Моето НВД- мнения, критики, съвети

18.10.11
21:22

Така ето я и диетата. Избрах НВД, нямам аргументи защо. Може би защото и друг път съм я спазвал. И така:
88 килограма, 183-4 см, спортувам 3 пъти седмично.
Смятах, смятах и резултата е: ОКБ = 2667,89- ОКБ, протеин = 220, въглихидрати= 88, мазнини- 262.21
Тука започва мъката, а именно с менюто:
Закуска:
7:30- 8:00 - трябва да приемам белтък, но идея си нямам какво да е (дано ме посъветвате)
9:30-9:45- овесени ядки с мляко
12:00 или 13:00- обяд (месо + салата) Ще ям предимно пилешко със шопска  и филийка хляб
15:00 или 16:00- сурови ядки (фъстици, бадеми и др.) или плод
19:30- вечерям месо + салата.
20:30- тренировка (за сега домашна + кардио).
За съжеление е много студено и вече май няма да мога да тичам. Май ще отивам в залата.
Моля за коментари, забележки, съвети, критики.
П.П. Забравих за зареждащия ден- неделя: Ще ям долу горе същото. На обяд и вечеря вместно салата ще има ориз или картофи и нещо сладко- шоколад, вафла или др.

Miss Fight

18.10.11
21:25

Цел.

След вечерята изчакай малко повече, например час и половина и тогава тренирай, защото 1 час ми се струва малко.Или яж по-малко а след тренировка яж пак, като гледай повече белтък да приемаш.Всъщност след тренировка е доста добре да приемаш белтък, така че може да си разделиш вечерята на 2 - първата част 1 час преди да тренираш и втората след тренировката , но малко, например 1-2 яйца.Но на ден повече от 2-3 яйца май не е добре да ядеш.

18.10.11
21:35

казано от Miss Fight на 18.10.11, 21:25:

Цел.

Целта е сваляне до 74-75 килограма, орелефяване.
Колкото до белтъка след тренировка- замислил съм един суроватъчен протеин да си купя следващия месец. Тогава ще се пие и сутрин и след тренировка. Тренирам час след ядене, защото не знам дали залите работят до толкова късно.

Miss Fight

18.10.11
21:49

Щом ще сваляш, сметна ли си калорийния прием, в смисъл, да си в дефицит?

Мнението беше редактирано от Miss Fight на 18.10.11 21:50.

18.10.11
21:51

Ей това не ми е много ясно !
Какво ще да значи ?

18.10.11
22:02

казано от boxko на 18.10.11, 21:22:

Така ето я и диетата. Избрах НВД, нямам аргументи защо. Може би защото и друг път съм я спазвал. И така:

Закуска:
7:30- 8:00 - трябва да приемам белтък, но идея си нямам какво да е (дано ме посъветвате)
9:30-9:45- овесени ядки с мляко
12:00 или 13:00- обяд (месо + салата) Ще ям предимно пилешко със шопска  и филийка хляб
15:00 или 16:00- сурови ядки (фъстици, бадеми и др.) или плод
19:30- вечерям месо + салата.
20:30- тренировка (за сега домашна + кардио).
За съжеление е много студено и вече май няма да мога да тичам. Май ще отивам в залата.
Моля за коментари, забележки, съвети, критики.
П.П. Забравих за зареждащия ден- неделя: Ще ям долу горе същото. На обяд и вечеря вместно салата ще има ориз или картофи и нещо сладко- шоколад, вафла или др.

1- Яйца/Протеинова пудра + 2/3 въглехидрати за деня ( суплементи ако имаш там витамини рибено тва онва)
2- пробвай с някво месо
3-само месото+салатата + 1/3 въглехидрати за деня
4- ядки
5- месото и салатата
ТРЕНИРОВКА
6- някакъв протеин - пудра/месо / яйца

казано от Miss Fight на 18.10.11, 21:49:

Щом ще сваляш, сметна ли си калорийния прием, в смисъл, да си в дефицит?

е щом е сметнал ОКБ , значи е в дефицит.

http://www.bb-team.org/articles/914_kalorien-balans-i-kalorien-optimum#axzz1bA4uLdok
Или накратко, да приемаш по-малко калории, отколкото гориш.Предполагам, че тя може да ти го обясни по-добре :D

Miss Fight

18.10.11
22:48

Смяташ калориите, които са ти необходими, за да поддържаш теглото си. После изваждаш 500 от тях, за да си в дефицит, тоест, да сваляш. Тук обяснявах как става http://www.bb-team.org/forums/viewthread/56543
После вече съставяш менюто според режима, който си избрал. :)

19.10.11
08:21

казано от Miss Fight на 18.10.11, 22:48:

Смяташ калориите, които са ти необходими, за да поддържаш теглото си. После изваждаш 500 от тях, за да си в дефицит, тоест, да сваляш. Тук обяснявах как става http://www.bb-team.org/forums/viewthread/56543
После вече съставяш менюто според режима, който си избрал. :)

Е, сметнал съм го значи. Само че по друга формула и с онзи калкулатор в темата за НВД. Сега този режим добър ли е ?

Miss Fight

19.10.11
22:38

Ами ако е решен по начина на НВД и приемаш необходимите калории, идващи от необходимите вещества, да. Говоря буквално - ти след като сметна калориите, които ти трябват, сметна ли колко от тях да са от въглехидрати, белтъчини и мазнини?

23.10.11
14:48

Принципно може и без да изчисляваш калорийния си баланс и да изчисляваш колко калории приемаш. Това е най-добрият подход, за да не свършиш с обсесивно-компулсивно разстройство. Освен това по този начин ще можеш възможно най-дълго (доживот?) да спазваш някакви принципи на здравословно хранене. Най-общо ядеш храните, подходящи за НВД, и правиш кардио поне 4 пъти седмично. Самото НВД като цяло притъпява чувството за глад и от само себе си ще приемаш по-малко енергия. Аз бих заложил на 5-6 хранения през 3 часа например. Периодично следиш теглото си (примерно през 2 седмици) и правиш корекции, ако е необходимо. Студеното време не е противопоказание за тичане навън. С добро облекло и поставено както трябва (на слоеве, като памукът не е директно върху тялото) можеш цялата есен и зима да тичаш навън. Много е яко да тичаш и снегът да хрущи под теб или пък да вали сняг :). Може да се каже, че се получава и каляване - организмът свиква на ниските температури и я няма неприятната болка в гърлото, като дишаш през устата, тичайки.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1