2 метра 70 кила . . . .

19.04.11
01:22

Здравейте,
аз съм абсолютен начинаещ, днеска намерих този сайт и се рових в него в продължение на 6-7 часа, като се рових в търсачката доста време и не открих нещо за мен. Извинете предварително ако въпросите са банални или малоумни.
Както се вижда от заглавието имам отчайваща нужда от качване на кила(поне 20). Как се стигна до това положение не ми се обяснява, важното е как да надебелея FAST! Хванах се да ям сериозно( 4-5 на ден) преди 2-3 седмици, но от тогава не съм мръднал нито 1 кило и ми препоръчаха този сайт. На 20 години съм.

Сметнах си така наречения BMR и излезе, че трябва да ям по 2666 калории на ден. Харесах си режима В:П:М = 50%:30%:20% и сметките ми за един ден ми излязоха такива: Въглехидрати 333,35 гр.(68 гр. на ядене), Протеин 200 гр.(40гр. на ядене), Мазнини 60 гр.(12 гр. на ядене).
Проблема ми е, че не мога да си сметна точните нива на В,П,М на всяко ядене. Примерно не знам как да си сметна 4 бъркани яйца стигат ли ми за едно ядене или нещо друго ми трябва?  Тук пише даден грамаж колко В,П,М е, но аз много знам колко грама точно са 4 бъркани яйца. Същото се отнася за всичко.
Ще ви бъда много благодарен ако някой ми помогне с една програма за 5 яденета. Режима ми до сега:
1.  2 принцеси с : маргарин, шунка(бекон, филе), топено сирене, гъби, малко сирене и кашкавал отгоре и ги запичам на скарата. Знам, че е малко претрупано, но става адски вкусно :)
2.  Някакво месо с гарнитура(всеки ден различно) или 2 хот дога в университета
4.  3 яйца с шунка и гъби и всичко на тигана
5.  салата + каквото наготви майка ми :)

Сега като чета тук разбирам, че е било доста неправилно и съм готов да ям : прясно, кисело мляко,  картофи(ако може варени че се правят най- лесно), плодове, зеленчуци и всъщност почти каквото кажете :D стига да не е много скъпо де.

Имам няколко въпроса: