Дисциплинирана посредственост

Прескочи до:

10.08.22
18:35

Тренировка 109:
велоергометър - 35 мин

Бива - аеробния капацитет усещам, че ми се е увеличил. Също така психическата устойчивост да въртя 30 минути :D

11.08.22
19:06

Тренировка 110:
велоергометър - 30 мин

12.08.22
09:49

Отчет на кръгло число - 16 дни (2^4).  Теглото е само около 0.5 кг надолу, но 3 санта пояс свалени. Средно дневен калориен прием 2460, което означава ~3850 дефицит общо или ~240 на дневна база. Това се връзва и с показанията на гармин-а сравнително точно. Продължавам в същия дух лека полека. Позволявам си и по някоя бира, сладолед, туй онуй. Не съм на диета от сибирски крутони и дихидроген-моноксид за сега :D

12.08.22
12:41

Тренировка 111:
пътека 10 мин
горен лег с дъмбели - 3х10х27.5 12х22.5
задно рамо с дъмбели - 3х12х12.5 10х12.5
клек - 5х50 5х70 5х80 3х90
корем

Нещо на криво ги извадих 90те и загубих баланс. Бива де - хубаво раздвижване.

15.08.22
13:12

Тренировка 112:
пътека 10 мин
лег - 2х8х70 5х75 2х80
вертикален скрипец за гръб - 12х55 12х65 10х70 8х75 7х80
пекдек - 15х45 15х55 15х60 15х65 12х70

15.08.22
18:47

Тренировка 113:
велоергометър - 40 мин

Доволно, а и до тука над 10км пеша.

16.08.22
17:17

Тренировка 114:
велоергометър - 50 мин

Днес повече пред лаптопа, че има доста задачи.

17.08.22
13:05

Тренировка 115:
пътека 10 мин
обръщания - 6х35 6х45 6х55 4х65 2х70
арнолд преси - 2х8х20 7х20 8х15
сгъване с щанга/лег с тесен хват - 2х 12х30/12х40 12х30/10х40

Мисля че успешно превключих тялото ми да е в друг режим. Почти месец стана, от както въртя *почти всеки ден. Сега само трябва да запазя постоянството и другата седмица, когато съм отпуска да правя всеки ден по нещо, като тренировка. Не бива да изтървавам ритъма, че ще се върна в изходна позиция. Иначе и от към сила не съм много зле / сравнявам със себе си/ На арнолд пресите 20 са добре, като може би дори 22.5 ще мога да движа.

Мнението беше редактирано от Бойко на 17.08.22 13:06.

17.08.22
17:40

Тренировка 116:
велоергометър - 50 мин

Нещо пак се струпаха няколко неща наведнъж. Трябва да си пиша магистърската теза, а въобще не стигам до там. Ще видим - може и да отложа за догодина. Алтернативата е другата седмица на морето да съм с лаптопа.

18.08.22
17:45

Тренировка 117
велоергометър - 40мин

Днеска само това.

19.08.22
15:12

тренировка 118:
пътека 10 мин
преден клек - 5х40 5х50 5х60 5х70 3х80
раменна преса - 2х8х40 2х5х45
скуийз преса - 3х8х21
задно рамо с дъмбели - 12х11 2х12х13

На клека 70 и 80 си бяха трудни, но по-скоро имам лека болка във външната част на бедрата. Колелото ми не е с много висока седалка и не са ми напълно изпънати краката, което явно води до неравномерно разпределение на усилието. Трябва да размачквам с ролера - въобще, че последно време не го правя грам. Не е блока за умиране и да - щях да мисля как да повдигна седалката повече и така вече 11 месеца.

19.08.22
18:05

Тренировка 119:
велоергометър - 20 мин

ККолкото да не е без хич.

19.08.22
20:01

казано от Бойко на 19.08.22, 15:12:

щях да мисля как да повдигна седалката повече и така вече 11 месеца.

С ново колче обикновено става най-лесно :)

21.08.22
09:38

казано от Brown Bomber на 19.08.22, 20:01:

казано от Бойко на 19.08.22, 15:12:

щях да мисля как да повдигна седалката повече и така вече 11 месеца.

С ново колче обикновено става най-лесно :)

Миналата година си взех върнато разопаковано, за да не набия много ресурс в нещо, което потенциално би било наистина закачалка. Средата на септември става 1 година и ще видя колко описани ползвания имам. Грубо около 100 се надявам да излязат. Та да - прав си - може би просто трябва да си взема по-удобно.

Още 1 седмица мина и още 1 сант надолу в поясната област. Заминавам към морето - дано оправдая първата част на заглавието.

Мнението беше редактирано от Бойко на 21.08.22 09:39.

29.08.22
23:29

Тренировка 120:
пътека 10 мин
обръщания - 2х6х40 4х50 4х60 2х70
тяга - 4х100 4х120 4х130
хамър машина 1 за гръб - 15х20 15х40 12х50 // на страна
хамър машина 2 за гръб - 15х20 2х12х30 //на страна 
скрипец за гръб - 12х40 12х50 12х60
машина за рамо - 12х40 10х45 10х50 10х55

30.08.22
19:07

Тренировка 121:
велоергометър 15 мин

Мижава работа, но няколко пъти ми се объркват плановете. Два дни плътно по цял ден и не мога да смогна с нещата, които са станали за 1 седмица.

31.08.22
17:25

Тренировка 122:
велоергометър - 45 мин

01.09.22
13:42

Тренировка 123:
пътека 10 мин
лег - 8х70 6х75 5х75 7х80
пекдек - 10х60 10х64 10х68 8х73
горен лег с дъмбели - 3х8х25
задно рамо с дъмбели - 3х12х10

от както се върнах от отпуска е абсолютна лудница. По цял ден бозя на компютъра, защото след пуснат на пазара продукт официално се намират дефекти и нямаме резервни части. доставят се неща, които трябва да се преработят и върнат и куп други простотии. Иначе с дипломната съм до заглавната страница и имам срок до 12ти - трябва да пратя и начален вариант до ръководителя ми, за одобрение. Хубав уикенд се очертава.

06.09.22
14:30

Тренировка 124:
пътека 10 мин
раменна преса - 10х40 8х45 6х50
арнолд праси - 10х15 2х8х15
разгъване с въже - 20х25 20х30 15х35 12х40
сгъване с въже - 20х30 15х35 15х40 12х45
корем

Нищо особено, но поне далеч от компютъра. над 60 процента съм готов с дипломната, а курсовия проект е почти финализиран. Него ще го завърша днес, а за другото имам време до понеделник. Спечелих 2 дни заради американския и нашия почивен ден. храната също по-зле, но нямам волята да се фокусирам и над това.

08.09.22
13:46

Тренировка 125:
пътека 10 мин
горен лег с дъмбели - 8х30 6х30 10х25
лег с пауза - 6х60 6х65 5х70
пек-дек- 10х64 10х68 2х8х73

Блокира творческия процес нещо и се дразня. Имам и служебно забави та в общи линии със се сраснал със стола. Нямам особено много време, така че ще напъна мозъчната си кухина и ще довърша там някак си. Хванал съм се на хорото, а не обичам за зарязвам неща недовършени.

13.09.22
13:42

Тренировка 126:
пътека 10 мин
обръщания - 5х40 5х50 5х60 3х70
тяга - 4х90 4х110 4х130
хамър машина за гръб - 10х55 10х65 10х75 10х85 10х95 8х100
хоризонтален скрипец за гръб - 10х40 3х10х45

Единия зор мина кажи речи - дописах вчера и предадох на дипломния ръководител. Имал дребни забележки и на 26ти ще се чуем да дооправя и това ще е. После защита, но това не ме притеснява. Сега ми предстои един лек ремонт - надявам се за няколко дни да се отметне - малко зидане и латекс. В общи линии до края на месеца трябва да се нормализират нещата и да вляза в ритъм с тренировките и движението.
За днес - кръста ме понаболява от няколко седмици - всъщност след морето - леглото беше гадно. За това не съм напъвал на тягата - сила имам иначе. За тонус раздвижвам.

21.09.22
19:58

Тренировка 127:
лицеви опори/набирания -  15/3 13/3 15/3 15/3 15/3 15/3 15/3
велоергометър - 20 мин

Ремонтната серия приключи - остана малко разчистване, но големия зор мина. Началото на октомври ще защитавам дипломната и имам още няколко задачи и трябва вече да има малко пауза. Работно май до края на годината ще е по-добре, докато не обявят някое преструктуриране разбира се. Нямам нови продукти чак до Март.

23.09.22
09:46

Тренировка 128:
велоергометър - 30 мин

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1