Манджи

12.12.10
21:31

Може ли в хранителен режим да се включат домашни манджи като Кюфтета по чирпански,Кюфтета в бял сос и т.н типични български манджи и да не се притеснява човек от излишни мазнини ?
Какво мислите? : )

Темата беше редактирана от Стоян на 05.03.11 12:24.

12.12.10
22:29
#1

казано от brusakch на 12.12.10, 21:31:

Може ли в хранителен режим да се включат домашни манджи като Кюфтета по чирпански,Кюфтета в бял сос и т.н типични български манджи и да не се притеснява човек от излишни мазнини ?
Какво мислите? : )

Ако не спазваш българската традиция,манджите да се ядат с 11 филии хляб,не би трябвало да има проблем.

Принципно мисля, че този тип храни не са проблем. Разбира се, важно е с какво количество мазнини се приготвят и какви са всъщност тези мазнини, естествено определящ фактор е и целта на съответния хранителен режим. Категорично съм на мнение, че консумирането на течни и полутечни храни (супи, въпросните специалитети) са един от факторите, определящи храненето като здравословно.

12.12.10
23:42
#3

Относно натрупването на излишни мазнини, всичко зависи от количеството ;)
Иначе, аз лично не виждам нищо здравословно в супа, пълна със олио, фиде и бяло брашно. Или в сос, правен от брашно и пълен с транс мазнини (това за кюфтетата в бял сос).
Не че не ям и аз нездравословни неща, но поне съм наясно и не се самозаблуждавам.

13.12.10
11:15
#4

Всичко е до количеството и до това, колко протеин си набавяш. Друго, че за да е устойчиво доброто хранене според мен не трябва да се лишаваш от нищо. Много хора започват от раз с една камара ограничение (без захар, без шоколад, без мазно, газирано и т.н.) и приключват след 2 седмици в МакДоналдс със XL меню + пай и т.н. Много по-важно е да хванеш и да държиш посоката.

13.12.10
11:27
#5

Мисля ,че вместо олио може да се сложи и зехтин и така става по приемливо,а и има и други гозби,които не са толкова опасни даже никак като - леща,боб,мусака,пълнени чушки,кюфтета с доматен сос.
Всички манджи могат да се приготвят по здравословен начин като се замени ,някоя съставка с нещо друго или като се премахне няма да се промени ястието .

13.12.10
23:47
#6

Лещата и боба са си направо фитнес храни.

14.12.10
00:51
#7

Наистина всичко е до количеството. Нека не забравяме, че българите сме на първо място по сърдечно-съдови заболявания в ЕС, а храната е един от важните фактори. Традиционната българска гозба е мазна и солена, но ако не се прекалява е ок.

14.12.10
01:11
#8

И за сметка на това върви с много хляб...


Инак мнението ми се води от максимата за количествата и отровата... тъй че в умерени количества не виждам проблем, не може да ядем само варени картофи и печено месо...

казано от CKOTA на 14.12.10, 01:11:

И за сметка на това върви с много хляб...


Инак мнението ми се води от максимата за количествата и отровата... тъй че в умерени количества не виждам проблем, не може да ядем само варени картофи и печено месо...

Оооо само ми дай 1 пакет овес на ден и пилешко и нямам грижи, не може, просто защото сега я нямам тая възможност :)

apple-placeholderarrowback-arrowbb-hexbb-lettersbeginner-wizardbodyweight-wizardbookmarkGroupcartcheckoutclosecrossdiarydocumentdumbbell-wizardexpert-wizardfacebook-iconfacebookfemale-wizardfemalefootnotesforum-blockforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-new-postforum-recommendforum-subscribeforumgains-wizardgoogle+gym-wizardhabitinstagramleft-arrowlogo-smallloss-wizardmailmaintain-wizardmale-wizardmaleman-placeholdermeasurementsmedium-wizardmessagesmy-bbnewsletterphotosplaceholderpollprofileread-laterreadingright-arrowsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestarstoresubmit-arrowticktop-arrowtwitterTwitterwoman-placeholder1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1