Супергерой за 6 седмици - Дневник на Кристиян

Темата е заключена.
Прескочи до:

29.02.12
19:16

Сякаш лостът не ти ляга добре на рамото, а го държиш почти само на ръце. Според мен разкрачът е твърде широк за преден клек, което ти дестабилизира коленете и затова ти тръгват навътре, че дори и едната пета ти се отмества. Аз не бих пробвал макс с подобна техника :)
Май качественият контрол на заWODa понакуцва :)

Мнението беше редактирано от Станимир на 29.02.12 19:50.

29.02.12
19:20

Дълбочината....това е полуклек
Пробваш се да е като риптоу клек с щангата на гърди..не става

казано от Станимир на 29.02.12, 19:16:

Сякаш лостът не ти ляга добре на рамото, а го държиш почти само на ръце. Според мен разкрачът е твърде широк за преден клек, което ти дестабилизира коленете и затова ти тръгват навътре, че дори и едната пета ти се отмества. Аз не бих пробвал макс с подобна техника :)

Лостът ми лежи изцяло на рамената, просто съм дървен и няма как да го придържам с по-прибрани към тялото ръце. Разкрача ми става твърде широк като почнат да ми натежават твърде много килограмите, поне така си мисля де. Приемам конструктивната критика естествено.

казано от valerious на 29.02.12, 19:20:

Дълбочината....това е полуклек

http://www.youtube.com/watch?v=14Sb_A4mUtk&feature=player_embedded#t=01s Ако при положение, че тазът ми е минал под нивото на коленете, ок.

Едит: Сетих се една мисъл на Скота, която ми се стори подходяща - “Максимален опит ако е с хубава техника, значи не е максимален” :)

Мнението беше редактирано от Кристиян Иванов на 29.02.12 20:24.

29.02.12
20:28

Бе те на “Купа България” трибойците вдигаха на кръст и сгъваха коленете на максовете.
Верно,че я хваща широко и разкрача е по-голям, но това е и  макс.
Но това се работи, Евала за куража да си пусне клипа та дори и да знае,че ще го критикуват.
Всъщност всеки който  качва снимките и клиповете си  трябва да се подкрепя от нас.

29.02.12
21:59

Дълбочината на клека е достатъчна, тук Валери не си е разтрил очите.
Оставаш изправен и не даваш да те сгъне тежестта...тук наистина те поздравявам, защото тази тежест ти е около макса.
Оставаш на цяло стъпало, приемливо стабилен си долу с краката, като се има впредвид с какви гуменетки си тръгнал да ставаш около максови тежести.

Така, другите неща:) :
Ако си държиш така китките, ще трябва да си търсиш нови след 50-ина такива опита.
Тръгваш като...нямам думи, все едно щангата ти пада от тавана и ти я ловиш в движение, не пропадай така бе момче, тръгни леко и контролирано и напъвай нагоре. Така ще те смачка някой път тежестта, че ще забравиш за преден клек и за всичко.
За разкрача...тука вече още повече нямам думи...как ставате така, не знам....енигма е това за мен.

Прибери си малко разкрача, отвори си гърдите, прибери малко навътре лоста, шръгни го с предното рамо...и...чакаме нов клип.

Днес жалки опити за максове. Тежестите, с които преди 3-4 дни правех макс на раменна преса и тяга днес бяха като залепени за пода. Кофти, но и утре е ден. Ще се натъпча, ще наваксам със съня и ще видим.
Поне се измерих след завършването на програмата. Основните неща които запомних са, че талията ми е паднала с 1 сантиметър, рамената са се качили с десетина, качил съм 1кг мускулна маса и малко мазнини.

Тествах и 1 рунд от опълченеца, колкото да видя с какво ще се разправям утре.

Утре лег, комплексът ”опълченеца” - честване на 3 март и нещо друго ако се сетя.

Гаврата при максовете продължава. Лег със 100кг, което ми беше предишният ЛР, ми е лесен, но 105 мога да ги избутам само до половината :D
След няколкото нуспешни опита, пробвах Опълченеца с 32,5кг щанга при 78кг лично тегло - 15,35 минути.
Отново страшно добър комплекс от Юли/@Oranje и Vic. Катерачите ми изморяваха трапеца, което не оказваше особено благоприятно влияние върху ground to overhead-a след него.

Както и да е, няколко дни почивка, след които ми остават лег, тяга, набирания, набирания с тежест, лицеви и Cindy.

03.03.12
22:45

казано от Кристиян  Иванов на 03.03.12, 17:18:

Гаврата при максовете продължава. Лег със 100кг, което ми беше предишният ЛР, ми е лесен, но 105 мога да ги избутам само до половината :D

Добре дошъл в моето пространство. Същата работа :D :D :D И на лега, и на тягата съм същата, само че с разлика от 2,5кг :D Дет вика Кольо, 2,5кг са в рамките на статистическата грешка :D Глава, какво да правиш :) Ще стане ;)

казано от karfi4ka на 03.03.12, 22:45:

Добре дошъл в моето пространство. Същата работа :D :D :D И на лега, и на тягата съм същата, само че с разлика от 2,5кг :D Дет вика Кольо, 2,5кг са в рамките на статистическата грешка :D Глава, какво да правиш :) Ще стане ;)

Мерси. Ще стане няма друга опция. Освен нещата в главата и много преумора ми се събра. И не ми беше ден....
Малко почивка и отново :)

Мнението беше редактирано от Кристиян Иванов на 04.03.12 08:36.

04.03.12
14:32

Талия -1см, рамене +5 см, максовете  тегави - ако изключим евентуални грешки при замерванията, то тази контрола си е обещаваща.
Супергеройска :)

казано от 6th на 04.03.12, 14:32:

Талия -1см, рамене +5 см, максовете  тегави - ако изключим евентуални грешки при замерванията, то тази контрола си е обещаваща.
Супергеройска :)

Талията и каквото съм си мерил аз е мерено по същият начин и вторият път, за раменете не гарантирам, въпреки че и според мен има разлика. Това обаче си е крайно субективно.

Максовете или буквално са скочили или са тегави. Редно е и да обясня какво е според моите разбирания тегав макс - тежест с която измъчено съм правил макс преди програмата сега правя лесно, почти не се усещат килограмите, но и не мога да сложа повече, което вече е дразнещо.
Единствено набиранията има шанс да са деградирали леко, което е и обяснимо, все пак не фигурират в програмата и не съм имал кой знае колко време да им обърна внимание през тези 6 седмици.

Друг е въпроса, че преди програмата имахме 1-2 седмици почивка и солидно зареждане покрай коледа и нова година, а миналата седмица в началото нямах време да легна да спа, както и да е то ще се види :)

Мнението беше редактирано от Кристиян Иванов на 04.03.12 15:44.

Такаа, няколко дни на физическа почивка, хапване и нормално спане. В резултат излязох от дупката. Но пък тръгнах да се разболявам нещо.

Започнах с тягата, но там няма подобрение. Най-тежко ми е да отлепя щангата от земята, веднъж тръгне ли.... Така или иначе никога не съм обичал нормалната тяга като упражнение.

Преди програмата

казано от Кристиян  Иванов на 07.01.12, 19:08:

- военна преса 65кг - ЛР

след 67,5кг малко, но поне помръдна, което е рядко за военната ми преса. А и се наложи да я правя два пъти заради технически проблеми и ината ми. Видео по-късно.

По съвет на Юли да пробвам и HSPU-тата, въпреки личното ми убеждение, че няма да стане след военната преса, то взе че стана.

казано от Кристиян  Иванов на 29.02.12, 19:02:

Преди програмата

казано от Кристиян  Иванов на 07.01.12, 19:08:

HSPU 8 - ЛР

след - HSPU - 9 ЛР

повторен опит и - HSPU - 10 ЛР

Наградих се с огромна порция пържени картофи, пържена риба и уникални палачинки с течен шоколад :D

Утре още тестове.

Ето и видеото от вторият опит на военната преса

Хапвай хапвай, защото на следващото състезание няма да ти се дам :D

казано от Иван Шишманов на 06.03.12, 21:55:

Хапвай хапвай, защото на следващото състезание няма да ти се дам :D

Ще е интересно :)

ЕДИТ: Аз съм по-добър със собствено тегло ти с щанги. И двете неща обаче подлежат на промяна

Мнението беше редактирано от Кристиян Иванов на 06.03.12 22:02.

казано от Кристиян  Иванов на 06.03.12, 21:57:

казано от Иван Шишманов на 06.03.12, 21:55:

Хапвай хапвай, защото на следващото състезание няма да ти се дам :D

Ще е интересно :)

И мръсно и изцапано от близките срещи с Пюки :D

За сега само се разминавам с Пюки, страшно близко, но се разминавам :D

Два поредни не можах да тренирам поради независещи от мен обстоятелства, основно правя някакви опити да се разболея.
Днес поне в нас реших да тествам лицевите, за да ми останат само набирането с тежест и Синди за утре.

Преди:

казано от Кристиян  Иванов на 07.01.12, 19:08:

максимален брой лицеви - 36 - ЛР, преди няколко седмици бяха 32

След: 42

Мнението беше редактирано от Кристиян Иванов на 08.03.12 17:42.

Такаа, последен ден и от тестовете, просто събота и неделя няма да имам време.

Към 12 - кръводаряване. Олекнах с половин кило :D И понеже изрично ме предупредиха да нямам никаква физическа активност днес и на фона на припадащите и пребледнелите ми връстници отидох няколко часа след това в заWODa :)

От към 3 и половина:
Лег - 100кг този път леко по-тежки.
Набиране с тежест - 30кг. Лека деградация
Cindy - 17 пълни рунда и 5 набирания при 17 рунда преди програмата. Исках поне 20, ама кръводаряването ми обърка плановете. По едно време Пюки искаше да се видим.
Нещо като делоуд:
Малко корем 1-2 серии с 10кг, в t-nation мисля че го водеха land mine
Малко корем - въртене на ляво и надясно с пудовка 8кг, 16кг
2 серии по 3 повторения с 40кг от hang clean, без клек, и пуш преса
4 серии по 3 повторения с 40кг от clean от земята, отново без клека, и пуш преса
Малко разтягания и наместване.

По-късно ще напиша неангажиращото си мнение за програмата и резултатите.

Искам да благодаря на Юли/@Oranje че реши да пробваме тази програма в заWODa, определено беше интересно преживяване.
Не спазвах програмата абсолютно точно, но ефект има - и в мерките, и в контролите.

Скромно мнение:
Програмата определено дава. Повишава максовете на всичко. Някои максове ми останаха същите, но това е и от стечение на обстоятелствата.
Изисква промяна в хранителните навици :D Просто иска повече храна, за да може да се прави.
Изисква обаче и доста време - 4 пъти седмично.
Ако не я правих в толкова гаден момент от краткият ми живот (готвене на дипломна работа и олимпиада, която защитавах днес) щях да имам време и за гърба, който също беше предвиден да се прави.
С радост я препоръчвам за всеки, който няма да я прави с изцяло любителска нагласа, защото ти позволява след нея да сложиш още килограми на щангата и да се чувстваш и изглеждаш по-добре, качва и издържливостта, но също така е и доста натоварваща. Всеки един от комплексите, освен може би лега, си мачка - тяга със скъсена амплитуда и особено клека със скъсена амплитуда.
Отдолу са измерванията и максовете преди и след. Снимки малко по-късно.


Преди - След
Мъртва тяга:130кг—- 130кг
Преден клек:85кг—- 95кг
Военна преса:65кг—- 67,5кг
Набиране с тежест:35кг—- 30кг
Лег:100кг—- 100кг
Преси от стойка на ръце:8—- 10
Стриктни набирания:10—- 8
Лицеви опори:32—- 42
GI Jane:16.9—- 14.47 минути
Синди:17 рунда—- 17 рунда + 5 набирания  (без 0,5л кръв)


Тегло:77кг—- 78кг
% BF:14.6—- 15 / Може и 16 да е не съм съвсем сигурен
LBM:65—- 66
Врат:36.2—- 37,2
Рамене:109.5—- 116,2
Гръден кош:92—- 97,5
Гръб:99—- 104,7
Талия:85—- 84
Ханш:89—- 88
Бедро:53—- 54
Коляно:44—-43
Прасец:40.5—- 40,5
Глезен:25—-
Предмишница:30—-
Китка:16.5—-

Мнението беше редактирано от Кристиян Иванов на 10.03.12 17:41.

Ей, тези рамене са станали като на Хълк :D Явно програмата се отразява добре на масата на горната част на тялото.

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1