Дневникът на Бойко- Рекламна пауза

Прескочи до:

27.09.21
13:18

Тренировка 131:
пътека 20 мин
полулег с дъмбели - 12х25 2х8х27.5 7х27.5
лег - 4х70 6х65 8х60
лег с тесен хват / сгъване с щанга - 10х50/10х30 9х50/10х30 8х80/8х30

Не че не знаех, но положението е зле. Замазал съм солидно. Реално от май месец регрес от към мазнини, което случайно или не корелира директно с драстичното намаляване на ходенето ми. Тия смешните крачки, които са намелели средно с около 2-2.5 пъти юни-септември. Храната също се е увеличила малко, но не драстично с около 140 калории, което би могло да отговаря за 2.2 кг нагоре от общо 3.5 кг качени от края на май до сега. Тренировките ги броя за сравнително константни, като тип и натоварване - няма огромна вариативност - бягането е по-малко де. Тва е по-малкото движение и повече храна - макар и “само” някакви 140 калории водят до натрупвания без качество.

ЕДИТ

Тренировка 132:
велоергометър - 20 мин

Мнението беше редактирано от Бойко на 27.09.21 19:05.

28.09.21
17:50

Тренировка 133:
пътека 20 мин
хамър машина за гръб - 12х60 12х70 10х80 9х80
задно рамо с дъмбели от пейка - 2х10х11 10х13 8х15
гребане с щанга - 3х10х50
тяга 5х70 5х90 5х110

30.09.21
20:25

Тренировка 134:
велоергометър - 40 мин

04.10.21
21:19

Тренировка 135:
велоергометър - 2х 20 мин

Нищо особено, но това е положението. Външни фактори, търчане напред-назад - една част от нещата свързани с голямата тема с кемтрейлса на стероиди и чипирането, което ме подсеща, че има голям проблем с чиповете в индустрията, което рефлектира моята работа директно... тия фармацевтите и силиция побараха ;)

05.10.21
12:29

Тренировка 136:
пътека 20 мин
полулег с дъмбели - 12х25 10х27.5 9х27.5 8х27,5
лег - 5х70 7х65 8х60
разгъване с въже / сгъване на скрипец - 20х30/20х35 20х35/15х40 15х40/12х45

07.10.21
19:19

Тренировка 137:
велоергометър - 20 мин
набирания - 12, 12, 9, 9, 7
обръщания - 5х32 2х4х32 //на ръка
гребана с пудовка - 3х20х32

11.10.21
20:19

Тренировка 138:
велоергометър - 30 мин.

Кофти дни и серия - много път, малко сън, погребение, работа.
В общи линии бъдете здрави - пазете се и се грижете за себе си навреме.

13.10.21
19:16

Тренировка 139:
велоергометър - 20 мин
лицеви опори- 25, 25, 15 +сл, 15 +сл, 7 +жл
раменна преса с пудовка - 4х10х16

Колко да избърша праха от пода и пудовката

14.10.21
17:42

Тренировка 140:
пътека - 10 мин
клек - 5х60 5х80 5х90 2х4х100
преден клек - 3х6х60
задно рамо с дъмбели от пейка - 2х12х10 2х10х12

Доста набързо, че пак разправии с колата и по сервизи напред назад, а и работа си има. Та да вдигнах му мерника на субаруто - през месец съм в сервиза за нещо... кефа си е кеф ама вече почва да не компенсира.

Онзи ден обикалях по гишета за подмяна на книжка, вчера лекари - приключение. Въобще всеки ден лудница.

16.10.21
11:56

Тренировка 141:
пътека - 15 мин
полулег с дъмбели - 12х25 2х8х27.5кг
набирания на халки - 3х6
лег - 3х6х60
хоризонтален скрипец за гръб - 3х12х52
фейс пул - 3 серии

18.10.21
12:21

Тренировка 142:
пътека 20 мин
тяга - 10х80 5х100 5х110 3х130
сгъване на скрипец / разгъване с въже - 20х20/20х20 20х25/15х30 20х30/15х30 15х35/12х35


Много ме боли врата - нещо съм се усукал едвам си въртя главата и при доста движения ме боли.

18.10.21
13:01

казано от Бойко на 18.10.21, 12:21:


Много ме боли врата - нещо съм се усукал едвам си въртя главата и при доста движения ме боли.

Да ти кажа честно, това са си някакви есенни вируси, понеже много хора се оплакват точно от такива схващания. Първо ги боли глава един два дни и после схващане по врата и надолу лопатките.

19.10.21
19:53

Тренировка 143:
велоергометър - 30 мин

Калояне, не мисля че е вирус- странно ми звучи, ама знам ли. Иначе лявата част на врата и задно ляво рамо. Надявам се да не оправи - масажирам и мажа с диклак.

21.10.21
20:17

Тренировка 144:
велоергометър - 30 мин

Над 7 часа хвърчене по институции за щяло и нещяло. Тъкмо си мислиш, че се приключат задачи и идва по-свободно време, но не. Сега на работа до нощите и така. Отделно врата още ме боли - мачкам и мажа - с топче, ролер и ръце. обаче тръгва болката по рамото и левия лакът, както и лявата плешка. много е странно и не знам какво толкова съм направил.

26.10.21
17:09

Тренировка 145:
пътека 20 мин
клек - 2х8х80 5х90 3х100
лег преса - 12х40 12х70 12х90 2х12х110 //без самата лег преса

Нещо там завъртях. Врата ми е по-добре, което е хубаво. Лошото е че вчера ми протече бойлера - 2 седмици, след като му изтече гаранцията - разбира се. Днеска се занимавах да източвам, и свалям, тъй като е хоризонтален и не мога да го обслужа - отвора е от към стената. Всичко прекрасно смених уплътнението - монтирах и като почна да загрява пак протече. Или уплътнението е боклук или не към го поставил както трябва. Сега го източвам пак и ще го натегна до откат. В най-лошия случай ще откъсна болт и ще купувам нов... иначе пак отива натам. Тъпото е че мястото е такова, че трябва да купя същия в общи линии.

27.10.21
19:57

Тренировка 146:
велоергометър - 45 мин

Днеска това е движението. Сряда принципно е най-плътния ден от към работа, така че бива.

28.10.21
16:36

Тренировка 147:
пътека 10 мин
полулег с дъмбели - 6х30 2х10х27.5 8х27.5
набирания на халки - 7,7,7,6
разгъване с въже/сгъване на скрипец - 20х20/15х25 20х25/15х30 19х30/12х35

По-малко пътека, защото тази зала ми е малко по-далеч, а ходя пеша. Доволно раздвижих.

Тренировка 148:
велоергометър 25 мин

Второ раздвижване да вдигна енерго разхода.

Мнението беше редактирано от Бойко на 28.10.21 19:32.

30.10.21
17:59

Тренировка 149
Пътека 10 минути
Раменна преса с дъмбели - 10Х20 2х8х22.5 8х17.5
Задно рамо с дъмбели - 2х12х10 2х10х12.5
Радтваряне на дъмбели встрани - 10х4 2х10х5 //бавно
Корем

Хубаво раздвижване

02.11.21
21:05

Тренировка 150:
велоергометър - 40 мин

Разходки по задачки, така че има ходене и това накрая между срещите е нещо.

04.11.21
16:41

Тренировка 151:
пътека 10 мин
полулег с дъмбели - 2х6х30 2х10х25
набирания на халки - 7,7,6,6
лицеви опори / гребане с щанга - 3х 10/10х50

10.11.21
19:51

Тренировка 152:
велоергометър - 40 мин

На майтап септември се захванах с нещо - записах магистратура, че само бакалавър имам. Та тоя месец съм плътно 4 седмици на лекции и упражнения - задочно и виртуално, но имам и работа на пълен ден. Добре че си определям работното време сам в общи линии. Ама ще е тегаво няколко седмици. Мрън мрън де.

14.11.21
18:34

Тренировка 153:
велоергометър - 15 мин
набирания / лицеви опори - 10/25 3х 10/20 10/17

16.11.21
17:55

Тренировка 154:
пътека 10 мин
клек - 2х8х60 8х80 5х90 5х80
тяга - 5х60 5х80 5х90 5х100
задно рамо с дъмбели - 4х12х10

Много се натъпках на обяд и не беше планирано, че ще имам време за зала. Имах 1 свободен час и айде.

17.11.21
11:39

Тренировка 155:
велоергометър 30 мин

Искам тая седмица да свърши...

17.11.21
18:30

казано от Бойко на 17.11.21, 11:39:

Искам тая седмица да свърши...

И аз така, ама тя не ще.

19.11.21
20:01

Тренировка 156:
велоергометър - 25 мин

Само толкоз и то ниско интензивно. До тука 5 дни и 65 часа между работа и задачи свързани с ученето. Утре още един работен ден и неделя е “почивен’ - ще видя ако може да не пипна компютър ще е идеално. Стола е интегрална част от тялото ми... или аз от него.

Още една среща и ще си отворя бира... или няма да чакам.

@Боби - ти вече си запразнил сигурно, така че наздраве :D

Мнението беше редактирано от Бойко на 19.11.21 20:01.

19.11.21
20:03

казано от Бойко на 19.11.21, 20:01:

@Боби - ти вече си запразнил сигурно, така че наздраве :D

Ей досега мъчих един италианец с тест, който още от самото начало беше ясно, че не му е по силите. Чак сега отварям първата бира за седмицата. Наздраве!

21.11.21
15:59

Тренировка 157:
пътека 10 мин
храменна преса - 7х40 6х45 6х50 6х45 7х40
полулег с дъмбели - 5х27,5 3х7х25
разгъване с въже / сгъване на скрипец - 2х 20х20/15х25

Вчера толкова ми беше изгърмял бушона, че в 18, като приключихме с упражненията си рекох, че ще дремна малко.Един час гледах тавана - не става. Надявах се вечерта, че ще спя - не въртене и съм на няколко часа сън и то много накъсан. Днеска цял ден напред-назад, но поне отидох до залата. Съвсем посредствена история, НО въпреки умората отидох. Сега ще хапна и мисля ще успея да дремна. Утре почва предпоследен напън, но тая седмица е по-разредено, а и на работа ще е по-леко, че янките нали имат празник и са отпускари повечето.

@Боби, сега като каза интервю се замислих, че като че ли малко ми липсват. Внасяха едно разнообразие в служебните ми задължения, въпреки че повечето бяха тотал щета :D Последно март месец ме помолиха от стария ми екип да покрия едно - беше забавно, ама преди това ми беше втръснало :D Търсим каквото нямаме... как да е отклоних се. Стигнах и днеска до бира, така че наздраве :D

22.11.21
19:09

Тренировка 158:
велоергометър - 30 мин

Толкоз днеска

23.11.21
13:21

Тренировка 159:
пътека - 15 мин
клек - 5х70 5х80 5х90 5х100 3х110
зерчер клек - 3х6х60
тяга - 5х90 2х5х100

Отпадна ми половината сутрешен блок с лекции и се занесох до залата. Гледам по ютуб и форума, че зерчера пак е на мода последно време и реших да правя малко :D Добре товари - бях забравил. Бях стигал до 2к или 3ка на 120 - това ми се вижда непосилно в момента. По-късно днес мисля да се натисна да повъртя малко да вдигна
активността .

Тренировка 160
Велоергометър 30 мин

Мнението беше редактирано от Бойко на 23.11.21 20:56.

27.11.21
21:08

Тренировка 161:
велоергометър - 40 мин

28.11.21
13:08

Тренировка 162”
полулег с дъмбели - 2х9х27.5 9х25 8х25
набирания на халки - 9,9,6,7
лицеви опори/гребане с щанга - 12/12х50 2х 12/12х60
задно рамо с дъмбели - 3х12х10

тва рамо ме дразни...

Мнението беше редактирано от Бойко на 28.11.21 16:55.

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1