Бихте ли ми помогнали да избера

31.03.11
15:34

Здравейте на всички!
Аз съм напълно начинаеща във фитнеса,но взех решение да се захвана сериозно с излишните килограми и ми се иска към диетата да добавя спорт ,понеже се убедих ,че без него няма да се получат нещата.Въпросът ми е какъв кростренажор да избера .......нямам никакво понятие.Какво значение има този “маховик”(извинявам се ако е много тъп въпроса)?По принцип съм си харесала ето този:http://www.solarshop-bg.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=264&category_id=3&option=com_virtuemart&Itemid=27,но приемам всякакво съвети.Иска ми се да сваля килограми ,да се стегна малко и да се раздвижа.
Ще съм ви много благодарна ако ми помогнете да направя своя избор!
Хубав ден на всички

31.03.11
16:42

Аз бих ти препоръчала това: http://www.solarshop-bg.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=255&category_id=46&option=com_virtuemart&Itemid=27
Евтино, не заема място в апартамента и е в пъти по-ефективно. :) :) :)

Мнението беше редактирано от Margi на 31.03.11 16:42.

31.03.11
16:57

Благодаря много ;-)Особено цената ще се хареса на съпруга ми.........
А сега сериозно,това вече го опитах ,скачах по 100 пъти в минута  и повече не можех да издържа,спирах да си поема въздух.Изкарвах по 5 серии,но определено ми е много трудно,мислех си ,че с кростренажора ще е по -добре ,ще се потя повече.....
а пък и нямам никаква издръжливост,никога не съм се натоварвала сериозно.И тук идва другото ми притеснение,дали няма да ми е много трудно да издуржам на кростренажора или това се постига с време?

31.03.11
17:02

всичко се постига с време. А опитвала ли си да тичаш?

31.03.11
17:03

Дали на въже, кростренажор или бягане в парка, издържливостта идва постепенно с времето и постоянството.

31.03.11
18:27