29.01.08
10:18
Реших да създам този дневник, с намерението да записвам програмата по която ще тренирам, да записвам резултатите и впечатленията от тренировките и да следя отстрани своето физическо развитие-ако има такова. Както вече разбрахте, аз съм абсолютно начинаеща. Досега съм хосила 2 пъти на фитнес за по 1-2 месеца, но постоянството не е най -силната ми черта.Сега съм решила да опитам -този път сериозно да променя нещо в себе си. това което искам е да сваля 5 кг.( а по възможност и повече) В момента съм 58кг. и съм 160см. Не целя бързо отслабване.По скоро в рамките на 3-4 месеца. Искам да стегна и ръцете, коремните и седалищните мускули. четох внимателно програмите но незнам коя е най-удачна за мен. Ако може някой да ми даде съвет как да започна.Незнам годините ми дали имат значение-аз съм на 41. вече имам 2 тренировки, на които наблегнах на кростренажора
Здрасти, Джени!
Много общо е това “какво да правя” за да сваля 4-5 кила и да “стегна еди какво си”. Ти може да се стегнеш и без да сваляш, а може и да свалиш без да си се стегнала, че даже и да поувиснеш :smirk: . Не се води по показанията на кантара, а по огледалото.
За абсолютно начинаещ човек, е крайно необходимо да има инструктор наблизо. Той би показал кое как се прави, би направил програмата така, че да е подходяща за целите ти. Тренировка на кроса не е тренировка в истинския смисъл. Трябва да се потренира малко кръгово в началото, докато свикнеш с натоварването, сиреч трябва да тренираш цялото си тяло. Храненето също е от значение, но то не би могло да се опише в един пост. Наистина е добре да се поровиш и да избереш подходящия за теб конкретно режим. Ако не можеш сама - пак инструктора :-)
Поздрави и успех!
Мнението беше редактирано от Winnie на 29.01.08 14:51.