се взели тея тъпотии “Протеина ше ти деформира оная работа/Ше ти изсъхнат ташаците от аминокиселини...”? Защото всеки неинформиран, на когото дори проговориш за протеин, ако изобщо знае какво е това, ше ти каже глупости за тва как на военния му дядо който не е барал лежанка му е останал малък заради протеини (най-вече, понякога се говори така и за други добавки).

Мерси.

Защото всички мислят, че протеина и изобщо всички хранителни добавки са химия. ;)

The Messenger

12.11.09
14:05

Страхотна тема, благодарности :)

16.11.09
15:06

кажете некои качествен  протеин за около 100- 150 лева на месец

16.11.09
15:34

казано от aresenal3 на 16.11.09, 15:06:

кажете некои качествен  протеин за около 100- 150 лева на месец

silabg.com/bg/5861-ALL-THE-WHEY-FATFREE-WHEY-PROTEIN-ISOLATE-2270gr.html
silabg.com/bg/5863-ALL-THE-WHEY-WHEY-PROTEIN-BLEND.html
silabg.com/bg/6076-MUSCLE-GAUGE-Whey-Protein-Isolate-2270g.html
silabg.com/bg/6077-MUSCLE-GAUGE-Whey-Protein-Blend-2270g.html
silabg.com/bg/6260-SCIVATION-SCIVATION-WHEY-5LBS.html
silabg.com/bg/1950-MEGA-PRO-MAGNUM-WHEY-II.html
silabg.com/bg/4673-GASPARI-MYOFUSION.html

25.11.09
19:47

здравейте, аз съм висок 178 и тежа 65.от скоро тръгнах на фитнес, естественно искам да кача малко кг, може би към 5-7.за това не съм сигурен дали ми трябва протеин за покачване на теглото.целта ми е да добия повече релеф.ако може да ми препоръчате протеин (не от най-скъпите) който да действа комплексно, може да звучи смешно, но не съм запознат с протеините.

10.01.10
16:15

.

Мнението беше редактирано от Петър на 31.03.10 22:20.

21.02.10
21:34

silabg.com/bg/6077-MUSCLE-GAUGE-Whey-Protein-Blend-2270g.html какво мислите за този протеин и някой опотребявал ли го е ?

27.03.10
12:24

Искам да попитам, в тренировъчен ден слагам 3 лъжици протеин във вода, преди тренировка, в почивен ден колко да слагам ?

27.03.10
13:08

Не е въпроса в това колко лъжици да слагаш, а колко лъжици е една доза от твоя протеин (явно е 3 лъжици). Винаги пий по 1 доза. Т.е. 1 доза сутрин на гладно, 1 доза след тренировка. В нетренировъчен ден, също 1 доза сутрин на гладно. Можеш да пиеш и 1 следобед между храненията.

Мнението беше редактирано от Стоянчо на 27.03.10 13:09.

27.03.10
17:37

казано от Стоянчо на 27.03.10, 13:08:

Не е въпроса в това колко лъжици да слагаш, а колко лъжици е една доза от твоя протеин (явно е 3 лъжици). Винаги пий по 1 доза. Т.е. 1 доза сутрин на гладно, 1 доза след тренировка. В нетренировъчен ден, също 1 доза сутрин на гладно. Можеш да пиеш и 1 следобед между храненията.

1 доза е 3 лъжици, пропуснах да спомена, аз пия сутрин и преди тренировка (така ми каза човека, че се пие тоя преди тренировка), та сега се сетих ще зимам  silabg.com/bg/43-ABB-LEAN-STACK-90-caps.html , и този продукт се приема преди тренировка, какво да правя ?

Кой протеин пиеш? Три лъжици много ми се вижда за протеин. Да не е гейнер?

27.03.10
19:59

казано от Георги Гайдов на 27.03.10, 19:56:

Кой протеин пиеш? Три лъжици много ми се вижда за протеин. Да не е гейнер?

Хм, чесно да ти кажа и аз не знам, един приятел ми го похвали и му поръчах да донесе, 40лв. е, ще го пия 1-2 седмици пък ще видя.
Вчера го пих и презноща 3 пъти ставах, за да се преоблека, бях адски потен.

Какво пише на кутията?

28.03.10
08:42

казано от Георги Гайдов на 27.03.10, 20:01:

Какво пише на кутията?

Ами то е няква пласмасова кутия, без нищо на нея, само от долу има някъв номер, поне така ми показаха.

28.03.10
09:22

хмм .. я го питай тоя приятел от къде го е зел,че за пръв път чувам да се лее пот от протеин(гейнер)

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1