Дневникът на Велико Иванов

Прескочи до:

-не си спомням с точност предните две тренировки,затова ще опиша само вчерашната

16.08-Гърди,Гръб,Ръце
-загрявки
1)Горен лег с дъмбели загряващи и вработващи 10@2х50кг,7@2х50кг,6@2х50кг
2)Мъртва тяга 5ци до 210кг вкл
3)+4)Набиране широко бавно 4х12-15+Кросоувър през долни макари -тежко 4с.с
5)Гребане на хамър 4х8 тежко
6)Лодка 4х
7)Скотово с дъмбел 18кг 4х8-10 на ръка
8)Френско 8-ци до 55кг вкл
9)+10)една напомпваща суперсерия от концентрично и въженце х15пов

ПС:от 20-27ми съм служебно на моренце,като вече съм започнал да глася багажа :D Във вилата ще имаме възможност и да си готвим,та съм нагласил в сака пакети с ориз баланс,овеси,консерви телешко,а яйца,риба и зеленчуци ще си купувам и така :P Ще взема и двупудовката,комплект дъмбели и ластиците в буса,тъй като мисля да направя няколко тренировки на открито :)

Мнението беше редактирано от Велико Иванов на 17.08.16 09:50.

17.08.16

-Крака,Рамене,Корем
1)Хай Бар Клек,атг-3ки до 170кг вкл
2)Раменна преса от седеж 8ци до 80кг вкл
3)Разтваряне встрани с дъмбели 3х10-12@2х14кг
4)+5)предно+задно бедро 3с.с
6)Румънска тягичка 3х20@90кг
7)колелце+40кг @12,12,7
8)Корем на машина+Ъгли 3с.с
9)+10)Прасец+Врат 3с.с

Преди бях морски тюлен, а сега съм само тюлен. Поздрави от морето!

Не съм описвял отдавна,но уж тренирам редовно иначе и се старая да хапвам добре. Много работа, бях малко командировка на морето, като там тренирах само с пудовката и на лостове и, а после изкарах една седмица някакъв вирус и по лекичко, едвам тренирах тогава, но от онзи ден вече по сериозно. Купих си 15кг конски филета и баам вс на пържоли да разнообразя менюто ;)
ПС:ето малко снимки на моментната ми форма

Пфф уж не тренирах като хората,че бях грипав,  храната и добавките също не бяха на макс, предимно конски филета,с ориз, яйца и зеленчуци, а днес избухнах и в такава форма чак не се бях виждал. С тия олд скуул ми тренировки, без толкова пържене и повечко въглехидратинот оризче вече взех да заприличвам на човек. Нарочно избирамнда са черно-бели, за да се подсили олд скуул излъчването

Здравейте приятели,не съм писал отдавна,но продължавам да си тренирам редовно и се старая да се храня добре.Работя си,правих малко ремонти из вкъщи,последните 10-тина дена нещо ме мъчат някакви настинки и грипове и ме посъбориха,пропуснах някоя др тренировчица,но сега си продължавам пак.Като цяло тренировките не са от най-продуктивните,но се чувствам добре,когато го правя и ми действа разтоварващо и след тежките работни дни.Ще се опитам да се мотивирам да си водя отново дневник,но това че не го правя не означава ,че не се старая в залата ;) Пожелавам ви да сте здрави и мотивирани да градите по-добра версия на вас не само в залата,а също така и в живота :) (muscle) (muscle) (muscle) :)

31.10.16
16:44

Здравей, по режим ли се храниш? Може ли да опишеш един ден :) ?

казано от Виктор на 31.10.16, 16:44:

Здравей, по режим ли се храниш? Може ли да опишеш един ден 🙂 ?

Здравейте! Мисля от утре отново да започна да си водя дневника и да променя леко тренировките.

На въпроса: Най-общо казано, гоня ориентировъчни макроси за деня в рамките на 3 до 5 хранения , тъй като така ми е най-комфортно.Калориите са по преценка според нуждите, като протеина независимо от търсения калориен баланс  за деня ми е между 2-2.5гр/кг ,предимно от месо, яйца или риба. Въглехидрата и мазнините - умерени , според калорийните нужди.

Здравейте. Месеци наред си тренирах по следния начин:
1)Гърди (2-3) Гръб (3-4)Ръце (2)
2) Крака (3-4) Рамене(2) Корем (2-3) Врат (1-2)
3)Нетренировъчен
4) Ден 1
5) Ден 2

Обаче вече ми стана прекалено монотонно и реших да сменя схемата. Мислех пак да мина на цяло тяло през ден, но исках по-чести и малко по-кратички да са тренировките, така след работа за разпускане също, затова предпочетой друга схема.
Тази зима позамазних малко, уж ходех на фитнес редовно, но май повечко си хапвах на моменти, отделно само в залата и по колите, а преди повече се движех и така. Затова постепенно понамалих калориите на стъпки и засега съм закрепил на едно 2800 при 200-230гр белтъчини дневно. Ще карам така известно време, но като цяло под 2600ккал дневно няма да намалям.
В следдащия пост ще опиша и как ще тренирам.

От тази  седмица  съм започнал и за известно време ще тренирам по следния начин, тъй като в момента нямам време и енергия да откарвам дълги тренировки за цяло тяло през ден , а на системи за разделяне на 2 бях (горна-долна) бях  доста ,доста месеци и  искам малко разнообразие. Дърпащи и бутащи не работи добре мн при мен, а плажен сплит също не ме удовлетворява.

В скобите са посочени брой упражнения,а сериите,повторенията и почивките ще разясня по-долу.

Схема:
1)Гърди(2-3) и Гръб(3-4) ( по-тежко)
2)Крака(3),Корем(2) и Врат(1) (по-тежко)
3)Рамо(2) и Ръце (4-5) (по-тежко)
4)Почивка
5)Гърди(2-3) и Гръб(3-4) (по-обемно)
6)Крака(3-4),Корем(2) и Врат(1) (по-обемно)
7)Рамо(2) и Ръце (4-5) (по-обемно)
8)Почивка
9)Повтаряне на системата
-Ще имам и 2 тичания на седмица по 30-40 мин

Като цяло тренировките ще са сравнително кратки спрямо в предишни периоди, но са често ,почти всеки ден-  3:1. В общия случай 3 дни тренировки и 1 почивка , след което пак се повтарят. Първите 3 тренировки биват по-интензивни с 5-8 пов и една идея по-големи почивки ,една идея повечко серии (4 на работни кг-ми). Другите (по-обемните) там повторенията са 8-12 ,до 15 при краката , но сериите ще са по-малко ( 3 на работни кг-ми). Почивките ще са идея по-кратки и повече суперсерии ще се стремя да включвам. Вероятно след известно време ще прехвърля пак на цяло тяло през ден и после сигурно отново горна и долна част.

Мнението беше редактирано от Велико Иванов на 15.04.17 23:16.

10.04.17г

Гърди и Гръб-интензивно

-загрявки
1)Горен лег с щанга 8@60,6@80,6@100,6@110,5@110
2)+3)Набиране широко+15кг 8,8,6+Флайс на машина 3х8 тежко
4)+5)Кофи +30кг+Лодка 2с.с тежко
6)Гребане на хамър мащина 3х6-8-тежко (80кг на ръка)
7)Набиране тясно 2х15 с.т.

11.04.17

Крака и Корем-интензивно

-загрявки
1) Български клекове 2х30кг 10,10,8
2)+3)Екстензии за пр бедро 4х8 тежко+сгъване за задно бедро 4х8 тежко
4)Прасец
5)Колелце 3х8-12 +20кг
6)Ъгли с дъмбел 3х
7)+8) Молитва+Предни борцови мостове 3с.с

12.04.17

Рамо и Ръце-интензивно
-загрявки
1)Раменна преса седнал 8@50,8@70,8@80,6@80
2)Разтваряне през странични макари 3х8
3)+4) лег на смит тясно 8ци до 110кг+Сгъване брез долна макара 3х8 тежко
5)+6) скотово 4х8+разгъване на скрипец 4х8
7)предмишница 3х10-12

13.04.17-нетренировъчен

14.04.17

Гърди и Гръб -обемно
-загрявка
1)Лег 12-ки до 100кг вкл
2)+3) Набиране широко 3х15+Кофи 3х20
4)Гребане от полулег 3х15@2х30кг
5)Набирания тясно 3х15
6)+7)Гребане 3х12+Флайс 3х15

15.04.17

Крака и Корем-обемно

1)Клекове с дъмбели на раменете 2х30кг 3х15
2)+3)Екстензии+Флексии за бедра 3х20
4)Ходещи напади 3х12 на крак
5)+6) В преси+Ъгли 3с.с
7)+8) янда коремни+задни борцови мостове 3с.с
-Тичане 30мин

Мотивиращ дневник, браво. По новата схема ще включваш ли тежка тяга и тежък клек с щанга?

казано от Тодор Златанов на 16.04.17, 23:09:

Мотивиращ дневник, браво. По новата схема ще включваш ли тежка тяга и тежък клек с щанга?

Аз донаскоро включвах редовно, обаче от едно много лошо настиване докато правих едни ремонти по колатя в “мартенското време’ ме захапа мн лошо и след седмица отшумя напълно. Обаче за момента имам едно шубе да се пусна на тягата, клек бях правил миналата седмица, кято дори стигнах и до 8ци на 140 без да ме е заболявало, но засега се пазя и работя по изолирано откъм кръста и ядрото и ги стимулирам с други упряжнения. Ще има време пак да ги включа и тях,  в крайна сметка не сме за един ден и не може всичко да е винаги на макс 🙂

Мнението беше редактирано от Велико Иванов на 17.04.17 18:16.

16.04.17-Христос Воскресе!

Вчера си празнувах следобяда именния ден, а по вечеря реших да оползотворя агнешкото с ориз и да си спазя ‘програмата”

Рамене и Ръце-омебно
-загрявки
1)раменна преса с 2х33кг 12,12,9
2)Разтваряне встрани 2х15@2х15кг
3)+4)лег тясно 12ки до 100кг+Бицепс с щанга 12ки до 40кг
5)+6)сгъване от седеж+дъмбел зад врат 2с.с х12
7)+8)концентрично+кик бек 2с.с х12
9)предмишница 3х

17.04.17г

-Нетренировъчен и неработен.Цял ден почиваме вкъщи, а и времето не става за разходка дори. Малко по-късно може да отскочим с пасата до Павликени и толкова за днес.

18.04.17

Гърди и Гръб-интензивно
-загрявки

1)Горен лег 6-ци до 120кг вкл
2)+3)Набиране широко+15кг 8,8,8,5+ кросоувър през долни макари 4 с.с х 8
4)Гребане с щанга надхват 8ци до 100кг
5)Лодка 4х8
6)Трапец с щанга 8ци до 150

Мнението беше редактирано от Велико Иванов на 19.04.17 00:57.

19.04.17

Крака, Корем и Врат -
интензивно
-загрявки
1)Клек (хай бар)  6ци до 150кг вкл.
2)Екстензии за пр.бедро 4х8
3)Флексия за задно бедро 4х8
4)Хиперекстензии 4х15-20
5)Колелце 8ци до +40кг вкл
6)корем на машина 4х12-15
7)+8) предни и задни борцови мостове 3с.с

Мнението беше редактирано от Велико Иванов на 19.04.17 19:57.

20.04.17г.

Рамо и Ръце-интензивно
-загрявки:
1)Раменна преса 6@40,6@60,6@85,3@100,5@90
2)ХайПул 6@40,6@50,6@60,6@60
3)Лег тясно на смит 6ци до 120кг
4)+5)Скот+Френско 4х6
6)+7)Сгъване през горни макари+трицепс на скрипец 3с.с х8
8)свиване за предмишница 3х

Хайде малко да го попълня този дневник.

21.04.17-нетренировъчен

22.04.17-Гърди и Гръб-обемно
-загрявки
1)+2)Лег на смит 10ки до 110кг вкл+Набиране широко +10кг 3х10
3)+4)Горен флайс през долни макари 3х10+ 3х10 @10кг
5)+6)Кофи 3х20+Лодка 3х10
7)Гребане през долна макара 3х12-15

23.04.17-Крака,Корем и Врат-обемно
-загрявки
1)Клек с дъмбели на раменете 3х15@2х35кг
2)+3)Екстензии+Флексии за бедра 3х15-20
4)Ходещи напади 3х12
5)Колелце 3х30
6)Ъгли 3х20
7)+8)преден+заден борцов мост 3с.с

24.04.17-Ръце и Рамо-обемно
-загрявки
1)+2)Лег тесен хват 10-ки до 100кг+ Чуково сгъване 3х10
3)+4)Сгъване от полулег 3х10-12+Разгъване на дъмбел зад врат 3х10-12
5)+6)Концентрично сгъване 3х10-12+Трицепс на скрипец 3х10-12
7)+8) Разтваряне встрани с дъмбели+Предно рамо 3с.с х 8-12

25.04.17-нетренировъчен

26.04.17-Гърди и Гръб-интензивно
-загрявки
1)Горен лег 6-ци до 120кг
2)Набиране+20кг ,6,6,6,5
3)+4) Гребане на хамър 4х6-8(тежко)+Горен флайс (тежко )4 х6-8
5)Набиране тясно+20кг 4х6
6)Кофи 2х10+25кг
7)Лодка 3х8

Участвах в едно състезанийце-шоу  “Силов многобой” към “Община Бяла” , организирано от местния Фитнес клуб-Херкулес. Не бях  във много добра форма,  цяла седмица тежка командировка на морето с куп ангажименти и недоспиване, отделно мъчеше се да ме свали и някакъв грип,  но успях да се справя с дисциплините и дори финиширах първи сред още 8 участници-местни нацепени батки. 
Дисциплините ни бяха 6:
1)”Фермерска разходка” с 2х80кг за 40м-без фитили
2)”Кобилица” 20м със 180кг в суперсерия с 8 “Обръщания на гума”  от трактор
3)’Логлифт” от земя до заключване 70кг за 60сек-. Направих най много - цели 16пов, явно от адреналина и добрата ми техника при обръщане и силна пуш преса.
4)”Колелото на конан” със 160кг навъртях 5 оборота преди да ми се изплъзне тръбата от ръцете.
5)”Тяга с кола’ за предницата, където и е двигателят. Аз направих най много, направо доминиращо- 25 повторения за 60сек с красива техника! Обаче ми прилоша, прибледнях, краката ми се напомпиха,  че чак щях да припадна и едвам си минах последната дисциплина,  защото се раздадох за публиката, тъй като след 18-тото всички викаха да на правя до 25,защото собственика беше пуснал майтап, че ако кякой направел 25 му подарявал направо колата. Явно не е знаел за какво става въпрос 😄
(Все пак в последно време имам към 240кг тяга без фитил с хубава техника и 200кг пълен клек хай бар)
6)’”Чувалите на атлас”по 100кг да се качат на едни високи варели.
Много емоции и адреналин имаше, макар и аматьорско, шоуто беше много голямо за градчето ни и всички участници се раздадохме на макс.

Мнението беше редактирано от Велико Иванов на 08.09.17 23:26.

Здравейте, не съм попълвал много много отдавна. Като цяло съм добре и си спортувам редовно,но да споделя малко за дневника, който може би ще трябва да започна да си водя отново. От 7 месеца до момента живея и работя заедно с приятелката ми в ресторант в едно приятно туристическо градче в Англия - Stratford upon Avon (родният град на Шекспир)  и като цяло в пъти по-добре от предишната ми работа като управител на социални услуги. Тренирам сравнително редовно 4-5 пъти на седмица на принципа горна/долна част на тялото ден или два почивка и отново, като първите 2 месеца тренирах само на открито, собствено тегшо с  утежнения, спринтове, скокове халки и тн, после си намерих зала и си ходя вщтам вече 4 месеца, но не съм спирал да спортувам като цяло. Накратко храненето ми е равномерно балансирано, без тайминзи, като просто целях калории предимно към 3500дневно и 200-250гр белтъчини всичко в 3 до 5 хранения. Като цяло нямам с кой знае какво да се похваля, формата ми в момента не е особено добра, спрямо предишни периоди, но не е и толкова зле, като цяло имам и сила, последните тренировки.
Относно силатани там не е нещо особено, но сравнително доволно, да речем че и по силен съм бил. Презрез последните седмици мога да кажа че имам нещо от сорта на следните :

кофи+50кг за серии 10тина пов, тяга 3ки на 220 стриктно( като мога и повече, вероятно мога да опъна и 250 без проблем,но предпочитам по малко, но качествено при тягата)  Клек хай бар 1ца на 200кг почти пълен, но под паралела 190 са до долу, Преден клек, олимпийски хват 1ца на 170кг, горен лег 4х120кг,Раменна преса с 2х40кг гири за серия, лежанка с 50кг гири за серии, набирания широко 8ца с 20кг, раменна преса с щанга седнал на 90кг стриктна 5ца, лег тесен хват 120кг 5ца, горе долу това са текущите ми по сериозни силови вдигания. Като цяло се чувствам и изглеждам сравнително добре за 96кг при 180см, но съм решил 2 месеца да направя лек кът на калориите и да поразнообразя малко тренирояките, тъй като не съм го правил отдавна и вече усещам че имам нужда от разчистване. Калориите ще ги намаля на стъпки първо и ще си ползвам калориен тракер, за да ги следя по стриктно.  Ще държа към 2900 за 10тина дни, после 2700 и най мн до 2600 да ги задържа за няколко седмици, но не по малко. Протеина и въглехидрата ще са около 2-2.5гр/кг в рамките на калорийния ми прием, като на 10тина дни може да правя и зареждащ с допълнително въглехидрати. Като цяло това е при мен, работя си, спортувам си, просто може да се опитам да вляза в малко по-добра форма следващите месеци и да си я поддържам. Ще постна още един коментар с малко скорошни снимки и видеота, за да има някаква представа все пак за текущата ми форма.

Ето линк към каналът където си качвам за себе си


клипчета

И малко актуални снимки също така

Мнението беше редактирано от Велико Иванов на 26.04.18 17:52.

След 2 месеца лек кът 7 кг надолу и 8см на талията без почти загуба на сила , че се бях поосвинил зимата. Държах около 2600 ккал, като ги намалях на стъпки 20 дни от положителния баланс. Макротата ми бяха и оше са 220гр протеин, 180-200гр въглехидрат и останалото от мазнини с три чийт/зареждащи дни за целия период.Добавки витамини и минерали, бустер преди зала, протеин на прах, рибено масло и витамин д3 в големи дози.  Още малко и ще закрепя на калориен баланс и ще натисна по- тежко железата, като така очаквам по- добра дефиниция като позахраня мотора. Поздрави от Stratford upon Avon и помнете има ли желание има и начин, въпреки всички пречки, а такива винаги ще има!

Мнението беше редактирано от Велико Иванов на 07.07.18 14:09.

Няколко снимки за дневника

Мнението беше редактирано от Велико Иванов на 14.08.18 23:48.

Моля  Subscribe за канала 😊

По-здрави!

Мнението беше редактирано от Велико Иванов на 27.04.20 23:41.

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1