Дневникът на Bahka7a

Темата е заключена.

22.04.08
18:00

Здравейте всички. Аз съм начинаещ във форума ви, но този раздел ме вдъхнови да се включа и аз.

На 18 години съм (отскоро) , тежа 75 килограма ( бях 78 но след тежка настинка 1 седмица на легло... така става ) и съм висок 182 см. Стажът ми е чисти 10 месеца + 2 месеца почивка по лятната ваканция. Досега въпреки стимулът ми и високото настроение само веднъж в продължение на 2 седмици успях да съм на хранителен режим (ВВД, включващо много картофи и ориз).

Тааа... да започна а :)

Днес беше ден за гръб - любим мускул.

Започнах със загряване - набиране. Много много не успявам да се набирам, защото отскоро почнах да правя набирания. Преди това ми бяха супер противни.

Набирания 3х5

Продължих със скрипец зад врат - 3х10 с 40 килограма.

Следващото упражнение беше хоризонтален скрипец (долен му казвам аз :Д )
1х12 с 40 килограма, 1х10 със 45 кг, 1х10 със 50 килограма

Продължих със гребане - много приятно и любимо на мен упражнение.

1х10 с 50 кг
1х10 с 55 кг
1х10 с 60 кг

Мога и с повече, но наблягам на чистото изпълнение заради болките в кръста които имах преди време.

Такаааа, остана като чели само мечката? Аааа и да не забравим хиперекстензиите, които този път не правих.

Мечката е едно от най-гадните упражнения и много го мразя.

1х10 с 40 кг
1х10 с 45 кг
1х10 с 40 кг

Предполагам ще се зачудите къде е така важната за развитието на гърба тяга? Както споменах горе имах сериозни болки в кръста затова вече не правя тяга. И така се чувствам добре.

Храненето днес беше много безразборно:

9:10 - Хамбургер с шпек салам + 1 Република Какао :D
10:15 - кроасан
13:00 - тостер с пилешко месо
15:30 - 100 грама пилешко + 100-тина грама ориз варен
18:00 - ядох някви тиквени семки, бая ометох. Нямаше какво друго.
ииии сега ми предстои хапване, в което ще участва доста голямо количество кайма и хляб.

Аааа да - не включих хляба към храненето.