Основно хранене само с шейкове , как ?

12.12.08
23:32

Здравейте !

Чудех се възможно ли е да се храня само с шейкове които да си приготвям сам и например от 6 хранения на ден 4 да са ми само с шейкове поради това че става по бързо , а и мъчението да изядеш определена храна си е доста голямо (примерно извара или овесени ядки).

И ако мислите че това е добра идея чрез която ще мога да отделям по-малко време за приготвяне и консумиране на храната , моля кажете ми някакви рецепти за шейкове които мога да използвам за 1-во , 2-ро , 3-то и т.н. хранения и ако е възможно да не включват много скъпи продукти тъй като съм студент ...

Благодаря много за разбирането на всички.

13.12.08
13:54

кажи какъв е шеика  какви са мо калори и протеина че изкаш само с шеикове да се храниш???

Извара+степче+вода.Пил съм по 4 такива на ден обаче много глад,а за въглехидратите освен финни овесени ядки друго на шейк незнам дали ще стане.Ама не си ли хапнеш месо като хората нестава.Иначе и аз съм студент и си нося така извара докато съм на даскало.

13.12.08
17:06

Това че е много глад не ми пречи на мене тъй като мога да си и хапвам , дето се вика колкото си искам и квото има тъй като съм доста слаб и всеки качен килограм си ми е от ползва , аз не се боря за състезания , а и знам че няма да кача прекалено много мазно , защото такава ми е генетиката.
Та това с изварата става ли за пиене и колко горе долу протеин съдържа ?
Аз смятам след тренировка да вкарвам и примерно банан , мед , бисквити , мляко...
Иначе си мислч да си поддържам 3 или 4 хранения на ден стабилни а останалото да е 4 5 пъти стабилни шейкове , целта ми е брутално качване на маса ...