Креатин - нежелани ефекти

24.10.11
21:23

За първи път пробвах креатин, отначало 6 дена пиех зареждаща от 10 до 20 мг след което минах на по 5 гр дневно и така един месец.Положителен ефект имаше определено увеличих сила и маса както и умствена концентрация и работоспособност,но причините заради които го спрях са следните :
- постоянно уриниране : през 1-2 часа и то нещо като фалшива тревога ,пикае ми се но почти нищо не изпикавам / нощем се будех поне по 2-3 пъти/
- зловонна миризма на урината че и на изпражененията
- при тренировка в залата вдигам тежести имам сила , но тялото ми трепери при усилие
- чувствам някаква промяна в потентността /може и да се бъркам / не като импотентност ами сякаш слаба ерекция
заради тези куп причини които изброх реших да прекратя приема и да се консултирам с някой ако може да изкаже мнение ,защо се случва това при мен и нормално ли е ... има хиляди теми за креатина и все положителни , досега не съм чувал негативни мнения .
Креатина ми е добър ,известна марка микрофилтриран 22 лв за 300 г с две думи добър.Химии не ползвам и никога не съм ползвал единствено пиех суроватъчен протейн от същаща марка  от който не съм забелязал никакви странични ефекти... ще се радвам да прочета мнения относно проблемът ми :)

Според мен просто организмът ти се е пренаситил с креатин,трябва да си починеш.На мен лично кофеина ми създаваше проблеми,когато приемах креатин.Направи почивка и когато започнеш пак креатина спри кафето и всякакъв кофеин.А и може просто организмът ти да не го понася,индувидуално е.Наскоро няколко човека ми се оплакваха за странични ефекти от креатина.На колко години си?

24.10.11
23:06

На 29 години съм , приема ми на креатин беше в рамките само на месец ! Иначе спортувам доста отдавна може би от 16-годишен,но с доста прекъсвания в годините.... А относно кафето въобще не пия както и не пуша... вероятно организмът не възприема тази добавка ? ...

25.10.11
01:15

казано от Атанас Найденов на 24.10.11, 21:28:

Според мен просто организмът ти се е пренаситил с креатин,трябва да си починеш.На мен лично кофеина ми създаваше проблеми,когато приемах креатин.Направи почивка и когато започнеш пак креатина спри кафето и всякакъв кофеин.А и може просто организмът ти да не го понася,индувидуално е.Наскоро няколко човека ми се оплакваха за странични ефекти от креатина.На колко години си?

А какви по точно ти бяха оплакванията от креатина ?

25.10.11
12:23

Като цяло проблемите с честото уриниране са нормални. Приемът на креатин е свързан с приемане на повече вода.
При мен беше същото с уринирането. Промяната в миризмата на потта и урината също мисля че е нормална. И при мен я имаше.
Това за промяната в потентността ми се струва малко вероятно - или си имал друга причина, или си си внушавал, а може и просто да си претренирал.

Мислите ли че има опасност да се загуби потентност от креатина на каквато и възраст да е човек

Модерация: Моля, уважавайте българския език! Пишете грамотно!

Мнението беше редактирано от Кольо Пияндето на 26.03.18 22:47.

27.03.18
21:01

До сега не съм чувал да се получи импотентност от креатин,нито пък чел някъде 😉
Ако дадено нещо не ти понася и не се чувстваш добре го спираш. Поне аз така правя

Ядеш ли въглехидрати и по колко на ден?

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1