Дневникът на V :]

Прескочи до:

Ееее, много мило!
Благодаря!!!
***

Днес почивен.

А манджата е от скир, пържоли, кюфтета, сладки картофи, зеленчуци, 2 бонбона, кафе

А (гръб/гърди)
сумо тяга (дебел лост) 4х90 4х100 4х100 3х100 3х100
горен скрипец широко 8х50 6х55 8х50 6х50 6х50 кг
долен, тясно 15х35 15х35 15х35 15х35 15х35 кг

полулег 6х40 4х50 4х50 4х50 3х50 кг
обратен лег 8х40 8х40 8х40 8х40 8х40 кг
флайс 10х12.5 10х12.5 10х12.5 10х12.5 10х12.5 кг на ръка (тегло на дъмбел без желязна дръжка)

патладжан с кайма, пилешко, 2 кюфтета
кисело мляко с мед и сливи
ябълка
зеленчуци
кафе

Вчера почивен

Днес - Б2 (задна верига/рамене), Мания
раменни преси, щанга, седеж, много бавна негативна 5х30 5х30 5х30 5х30 5х30 кг
разтваряне встрани, стоеж 8х10 6х10 6х10 6х10 6х10 кг на ръка
разтваряне встрани, седеж и наклон 15х5 15х5 13х5 13х5 13х5 кг на ръка

клек гръб 4х60 4х70 4х80 3х80  3х80 кг
румънска до под коляно, хват без палци, дебел лост 10х60 8х60 8х60 6х60 6х60 кг
абдуктор всички плочки 5х отказ

Почивен

Мръвки, яйца, сирене, кисело мляко, овесени ядки, ябълка, кафе, мед

Записах си час при консултант по бебеносене. Изгледах много клипове, четох много статии, старая се да обръщам внимание как я поставям в слинга и въпреки това, все се питам “тука сега коленете и тазобедрените стави дали са под оптималния ъгъл” 😂. Нека професионалист ме види, ще съм по-спокойна.
Другата седмица ще видим.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1