Упражнения за вътрешната част на гърдите

29.10.07
21:02

Здравейте, моят проблем е че вътрешната част на гърдите ми куца здраво. Тренирам от 1 година и като цяло направих много добро тяло и естествено трябва да има нещо което да разваля хармонията в него и това са гърдите, те като цяло са малки, имайки предвид че за тях винаги съм тренирал най-усилено. Външната ми част е по-оформена и издута, докато вътрешната част просто се губи особедно в горната си част. Къде според вас е решението?
Благодаря!

29.10.07
22:08

Щом някоя част от мускула ти изостава - сложи я първа в тренировката. Натовари я с изолирано упражнение и после, когато правиш многоставните упражнения ще я натовариш допълнително. Освен това щом не си я развил значи не правиш упражнения за тази част или ги правиш грешно. Това важи за всички мускули.
А сега конкретно на въпроса за горната въртешна част на гърдите:
започни тренировката за гърди с упражнението горна дъмбел преса. Тя удря точно вътрешната част на горните гърди. Като второ упражнение си остави лежанката, а като трето прави горен лег с щанга. Можеш да завършиш с кофи или полоувър.
Успех!

30.10.07
05:18

аз бих прибавил кросовър и  пекдек.
ако ги изпълняваш правилно,всичко ще е ок. :coolmad:

30.10.07
11:42

Понякой път това “Усилено трениране” води до застой.. виждал съм хора, който тренират гърди на 5х5 и се чудят защо не им растът..Кажи как тренираш.

30.10.07
11:58

1-ви ден:
Гърди - лег, полулег, кросоувър  и коремни преси

2-ри ден:
почивка

3-ти ден:
Гръб и рамене:
Дърпане пред врат, зад врат и след това едно за опъване назад
3 упражнения за рамо и корем

4-ти ден:
почивка

5-ти ден:
Ръце - 2 упражнения бицепс, 2 трицепс и корем

30.10.07
12:43

За вътрешната част ти препоръчвам флайс на портален скипец. Много яко помпи вътрешната част на гърдите!

30.10.07
14:51

пробвай да правиш лега и полулега с дъмбели и завъртане.
BTW как става да направиш “много добро тяло” и хармонично без да тренирате крака? :roll:

30.10.07
18:25

казано от dobata на 30.10.07, 12:43:

За вътрешната част ти препоръчвам флайс на портален скипец. Много яко помпи вътрешната част на гърдите!

Наистина това би могло да ти помогне, правиш го като последно упражнение на местото на кросовър.Четири тежки серийки ще дойдат отлично.Само едно допълнение - задържай, когато ръцете ти са над главата, защото като ползваш скрипец за флайсът, машината подържа напрежението постоянно и в горната фаза се натоварва много добре вътрешната част на гърдите.Идея за вътрешната част на гърдите също е и лежанката с тесен хват както при трицепса, само че лактите трябва да сочат навън.

казано от FRANKO1 на 30.10.07, 14:51:

пробвай да правиш лега и полулега с дъмбели и завъртане.
BTW как става да направиш “много добро тяло” и хармонично без да тренирате крака? :roll:

Да тва е много добър вариант.Пробвай така известно време.Много го чувствам когато горе ги сабера дланите една към друга.Тежеста малко ще падне обаче е много добра алтернатива.Пробвай го

30.10.07
19:28

казано от FRANKO1 на 30.10.07, 14:51:

BTW как става да направиш “много добро тяло” и хармонично без да тренирате крака? :roll:

И аз се учудих но представата ни за хармонично тяло май не е същата като тази на една голяма част от трениращите . За нас да имаш хармонично тяло значи не само до кръста ами и надолу . А за другите е “манекенския тип ” -> малко маса малко релеф и тънки крачета :) .

За гърдите препоръчвам флайс , на права и вдигната лежанка .

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1