Хранителен режим за маса на активно работещ мъж.

11.11.09
19:38

Здравейте отново.Казвам се Иван Драгнев и съм на 33год.От 9 години се замнимавам с фитнес,но не сериозно през цялото време.Висок съм 181см,типичен ектоморф.Преди да започна бях 62кг-към момента съм 93 почти без никакви мазнини.Искам да кача до 105кг чисти мускули,защото смятам,че ще ми стоят добре.Работя активно и чета много специализирана литература,свързана с работата ми-аз съм лекар-специализант лъчетерапия.Споделям работните си ангажименти за да разберете,че имам време за  най-много до  четворен седмичен сплит.Два дни тренировка,един ден почивка-два дни тренировка,два дни почивка.Разпредилил съм групите така-гърди+бицепс,предни бедра+прасци+корем,рамена+трицепс,гръб+задни бедра.Ето и моя хранителен режим.Ще се радвам на мнения и критики,а в края ще задам и конкретни въпроси.
    СЪБОТА И НЕДЕЛЯ
1.Веднага след ставане 6.00-1 доза протеин 1доза креатин 200 мл сок-общ протеин 24гр.
2.1 час по-късно-7.00 закуска
150гр.овесени ядки 2 яйца 100грама сирене 1с.л.пшеничен зародиш 1тб.мултитабс-общ протеин 34гр.

тренировка
3.2дози гейнър 1 доза протеин 1 доза креатин 1с.л.мед вода-общ протеин 50гр.
4.Обяд-картофи ориз месо зеленчуци
5.2 дози гейнър вода 2с.л.слънчоглед-общ протеин 30грама
6.вечеря-картофи ориз риба месо зеленчуци
7.преди лягане-100гр извара 100мл киселомляко 1 яйце-общ протеин 26грама

общо протеин 164грама без да броя обяда и вечерята
общо калории 2590 без обяда и вечерята

Когато тренирам вторник и сряда тренировката е следобед и са разменени междинни хранения 3 и 5,но общите хранителни вещества са същите.През почивните дни приемам всичко по същия начин без втора доза креатин и втора доза суроватъчен протеин.

Добавките са:
Протеин стандарт голд на оптимум 24гр в 1 доза
гейнър Мамут 2500 интерактив нутришън 58.75гр в 1 доза съдържащи 12.5грама протеин-На опаковката го дават 4 мер.лъжици по 58.75грама-235грама еднократно съдържащи 50грама протеин,но това мисля че не може да бъде усвоено.