Някой ползвал ли е тази програма ?

08.03.11
18:28

Здравейте.На 14 години съм тежа 66 и съм висок 1,7 метра.От два месеца ходя на фитнес и искам да попитам тази програма подходяща ли е за мен :

http://www.bb-team.org/workout/1289_pokachvane-na-muskulna-masa-v-tri-dni#axzz1BtKNNZ3n

като съм променил някой неща

Първи ден:гърди,бицепс,трапец и корем
Трети ден:трицепс,рамо и корем
Пети ден:гръб и крака ?

08.03.11
18:46

Ако беше прочел първите 2 изречения от статията, сам щеше да си отговориш на въпроса.

Мнението беше редактирано от Петко К на 08.03.11 18:46.

08.03.11
18:49

Според мен не е.
Два месеца е много малко време (14 години също :)).
На твое място бих правил само базови упражнения и подбирам храната си. Все още растеш и всичко, което желаеш ще стане по естествен начин ако ЧЕТЕШ и не бързаш да се правиш на голямата работа.
Как си тренирал досега и защо искаш да си смениш програмата?

08.03.11
18:59

От един месец тренирам по тази програма,но се чудя дали е добра за мен..

08.03.11
19:11

.Кръгова.

08.03.11
19:48

След като през един месец си сменяш програмата, значи е време да смениш и тази.
За да не се чудиш и за новата, опитай с кръгова тренировка и тренирай всички мускули в един ден.
Научи се да правиш правилно упражненията, а не се вманиачавай по това да увеличаваш тежестите. И тренирай така поне ТРИ месеца.
Пак ти повтарям, че още растеш и трябва да се съобразяваш с това.

Мнението беше редактирано от ЛюбенК на 08.03.11 19:49.

08.03.11
19:52

може ли примерна кръгова програма ?

08.03.11
22:58

Сайта в пълен с идеи за кръгови тренировки, но все пак ето аз какво бих ти препоръчал,пък ако някой не е на моето мнение да сподели.
1.Набиране - 4серии до отказ,като ширината на хвата да не е по-малък от раменния...пробвай с различни хватове подхват(дланта сочи към теб) или надхват(обратното), редувай ги. Не се притеснявай,дори и 3 набирания да можеш да правиш на серия, с времето ще ги научиш, защото набирането според мен, не се учи с вертикален скрипец,а с набиране!
2.Лежанка - 4 серии по 8-10повторения,като подбери тежестта да е такава, че да можеш да направиш 12повторения спокойно
3.Клякане с щанга - тук също 4 серии, като гони към 10-12повторения. Помоли някой, който изглежда компетентен да ти обясни как да клякаш правилно,отначало тренирай техниката със съвсем леки килограми,може дори с твоето тегло.

С тези 3 базови упражнения цялото ти тяло е тренирано, включитело и големите ръце, за които предполагам най-много мечтаеш! Към 4-те серии,който съм ти казал за всяко упражнение, не се броят загряващите серии, тях също не ги пропускай.

09.09.12
16:38

Упражненията са хубави, но разпределянето на мускулните групи (гърди/ рамо | гръб / крака и отделният ден за ръце разбира се..) е просто абсурдно за мен.

09.09.12
16:54

Тази програма е за начинаещи. Всеки един без стаж в залата трябва да започне по 2 месеца по нея и това е най правилното нещо. Ако не си стъпвал в залата започвай я :)

09.09.12
17:00

Лол за начинаещи?То пише че трябва да си ходил на фитнес наи-малко 1 година вие за начинаещи викате?

09.09.12
16:26

http://www.bb-team.org/workout/1289_pokachvane-na-muskulna-masa-v-tri-dni и моля ако някой я е ползвал да сподели мнението си.
Благодаря предварително

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1