Фитнес дневник на Петър Матов

Темата е заключена.

03.03.11
18:55

Здравейте , много се колебах дали да пиша тук, но реших че по добре е да разбера дали съм се насочил правилно.Аз съм студент което ще рече че тренировките са ми доста непостоянни спрямо часовото време , и зависи от това кога съм в университета.На 21години съм , тренирам си от може  би 3 години (непостоянно) висок съм 178 и тежа 86кг. Имам доста слаб метаболизъм(или поне така си мисля,имам мазнини по гърдите и корема).
Старая се да ям пилешко месо , плодове ,зеленчуци.Не съм голям превърженик на хляба (ако изям през седмицата 5 филийки).Но понякога се изкушавам и хапвам нещо по високо калорично( но това не се случва тоста често)

Общо взето се стремя да тренирам(има дни в който се случва да пропусна , но редуването не се мени):
1 ден :
Гърди, Трицепс, Рамо, Корем, Кардио(20мин патека)
2 ден :
Гръб, Бицепс, Трапец, Кардио(20мин патека)
3 ден :
Почивка
Цикъла се повтаря.

Избягвам да правя каквито и да били упражнения за крака, защото до преди 1 година спрях със тренировки свързани с колело (с което краката ми доста нараснаха)единственната ми тренировка за тях е с кардиото.

Преди съм взимал BSN N.O. Xplode и Arto-Plex . Сега почнах да тренирам от 2 месеца някъде пак активно.
Предложиха ми да пробвам Animal M-stak + Протеин.
Аз си мисля, че ще е хувабо да се снабня с някакъв Фетбърнар.
Но ще се радвам ако чуя от вас някакви други предложения, целя се да изгоря мазнините и да повиша малко мускулна маса.

П.С. пуснах темата по-скоро да се донауча какво трябва да правя и как да тренирам и ще се радвам да я подобрявам.